Raskaaksi 2023

@Sandra mikä siellä tilanne, alkoiko vuoto? Tsemppiä kovasti❤️ Kemialliset on niin ärsyttäviä ku ehtii jo niin innostua ja suunnitella kaikenlaista..😔

Mistä ootte tilannu/ostanu ovistestejä? Ite en oo ikinä ovista testaillut mut harkitsen alottavani jos tästä kierrosta ei tärppää. Ja mikä kp alotatte testailun?
Täällä nyt menossa kp16 ja ovis oli tuntemusten perusteella eilen, eli piinapäivät alkakoon😀
Ei vieläkää alkanu kierto. Ärsyttävä limbotila! Eikä ollu viivaa testissäkää.

Mä tilasin raskauskeijulta onesteppejä, mutta mulle toimi paremmin (Prismasta ostettu) pregcheck-ovistesti. Se antaa viivaa vähän aikaisemmin, se Onestep ei oo ehkä niin herkkä, mutta kyllä sekin toimii. Ens kiertoon ostan kyl jonku digitestin… En tiiä… 🫣 Vissii sit sellasia tarvii, kun menee ivf-hoitoon…
 
Muokattu viimeksi:
Onnea suuresti, aivan ihanaa! 💖 Luinkin että sulla ollut rinnoissa pieniä tuntemuksia mutta onko muita mahdollisia oireita ollut oviksen jälkeen?
Joo siis mulla oli aiemmin kohdunsuulla pistelyä, mun mielestä taid olla jouluaattona, mutta pyyhin sen mielestä kun en halunnut ruveta liikoja kuvittelee. Sillon oli dpo6. Ja eilen illalla oli ihme kivistystä alaselässä vain pienen hetken, ei oo semmosta ennen ollut. Laitoin sen treenin piikkiin. Vaikka ei koskaa ole semmosta ollut 😆
Tänään taas pisti ihan kunnolla vasemmalle puolelle muutaman kerran. Piti ihan kääntyä pois työkavereista. Rinnat edelleen arat.
 
Minulla on ollu samoja oireita
Joo siis mulla oli aiemmin kohdunsuulla pistelyä, mun mielestä taid olla jouluaattona, mutta pyyhin sen mielestä kun en halunnut ruveta liikoja kuvittelee. Sillon oli dpo6. Ja eilen illalla oli ihme kivistystä alaselässä vain pienen hetken, ei oo semmosta ennen ollut. Laitoin sen treenin piikkiin. Vaikka ei koskaa ole semmosta ollut 😆
Tänään taas pisti ihan kunnolla vasemmalle puolelle muutaman kerran. Piti ihan kääntyä pois työkavereista. Rinnat edelleen arat.
 
Tänään dpo 9 oli ihan blanco tuo RFSU:n herkkä. Kerran vielä testaan, en tiedä pystynkö huomenna kun en oo kotona mut ylihuomenna viimeistään, ja sitten sitä täytyy varmaan siirtyä 2024 vuoden puolelle. Oon niin kovasti toivonut että sinne ei tarttis siirtyä, pelkään nimittäin, että sitten menee koko ensi vuosi yrittäessä ja ehkä kauemminkin.

Jotenkin nämä ekat kierrot jaksoi toivoa, että ehkä nyt olisi mahdollisuus siihen luomuplussaan suht helposti, mutta mahtaa mennä taas hoitojen puolelle.
Jaan tämän saman huolen. Pelkään että tämä kohta 3 vuotta kestänyt piina jatkuu ilman mitään takuita siitä, että saadaan koskaan ensimmäistäkään lasta syliin asti.
 
Muokattu viimeksi:
Laittakaahan nyt joku kuva haamusta tai plussasta niin tipun pois pilvilinnoista. Edelleen rfsu viivanpaikkoja katselen ja odotan josko alkaisi jotain haamua piirtyä 😅
 
Sehän se on kun en oikeasti tiedä olenko ovuloinut vai en ja jos olen, niin milloin. Sovelluksen mukaan nyt olis testien perusteella dpo 11, mutta tiedä häntä. Nyt on kp 23.
Millaisia sulla on ne rfsu:n viivanpaikat? :) ite sain dpo 10 rfsulla tälläisen, en tiedä näkyykö edes kuvassa...
 

Liitteet

  • IMG_20231222_071737_edit_157983176106877.jpg
    IMG_20231222_071737_edit_157983176106877.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 100
Digi piti tehdä vasta huomenna mutta en vaan malttanut,kun vauhtiin pääsin ni tuli dippailtua vähän kaikennäköstä🥰
Apteekin ultra eilinen 2,5h pidätyksellä iltapäivä ja tän aamun.
Pct eilen aamu ja tää aamu. Sekä ovistesti😂
Ja digi 🥹
Dpo11 tänään.
 

