Raskaaksi 2023

Mulla kiinnittyminen oli aika varmasti dpo 5, koska oli hirveät menkkakivut parin tunnin ajan illasta. Dpo 8 taisi näkyä joku mega haamu, ehkä 🤣

Hei apua😱 Miulla on tänään omien laskujen mukaan dpo5 ja oon ihmetellyt et onki menkat alkamassa ku nii hirvee alaselkä- ja mahakipu oli tossa illalla! Voi jospa tää tarkottaiski kiinnittymistä😍
 
Hei apua😱 Miulla on tänään omien laskujen mukaan dpo5 ja oon ihmetellyt et onki menkat alkamassa ku nii hirvee alaselkä- ja mahakipu oli tossa illalla! Voi jospa tää tarkottaiski kiinnittymistä😍
Mulla oli alaselkä ja maha kipeänä, kuten menkkojen aikaa.. Luulin kans, että tulevat normaalia aikaisemmin!! Joten oletan, että se oli nimenomaan sitä kiinnittymisestä johtuvaa, koska normi kierrossa mulla ei sellaisia kipuja ole ollut.
 
Mulla oli alaselkä ja maha kipeänä, kuten menkkojen aikaa.. Luulin kans, että tulevat normaalia aikaisemmin!! Joten oletan, että se oli nimenomaan sitä kiinnittymisestä johtuvaa, koska normi kierrossa mulla ei sellaisia kipuja ole ollut.
Mulla oli kans sama juttu! 2pv kesti ja sen jälkeen loppui kun seinään. Tuosta nyt aikaa jo 5pv.
 
Sellainen joululahja sitten, että minäkin ehdin vielä tähän kerhoon! Aattona ja joulupäivänä alkoi "menkkakivut", tapanina olisi pitänyt alkaa menkat. Vaan eipä alkanutkaan ja testi näytti positiivista. Nyt ilmeisesti 5+1, ja kävin laittamassa nimeni syyskuisten 2024 listaan :Smiling Face With Smiling Eyes:.
 
Tänään dpo 16 arviolta..clearblue ei ollutkaan viikkonäytöllinen! En ole edes tiennyt että noita on ei-viikkonäytöllisiä. Olen vähän hermostunut siitä, että pregchek viiva ei ole vahvistunut tuon enempää 2vrk aikana. Kaikki aamuvirtsasta. Onko normaalia että ihan sama oikeastaan kuin 2 vrk sitten.. mulla meni ehkä jo nää dpo 14 ja dpo 16 testit sekaisin kun ovat niin samanvahvuisia.

Oireet on lisääntyneet kyllä 2 vrk aikana..nyt molemmat rinnat selkeästi turvonneemmat ja aremmat kuin yleensä ennen kuukautisia. Tää rintojen muutos isoin merkki. Eilen mulla oli tosi kuuma illalla..yleensä palelen ja nyt meni ihan semmosia kuumia aaltoja ja pidin kylmää cokis tölkkiäkin otsalla 😅 Olin t-paidassa vaikka kova pakkanen ulkona. Ei ole mulle yhtään normaalia. Aattelin että hormonimuutos tekis tän, vähän kuin vaihdevuosissakin 😅
 

Liitteet

  • IMG20240102102541.jpg
    IMG20240102102541.jpg
    4.6 MB · Katsottu: 179
  • IMG-20240102-WA0001.jpeg
    IMG-20240102-WA0001.jpeg
    2.9 MB · Katsottu: 178
Tänään dpo 16 arviolta..clearblue ei ollutkaan viikkonäytöllinen! En ole edes tiennyt että noita on ei-viikkonäytöllisiä. Olen vähän hermostunut siitä, että pregchek viiva ei ole vahvistunut tuon enempää 2vrk aikana. Kaikki aamuvirtsasta. Onko normaalia että ihan sama oikeastaan kuin 2 vrk sitten.. mulla meni ehkä jo nää dpo 14 ja dpo 16 testit sekaisin kun ovat niin samanvahvuisia.

Oireet on lisääntyneet kyllä 2 vrk aikana..nyt molemmat rinnat selkeästi turvonneemmat ja aremmat kuin yleensä ennen kuukautisia. Tää rintojen muutos isoin merkki. Eilen mulla oli tosi kuuma illalla..yleensä palelen ja nyt meni ihan semmosia kuumia aaltoja ja pidin kylmää cokis tölkkiäkin otsalla 😅 Olin t-paidassa vaikka kova pakkanen ulkona. Ei ole mulle yhtään normaalia. Aattelin että hormonimuutos tekis tän, vähän kuin vaihdevuosissakin 😅
On kyllä valitettavasti aika haalee tuo testiviiva😔 Mutta jos menkkoja eikä tuhrua tule niin josko se siitä kuitenkin lähtis vahvistuun! Onko sulla miten aiemmissa raskauksissa hormoni niissä edistynyt?
 
