Raskaaksi 2024

Täällä on nyt vahva tunne että olis tärpännyt, mua etoo ja oksettaa ja tämä vahvistunut viikon aikana, esikoisesta oksensin viimeisen kerran synnytyssalissa eli tuttua on raskausoireena, vielä muutaman päivän odottelen ja ensi viikolla testaan jos ei menkat ala☺️
 
Moikka! Ihan uutena täällä kyselen että mitä olette mieltä testien tuloksista 🙈 Olen lukenut paljon huonoa kyseisistä testeistä ja kuinka näyttää mitä sattuu niin on epäuskoinen olo tästä. Ylimmät on eiliseltä ja alemmat tältä aamulta.
 

Liitteet

  • 20240324_105556.jpg
    20240324_105556.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 128
Moikka! Ihan uutena täällä kyselen että mitä olette mieltä testien tuloksista 🙈 Olen lukenut paljon huonoa kyseisistä testeistä ja kuinka näyttää mitä sattuu niin on epäuskoinen olo tästä. Ylimmät on eiliseltä ja alemmat tältä aamulta.

Kyllähän tuo plussalta vaikuttaa 😍 mikä sulla dpo/kiertopäivä?
 
Moikka! Ihan uutena täällä kyselen että mitä olette mieltä testien tuloksista 🙈 Olen lukenut paljon huonoa kyseisistä testeistä ja kuinka näyttää mitä sattuu niin on epäuskoinen olo tästä. Ylimmät on eiliseltä ja alemmat tältä aamulta.
Alimmat selviä plussia 😍
 
Oon hirveesti jännittänyt nämä ensimmäiset päivät ja vieläkin on epäusko vahvasti läsnä, mutta jospa tässä pikku hiljaa uskaltaisi iloita ja ensi viikolla soitella sitten neuvolaan. 😍

Olo on yllättävän oireeton, lievää pahoinvointia ja nipistelyä vatsalla, vähän väsymystä. Ehkä selkeimpänä ”oireena” heräily pitkin yötä ja aamuvirkkuilu, joka ei todellakaan ole itselleni tyypillistä. 😂

Erona negakiertoihin olin tässä kierrossa paljon rauhallisempi ja seesteisempi, jotenkin sellainen sisäinen luottavainen olo asioihin.
Ajattelin myös, että ovis saattoi mennä harakoille ja koska tästä kierrosta raskautuessa LA osuu joulukuulle, ajattelin ettei se ehkä niin paljoa haittaa jos ei nyt tärppää sitten. Mutta tärppäsikin, eli ehkä stressittömyys auttoi. 😂🙈

Nyt siis vissiin dpo 13 ja viiva on hienosti vahvistunut, joten uskallan julistautua raskaaksi.
Kovasti plussatuulia kaikille ja onnittelut muille plussanneille. ❤️
 

Liitteet

  • IMG_0777.jpeg
    IMG_0777.jpeg
    206 KB · Katsottu: 60
Paljon onnea vielä Ketttutyttö 🥰

Täällä yk1 kp 7 ja aivan kuin vähän jotain limoja olisi havaittavissa 🤔 Mulla siis tosi lyhyt kierto ainakin aikaisemmin ollut, n. 23 päivää, mutta nyt juuri pillerit lopetettu niin ei tämän hetkinen tilanne ole tiedossa. En aio tässä kierrossa tikutella ovista, mutta luulen että se on tällä viikolla eikä ensi viikolla vasta...
 
Täällä on nyt vahva tunne että olis tärpännyt, mua etoo ja oksettaa ja tämä vahvistunut viikon aikana, esikoisesta oksensin viimeisen kerran synnytyssalissa eli tuttua on raskausoireena, vielä muutaman päivän odottelen ja ensi viikolla testaan jos ei menkat ala☺️
Kaksi päivää enää oletettuun kuukautisten alkamispäivään, eli ke testaan, aamulla yökkäilin jo ääneen, huh tää olo tuntuu aika hurjalta🙉 Oon jo ihan ratketa liitoksistani kun on niin kutkuttava positiivinen jännitys😍😂
 
Ihanaa @Iltatähti89 😍

Jatkan törkeästi omanapailulla. Täällä kp2. Ei ollut yhtään menkkaolo ja sieltä ne tuli puun takaa, olin jo varma että pääsen testaamaan. Uuteen kiertoon siis. Pääsen kokeilemaan menkkapikkareita, olkoon se nyt sitten hopeareunus.
Kiitos symppauksista :red-heart: Oli eilen kyllä melko maansa myynyt fiilis, mieskin oli surullinen eikä vaan mun puolesta. Vaikka tiedetään että meidän molempien iän yms takia tää ei tule olemaan välttämättä lyhyt tie. Ja vaikka hedelmöittyminen tarvitsee vaan yhden yhdyntäkerran että nappaa, niin olisi varmaan tarpeen tarjota luonnolle niitä kertoja mistä valita :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:Tuntuu ihan hölmöltä kuinka sitä olettikin että olisi voinut voittaa vauvalotossa näillä asetuksilla. Todettiin että tarvitaan nyt vapaata ja vähän lomaa.

