Raskaaksi suhteen alussa

Mirzukka

Jostain jotain jo tietävä
Mietin tässä vain, että mahtaako täällä olla muitakin ketkä ovat ihan tarkoituksessa tulleet raskaaksi suhteen alussa. Itse tulin raskaaksi käytännössä heti kun aloimme seurustelemaan. Raskaus oli siis toivottu.

Vaikka asia tuntuu jostakin varmasti oudolta, mutta uskon todellakin tietävän mitä oikea rakkaus on yhden aioeroon päätyneen liiton takia. Molemmista vain tuntui siltä, että lapsi saa tulla jos on tullakseen. Rakkaus syttyi heti ensitreffeillä niin palavasti. Nyt oikeastaan tiedän mitä oikea rakkaus on. Raskaudesta kertominen pelotti kyllä hieman, mietin mitä muut ajattelee kun raskaus tuli niin äkkiä. Onneksi asia on loppupeleissä otettu ihan hyvin vastaan. Monia tietenkin askarruttaa kestääkö liitto jne.
 
No mulla on sellainen tarina, etta ensitreffien jalkeen treffattiin viidesti, jolloin mentiin myos kihloihin. Koska olimme eri maista kotoisin ja minulla oli kotimatka edessa, oli pakko erota. Kaukosuhdetta kesti 9 kk, jonka jalkeen muutin miehen kotimaahan, naimisiin kahden kuukauden kuluttua muutosta ja samalla raskaaksi.

Eli mina voisin melkein sanoa, etta tulin raskaaksi suhteen alussa... Montaa viikkoa ei siis ehditty yhdessa asumaan ennen raskautta, mutta oltiin kylla jo puhuttu kaukosuhteen aikana, etta lapsia molemmat halutaan, ja niin me niita alettiin "tekemaan", ja nyt odotellaan ensimmaista rakkauspakkausta <3

Elokuussa kun lapsi syntyy, ollaan tunnettu kokonaisuudessaan vuosi ja seitseman kuukautta.
 
Ihanaa kuulla etten ole ainoa :) Seurustelua on takana tammikuun 3,5 kk ja raskaana ollaan 14+4. Lapsi tosiaan tuli aika pian suhteeseen.
 
No täällä kanssa melkoisen lyhyt tarina. Yhdessä oltiin noin 5kk, jonka jälkeen tämä nykyinen ipana sai sitten alkunsa.

Sellanen ihan pieni ero on "tavalliseen" seurustelusuhteeseen, että me oltiin ensin ihan vaan kavereita vuoden verran, joten tiesin toisesta jo etukäteen ne huonotkin puolet, joten en pelkästään vaaleanpunaisten kakkuloiden kanssa tuota ukkoa katsellut.

Mulla kanssa takana yli 10 vuotta kestänyt parisuhde vanhempien lasten isän kanssa.
 
Alle vuosi siitä, kun aloimme seurustella ostimme yhteisen kämpän, menimme naimisiin (23.12.2009) ja vauva oli syntynyt (19.1.2010).

Moni luuli raskautta vahingoksi, mukaanlukien omat vanhempani, mutta toivottu ja yritetty hän on. Yllätyksenä vain tuli se miten nopeasti tärppäs [:)]. Laskimme vähän, että yritttämään voidaan joutua helposti kuukausia.

Meillä on työpaikkaromanssi. Emme ole samassa työpaikassa, mutta työn merkeissä tapasimme usein. Pari vuotta juttelimme niitä näitä, lähinnä duuniin liittyviä juttuja, kunnes menimme kahville ja siitä se lähti. Mies päätti aika äkkiä, että meistä tulee pari. Mulla meni hieman kauemmin tajuta, että nyt on tosi kyseessä. Tosin jokainen joka meidät näki yhdessä sanoi, että jotain suurempaa nyt on meneillä. Äitini joka ei ole ennen miestäni pitänyt kenestäkään jota olen tapaillut, alkoi muutaman viikon tapailun jälkeen puhumaan siitä miten sen tietää kun oikea osuu kohdalla. Siinä vaiheessa minä vielä naureskelin vain [:D]
 
Edellisen miehen kanssa ehdittiin olla yhdessä 3 viikkoa,ja sitten vasta mentiin sänkyyn..
tokasta sänkykerrasta pamahdin raskaaksi.[;)]
Ei ollut suunniteltua ei,mutta lapsesta olin varma!!
Mies kuoli tasan kahden vuoden kuluttua tapaamisestamme,
eli uskon että kaikella on tarkoituksensa
varsinkin silloin kun nopeasti tapahtuu asioita...
 
[:)] Marraskuu -93 aloitettiin seurustelu, oltiin ennestään tuntemattomia. Helmikuussa -94 kihlat, ja esikoinen syntyi Helmikuussa -95.
Toinen syntyi -98, Naimisiin -06 ja nyt iltatähteä odotellaan. Meillä oli myös rakkautta ensisilmäyksellä [;)] Yli 16 vuotta yhteistä taivalta...
 