Tänään dpo 16 arviolta..clearblue ei ollutkaan viikkonäytöllinen! En ole edes tiennyt että noita on ei-viikkonäytöllisiä. Olen vähän hermostunut siitä, että pregchek viiva ei ole vahvistunut tuon enempää 2vrk aikana. Kaikki aamuvirtsasta. Onko normaalia että ihan sama oikeastaan kuin 2 vrk sitten.. mulla meni ehkä jo nää dpo 14 ja dpo 16 testit sekaisin kun ovat niin samanvahvuisia.

Oireet on lisääntyneet kyllä 2 vrk aikana..nyt molemmat rinnat selkeästi turvonneemmat ja aremmat kuin yleensä ennen kuukautisia. Tää rintojen muutos isoin merkki. Eilen mulla oli tosi kuuma illalla..yleensä palelen ja nyt meni ihan semmosia kuumia aaltoja ja pidin kylmää cokis tölkkiäkin otsalla 😅 Olin t-paidassa vaikka kova pakkanen ulkona. Ei ole mulle yhtään normaalia. Aattelin että hormonimuutos tekis tän, vähän kuin vaihdevuosissakin 😅
Musta toi olis ehkä aavistuksen vahvempi toi ylin verrattuna keskimmäiseen. Pitäiskö sun pyytää verikokeisiin pääsyä?
 
Mamiksx4 mä en ole varma vaihtuiko mulla noiden testien paikat! Että keskimmäinen saattaa olla se dpo 16. Oireet on vahvat joten ootan nyt 2vrk uuden pregchekin ainakin vielä ennen kuin varaan labra-aikaa.

Beanen, mulla oli kuopuksesta samalla testillä jo ihan vahva viiva tässä kohtaa. Mutta hänestä olen tullut raskaaksi seksistä jota oli just kuukautisten päälle. Varmasti koska ei enempää siinä kuussa ollut. Tästä taas ovis on varmasti ollut myöhemmin, tunsin vahvimmat ovisoireet kp 13 ja siitä laskin dpo:t. Mutta ei siitä ole mitään varmuutta kun en tehnyt ovistestiä. On siis voinut olla myöhemmin.

Noh, ei auta kuin odotella ja toivoa parasta 💗 Ja kivaa tekemistä, että saa ajatuksia muuallekin.
 
Tämän aamuinen rfsu. Arviolta dpo17. Silmään on selkeästi väriä ja näyttää vahvemmmalta viivalta kuin eilisessä pc:ssa. Huh 💗 Oiretta on.. eilen oli vuoroin kuumat aallot ja vilunväreet. Tuntuu että ruoka sulaa hitaasti, turvottaa ja illalla närästi. Mieliteko suolaiseen (yleensä olen niin makean perään ja nyt ei maistu esim suklaa). Rinnat on jättimäiset 😅 Kun oireita näin paljon ja lisääntyviä, on luotto että raskaus etenee vaikka viiva edelleen haalea.
 

Liitteet

  • IMG20240103084150.jpg
    IMG20240103084150.jpg
    2.4 MB · Katsottu: 146
Tämän aamuinen rfsu. Arviolta dpo17. Silmään on selkeästi väriä ja näyttää vahvemmmalta viivalta kuin eilisessä pc:ssa. Huh 💗 Oiretta on.. eilen oli vuoroin kuumat aallot ja vilunväreet. Tuntuu että ruoka sulaa hitaasti, turvottaa ja illalla närästi. Mieliteko suolaiseen (yleensä olen niin makean perään ja nyt ei maistu esim suklaa). Rinnat on jättimäiset 😅 Kun oireita näin paljon ja lisääntyviä, on luotto että raskaus etenee vaikka viiva edelleen haalea.
Ihan hyvä viiva tuolla rfsu testillä kun niin epäherkkä.
 
Joo, tässä kuvassa Ylempi on vanha testi, kontrolli on vielä tummempi. Taisi tässä uudessa testissä testiviiva viedä osan kontrolli viivan väristä 🤣🤣🤣
Piti oikeen kattoo mikä oli tummin testi omassa viime raskaudessa kun oli kans pc! Aika samanlainen! Hormonit oli jo tuhansia tässä, olisko ollut joku 5000 jotain...
 

Liitteet

  • IMG_20231009_183754.jpg
    IMG_20231009_183754.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 40
Takaisin
Top