Esikoinen on omin voimin saatu aikaan, ainoa lääkkeellinen tuki oli thyroxin ja se on nytkin jo pelissä. Kiertokin oli ihan tavallisen mittainen, joten edellisen pitkän kierron syy lienee se oviksen tienoilla sairastettu vatsatauti. kävin TSH-kokeissa viime viikolla, arvo oli laskenut tavoitteeseen, joten lääkäri kehotti jatkamaan samalla annoksella edelleen. Mietin että jaksanko tässä kierrossa tikuttaa ovista, jos menee yhtä pitkälle kuin edellisessä kierrossa, niin menee kyllä harakoille myös kun oon kahden viikon päästä lähdössä työmatkalle. Nää hommat ei kuitenkaan toimi etänä :Face With Tears Of Joy:
 
Kiitos symppauksista :red-heart: Oli eilen kyllä melko maansa myynyt fiilis, mieskin oli surullinen eikä vaan mun puolesta. Vaikka tiedetään että meidän molempien iän yms takia tää ei tule olemaan välttämättä lyhyt tie. Ja vaikka hedelmöittyminen tarvitsee vaan yhden yhdyntäkerran että nappaa, niin olisi varmaan tarpeen tarjota luonnolle niitä kertoja mistä valita :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:Tuntuu ihan hölmöltä kuinka sitä olettikin että olisi voinut voittaa vauvalotossa näillä asetuksilla. Todettiin että tarvitaan nyt vapaata ja vähän lomaa.

Esikoinen on omin voimin saatu aikaan, ainoa lääkkeellinen tuki oli thyroxin ja se on nytkin jo pelissä. Kiertokin oli ihan tavallisen mittainen, joten edellisen pitkän kierron syy lienee se oviksen tienoilla sairastettu vatsatauti. kävin TSH-kokeissa viime viikolla, arvo oli laskenut tavoitteeseen, joten lääkäri kehotti jatkamaan samalla annoksella edelleen. Mietin että jaksanko tässä kierrossa tikuttaa ovista, jos menee yhtä pitkälle kuin edellisessä kierrossa, niin menee kyllä harakoille myös kun oon kahden viikon päästä lähdössä työmatkalle. Nää hommat ei kuitenkaan toimi etänä :Face With Tears Of Joy:
Ehkäpä tikuttaisit, niin sitten tätä seuraavassakin vatsataudittomasaa kierrossa voisit olettaa jo hieman ennakolta tietäväsi oviksen kulkuaukkoja...
 
Tällä vihdoin uusi kierto, kp2 ja eipä oo hetkeen ollut menkkojen alkaessa näin voittajafiilis 🥳 kyllä niitä saikin odotella, mutta nyt sitten täysillä voimin uuteen yrityskiertoon ja tulee mitä tulee, ainakin pääsee tikuttelemaan taas :happy090
 
Täällä kp 9/23 ja aivan jäätävät limat, että en tiedä voiko ovis olla jo tänään, eli vielä aiemmin mitä ajattelin 🤔 meillä menee miehen kanssa tänään niin ristiin aikataulut, että huomenna illalla vasta ollaan samassa paikassa samaan aikaan, että saa nähdä mennäänkö onnemme ohi 😁
 
Ehkäpä tikuttaisit, niin sitten tätä seuraavassakin vatsataudittomasaa kierrossa voisit olettaa jo hieman ennakolta tietäväsi oviksen kulkuaukkoja...
Nyt on siis kaksi ovulaatiotestattua kiertoa alla. Vielä ehtii oman kierron pituuden puolesta muutaman päivän miettiä että testaanko ovulaatiota vai en. Kotona odottaa sekä cb digejä (1-hormonisia) ja eri merkkisiä tikkuja/liuskoja. Nyt pukkaa flunssaa päälle ja väsyttää lisäksi kauheasti
 
Takaisin
Top