Mekin tosiaan odotimme, että raskaaksi en tule heti vaan ajattelimme siinä menevän jonkin aikaa. Jos niitä lapsia ees ylipäätänsä saamme. Nyt odotellaan molemman innoissamme raskauden etenemistä sekä miehen muuttoa luokseni.
 
En tiedä voiko näihin tarinoihin verrattuna sanoa, että nopeasti lapsi tuli, kun noin puoli vuotta oltiin oltu yhdessä, kun jätin ehkäisyn ja siitä parin kuukauden päästä raskaaksi. Yhessä ei asuta vieläkään ja lapsi syntyy heinäkuussa. Tarkoitus on kyllä kesällä muuttaa yhteen. Kihloihin mentiin ehkäisyn jättämisen ja lapsen alkuun saamisen välillä.

ginessaa komppaan tuossa, että asioilla on tarkoituksensa vaikka/varsinkin, jos ne tapahtuu nopeaa...
 
No meillä oli suhdetta takana yli vuosi kyyläkin mutta nopsaa tulin raskaaksi.
Kihlajaispäivänä päätettiin jättää ehkäisy pois ja ilmeisesti saman iltana hedelmöittynyt [:D] Ehkäisynä aiemmin olis iis vaan kondomit, ei pillereitä...
 
Hauskaa lukea, että on hirmu monia pareja jotka on edennyt nopeasti suhteessaan [:)] Me tavattiin mieheni kanssa maaliskuun viimeinen päivä 2009 ja jo suhteemme 1-v päivänä meillä oli 1,5kk tytteli [:D][:D]! Me ei vauvaa suunniteltu, mutta vähät välitettiin siitä, että mulla oli olosuhteiden pakosta pikku tauko ehkäisyssä... eli kumpikin tiesti vallan hyvin ison riskin ja niinhän siinä sitten kävi. Iloisia ollaan oltu alusta saakka, tämäkin suhde on tuntunut alusta asti niiiiiin hyvältä! Elämäni on melkeenpä liian hyvää ollakseen totta tällä hetkellä..! Muutimme yhteen virallisesti ollessani 3kk raskaana, mutta siitä päivästä lähtien kun tavattiin miekkoseni bunkkasi mun luona!
Minua hirvitti miten perhe ja muut suhtautuu asiaan koska olin edelleen 26-vuotiaana aikamoinen bilehile ja elämänmuutos oli suuri! Kaikki otti asian kuitenkin hyvin, pieniä shokkitiloja aiheutin kavereissa mutta ihan positiivisesti kaikki ovat ottaneet tämän pienen perheelisäyksen vastaan!

...nyt sitä kosintaa odotellessa!
 
Meillä ei niin onnellisesti käynyt miehen kanssa..
Tavattiin elokuussa ja loka-marraskuussa tehtiin muuttoa yhteen.
Olin rakastunut, kai sitten sokeasti.
Vähän ennen Uutta vuotta 2010 olin sitten raskautunut ja molemmat oltiin iloisia ja suunniteltiin silmät loistaen tulevaisuutta..
Kunnes sitten tuli kohtalo vähän kehiin mukaan ja mies sairastui paranoidiseen skitsofreniaan.
Eroa tässä tehdään parhaillaan, kunhan hän on kotiutunut hoitolaitoksesta.

En kuitenkaan sanoisi katuvani tätä suhdetta, vaikka viimeiset 2-3 kk:ta ovat olleet todella rankkoja, varsinkin kun raskaana olen. En tiedä onko millään erityistä tarkoitusta, siihen moni luultavasti haluaa turvata epätoivon hetkillä ettei itse tippuisi lopullisesti.
Yksinkertaisesti, tämä on vain elämää.
 
ALKUPERÄINEN: Milamariaa

Meillä ei niin onnellisesti käynyt miehen kanssa..
Tavattiin elokuussa ja loka-marraskuussa tehtiin muuttoa yhteen.
Olin rakastunut, kai sitten sokeasti.
Vähän ennen Uutta vuotta 2010 olin sitten raskautunut ja molemmat oltiin iloisia ja suunniteltiin silmät loistaen tulevaisuutta..
Kunnes sitten tuli kohtalo vähän kehiin mukaan ja mies sairastui paranoidiseen skitsofreniaan.
Eroa tässä tehdään parhaillaan, kunhan hän on kotiutunut hoitolaitoksesta.

En kuitenkaan sanoisi katuvani tätä suhdetta, vaikka viimeiset 2-3 kk:ta ovat olleet todella rankkoja, varsinkin kun raskaana olen. En tiedä onko millään erityistä tarkoitusta, siihen moni luultavasti haluaa turvata epätoivon hetkillä ettei itse tippuisi lopullisesti.
Yksinkertaisesti, tämä on vain elämää.

Milamariaa


Voi, että voimia sinne teille molemmille.
 
