Raskaus+napakoru

Onko kenelläkään muulla koru edelleen pakoillaan?
Oon ihmetelly, ettei ole vielä alkanu edes kiristämään, tosin mulla ei ole napakaan juuri tullut ulospäin. Ois ihan kiva, jos pystyis pitämään loppu ajankin. :)
 
Mulla on ollu raskausajan koru jo yli 2 kk.. napa on pikkusen alkanu näyttään siltä et se tulis ulos.. En tiä miten olis käyny normaalilla korulla.
Oli lääkärissä käynti viime ke ja sillonki lääkäri vaan sano ku sykettä kuunteli et "oot eka jolla nään tällasen raskausajan korun"..  :)

Oon miettiny et jos sitte viimesillä viikoilla ottais kokonaan pois.. saa nähä ehtiikö se umpeutua? Mulla on koru ollu >5v.
 
Luulis, ettei niin nopeesti umpeudu 5 vuoden jälkeen. Mutta mistäs sitä ikinä tietää.
Mulla tosiaan ollu vasta viime joulukuun loppupuolelta, niin siks toivoisin, ettei tarttis ottaa pois. Menee vielä kuitenki varmaanki aika nopeesti umpeen. 
 
Mulla on kanssa sellanen jännä muovinen(?), aika pitkä raskausajan napakoru :) Ihan hyvin se tossa sojottaa kiinni vaikka ite napa onkin jo aikalailla pullahtanut ulos mut se koru menee sit tossa sivussa. Miehen mielestä se on ihan järkyttävän ruma koko koru, mut en mä sitä halua ja aio kyllä ottaa pois kun ite tykkään napakorusta ja jospa tääki masu viel joskus ois sellanen et kehtaa näyttää sitä koruinensa :P Uskon et menee tossa loppuun asti..saa nähä.
 
Takaisin
Top