Raskaudesta kertominen 💬

Mun pitää kohta kertoa mun joukkueelle.. Oon ollut kipeä just ennen joulua ja sen jälkeen ja nyt terveenä ekaa kertaa treenit enkä voi tehdä enää mukana, vaan pitäydyn valmentamaan. On vaan niiiiin aikaista, mut toistaalta onko se niin paha kertoa ajoissa? Ei mulla haittaisi jos ihmiset tietäisi vaikka jotain pahaakin sattuisi, ainakin tietäisivät ja osaisivat lohduttaa.

Huomaan, että vaikka yritän suhtautua omalla mielipiteellä tähän asiaan, niin silti jotenkin tarttuu tää salailu mitä kaikki harrastaa, et on jotenkin "parempi" piilotella mahdollisimman pitkään... Eihän siinä oo mitään järkeä :tears:
Esikoisesta kerrottin vasta rakenneultran jälkeen, se oli ihan selvä sillon etten halua kertoa kelleen ennen kuin kuulee että kaikki on ainakin niin hyvin kuin ultrien perusteella voi olla. Sitten jälkeenpäin kyllä mietin että oisi ehkä pitänyt kertoa, jos jotain olisikin mennyt pieleen niin sehän olisi ollut hirveää kertoa läheisille että ”joo olin raskaana ❤️ ja nyt en enää ole 💔” .. ei se mulla kuitenkaan niinkään ollut salailua salailun vuoksi, enemmänkin oma fiilis että jinxaan jotain jos olen avoimesti onnellinen asiasta liian aikasin. Hölmöä, mutta.. 🤷🏻‍♀️
 
Takaisin
Top