Miehen kanssa tavattiin viime vappuna ja 9.5 alettiin seurustelemaan. Positiivisen testin tein 28.6. Ei varsinaisesti yritetty lasta, mutta ihan tietoisesti ei käytetty ehkäisyä. Olin kyllä laskevinani, että "varmoilla päivillä" mennään.. Ei sitten kuitenkaan [:D] Syyskuussa muutettiin yhteen ja lokakuussa mentiin kihloihin, häät ehkä ensi kesänä. Tiedän, että tää mies on mulle se oikea. Nyt onni on täydellinen  <3
 
Me tavattiin kesä-heinäkuun vaihteessa -09 ja sen jälkeen onkin asioita tapahtunu sellaisella vauhdilla, ettei välillä oo itekkään pysyny perässä. Virallisesti muutettiin yhteen marraskuussa -09 (tosin jo sitä ennenkin majailin suurimmaksi osaksi miehen luona). Tammikuussa -10 jätettiin ehkäisy yhteisestä päätöksestä pois ja nyt sitten maaliskuussa testi näyttikin jo plussaa.. marraskuussa meitä on siis toivottavasti kolme ? Kihloihin mentiin pääsiäisenä, häitä suunnitellaan vuoden/kahden päähän :)
 
Me taas ei ikinä edes käytetty ehkäisyä [:D] tai no ostettiinhan me kortsuja silloin ihan alussa ja lueskeltiin ohjeita ja naurettiin niille mutta ei ne siinä yöpöydällä paljoa auttanut ehkäisemään[:D]

sinänsä meillä oli kyllä nopea juttu kun viikko tapaamisen jälkeen ruettiin seurustelemaan ja tosiaan heti oli sellainen olo että oltais oltu pidempäänkin yhdessä. ja niin, puhuttiin niistä lapsistakin että ei haittaisi yhtään vaikka tulisi. vähän reilu vuosi siinä kumminkin meni ennenkuin pieni sai alkunsa. Yhteen muutimme n.puolen vuoden seurustelun jälkeen mutta kihloissa emme ole. Taitaa tuo mun mies olla semmonen että sitten kun kihloihin mennään niin pian sen jälkeen on häätkin tiedossa[:D]Sinänsä aika jännältä tuntunu tämä juttu kun exän kanssa olin yhdessä jotain 7vuotta josta kihloissa 6. Ikinä emme (onneksi) kumminkaan naimisiin asti kerennyt eikä oikeastaan edes haluttu, myöskään lapsia emme halunneet ja olin todella tarkka tuosta ehkäsyn käytöstäkin.[8|] [:D]
 
ehkä minäkin kannan korteni kekoon.. tapasin mieheni heinäkuussa2008,tapailimme ja aloimme seurustelemaan,muutaman kuukauden päästä testi näytti plussaa,asiast aiemmin puhuimme jos tulee niin se on tullakseen. mies muutti luokseni marraskuussa,toukokuussa 2009 syntyi esikoispoikamme,2009 heinäkuussa mentiin kihloihin. ja nyt tulossa toinen lapsi,ja heinäkuussa 2v yhteiseloa.. tuntuu tosiaan että ollaan oltu paljon kauemmin yhdessä. ehkä tämä todella on se oikea. :) häistä ollaan puhuttu mut katsoo nyt. milloin on niiden aika.. 
 
Minäkin nyt kerron vaikka ei niin nopealla tahdilla ehkä olekaan tapahtunut kuin monella muulla.

Eli siis elokuussa -08 tavattiin ja alettiinkin lähes heti seurustelu. maaliskuussa -09 muutinkin jo miehen perässä toiselle paikkakunnalle. elokuussa -09 kihloihin ja raskautunut olen sitten tammikuussa -10. aika nopealta aikataululta tuo itsestäni tuntuu, kun en oikeastaan koskaan ole edes ehtinyt ajatella että lapsia edes hankkisin...mutta näin nyt kävi.
 
Ihana lukea teidän kaikkien tarinoita [:)]

Vielä tarkennuksena tosiaan ensitreffien jälkeen meillä oli seuraavat treffit heti seuraavana päivänä ja seurustelu alkoi viikon päästä ekoista treffeistä. Aika nopeasti kaikki tapahtui, mutta kyllä se vaan tuntui oikealta. Tuntuu, että tätä miestä olen odottanut koko elämäni ja tunne on myös molemminpuolinen. Aivan kun ois löytäny oman sielunkumppanin tai vastakappaleen. [:D]
 
Itsekkin mieheni kanssa seurustelimme puoli vuotta ja tulin raskaaksi.. joka sit johti keskenmenoon. Yritimme 1,5 vuotta ja nyt onnellisesti paksuna. Laskettuaika olisi 10.5.10.

Mutta mitä mieltä olette semmoisesta kun tiedän tapauksen jossa nainen ehtii vaan miehiä että tulisi raskaaksi.. harrastaa yhden yön juttuja ja jättää ehkäsyt ja kaikki! Nyt on parisuhteessa, tuntenut miehen vain viikon verran.. seurustelleet 3 viikkoa ja raskaana tälle miehelle?
 
Takaisin
Top