Liitteet

  • 186A60AB-4CE6-472E-858B-AC42462E7790.jpeg
    186A60AB-4CE6-472E-858B-AC42462E7790.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 169
  • C0817DCA-E59E-427A-B47E-826118C63F79.jpeg
    C0817DCA-E59E-427A-B47E-826118C63F79.jpeg
    2.8 MB · Katsottu: 170
  • E3E776FC-60AD-466C-9C49-4C970CC9E225.jpeg
    E3E776FC-60AD-466C-9C49-4C970CC9E225.jpeg
    4.4 MB · Katsottu: 167
Muokattu viimeksi:
Eikä Mamiksx4 paljon onnea 💗💗💗 Vahvistumista ja tarrasukkia!!

Täällä myös testattu tänään kp25, arviolta ovis kp 13 eli nyt olis dpo 12.. haaleista haalein haamu 😍 en kestä!! On niin yllättynyt ja onnellinen olo. Eilen juili alaselkää ja tänään alamahaa oikein kunnolla, silleen että aattelin että menkat alkaa kyllä tässä aamupäivällä ja tuhlaan vaan testin kuitenkin.. niin livenä näkyy vielä selkeämmin haamu kyllä. Huhhuh.. ei tätä voi uskoa todeksi ollenkaan kun pitkään jo yritetty. Toivon niin että vahvistuu ja kaikki menee hyvin.. Kertokaa näettekö ton haamun kuvassa?

Tää on tosi jännää kun aiemmissa raskauksissa testannut vasta jossain kp 30-33. Ni en yhtään tiiä mikä mulle normaalia. Viime kierto oli 27pvää eli sen mukaan ma alkais menkat. Pelottaa tää ihan kova menkkakipu ettei nyt tule joku varhainen km.
 

Liitteet

  • IMG-20231229-WA0005.jpg
    IMG-20231229-WA0005.jpg
    41.2 KB · Katsottu: 158
Eikä Mamiksx4 paljon onnea 💗💗💗 Vahvistumista ja tarrasukkia!!

Täällä myös testattu tänään kp25, arviolta ovis kp 13 eli nyt olis dpo 12.. haaleista haalein haamu 😍 en kestä!! On niin yllättynyt ja onnellinen olo. Eilen juili alaselkää ja tänään alamahaa oikein kunnolla, silleen että aattelin että menkat alkaa kyllä tässä aamupäivällä ja tuhlaan vaan testin kuitenkin.. niin livenä näkyy vielä selkeämmin haamu kyllä. Huhhuh.. ei tätä voi uskoa todeksi ollenkaan kun pitkään jo yritetty. Toivon niin että vahvistuu ja kaikki menee hyvin.. Kertokaa näettekö ton haamun kuvassa?

Tää on tosi jännää kun aiemmissa raskauksissa testannut vasta jossain kp 30-33. Ni en yhtään tiiä mikä mulle normaalia. Viime kierto oli 27pvää eli sen mukaan ma alkais menkat. Pelottaa tää ihan kova menkkakipu ettei nyt tule joku varhainen km.

Kyllä siinä on haamu! 😍 Onnea! ❤️
 
Oireina mulla vain tota alamahakramppia. Ja tissit on kyllä tosi turvonneet. Ja mieli herkistynyt, alkoi pari päivää sitten itkettää yksi ihan pikkujuttu. Ja miestä ja lapsia kohtaan olen kokenut suurimmista suurinta rakkautta 💗💗💗
 
Eikä Mamiksx4 paljon onnea 💗💗💗 Vahvistumista ja tarrasukkia!!

Täällä myös testattu tänään kp25, arviolta ovis kp 13 eli nyt olis dpo 12.. haaleista haalein haamu 😍 en kestä!! On niin yllättynyt ja onnellinen olo. Eilen juili alaselkää ja tänään alamahaa oikein kunnolla, silleen että aattelin että menkat alkaa kyllä tässä aamupäivällä ja tuhlaan vaan testin kuitenkin.. niin livenä näkyy vielä selkeämmin haamu kyllä. Huhhuh.. ei tätä voi uskoa todeksi ollenkaan kun pitkään jo yritetty. Toivon niin että vahvistuu ja kaikki menee hyvin.. Kertokaa näettekö ton haamun kuvassa?

Tää on tosi jännää kun aiemmissa raskauksissa testannut vasta jossain kp 30-33. Ni en yhtään tiiä mikä mulle normaalia. Viime kierto oli 27pvää eli sen mukaan ma alkais menkat. Pelottaa tää ihan kova menkkakipu ettei nyt tule joku varhainen km.
Näkyy😍😍😍😍
 
Takaisin
Top