Raskaaksi 2019

Onnea, Mami_18 :smiley-bounce013

Mua vaivas tänäänkin vatsapöpö, mut onneksi oli lyhyt työpäivä.
Aattelin illasta siivota ja saunoa, mut ässät supistuivat yhteen ja
sekin suihkuun :confused: Väsytti niin vietävästi, et menin nukkuun mukamas
lyhyille päikkäreille enkä päässytkään ylös kuin vasta puoli 11.

Mut huono olo hävis niiden unien aikana, joten huomenna pääsee
mukavalla hotellilomalle miehen ja kaveripariskunnan kanssa.
Veljeni tuli jo tänne, kun jää lapsia hoitamaan :happy:

Mun ovistestin viiva oli tänään hiukan vaaleampi kuin eilen, peittoja
heiluteltiin pari vuorokautta sitten ja toivon mukaan huomenna :rolleyes:
 
Muokattu viimeksi:
Limoista on kyl hyvä seurata ku kierron eri vaiheet tietää valkkarista melko hyvin..

Mie kans huomasin nyt tästä tärppikierrosta että kohdunsuun perusteella myös voi jotain päätellä. Kaikkia ei toki innosta laittaa sormia sinne mutta siitä esim onko se laskeutunu alemmas ennen kuukautisia vai pysyykö korkealla jollon on mahd. Raskautunu. Mulla yks sovellus missä pystyy myös sitä seuraamaan.
Screenshot_20190322-220832.png
 
Oiii, onnea Mami :Heartpink! Mulla laskurin mukaan ovis eilen ja nyt jo pms oireet, tuntuu taas että tissit räjähtää :confused2. En oo ennen ajatellu, millon mun kroppa alkaa oireilla ennen menkkoja mut tuntuu että tissikipu pahenee joka kierrossa :confused1. Tosin oon taas päästänyt itseni lihomaan pari kiloa, mikä on aina vaikuttanut asiaan.
 
Kiitos kaikille ❤️

Helena80: rentouttavaa ja mukavaa viikonloppua, kuulostaa hyvälle :)

Newmoon: tympeää kun joutuu odottamaan!

Kyllä, ruuhkaa joulukuisiin ❤️! Kaikki peukut ja varpaat pystyyn:smiley-angelic003

Täällä alkaa vähän olot nostaa päätä, hajut ottaa nenään ja pahaolo aaltoilee.
 
Huomentaa:) aamulla o+ eli eilen yöllä ässät ja sit vielä sunnuntaina ja tietty senkin jälkeen vielä on syytä ottaa kuukauden taukoa kiinni:) eli oikeestaan tällä kierroksella nappiajoitus, että ei jää ainakaan siitä kiinni:) nyt vaan peukut ja varpaat pystyyn, että meille suotais toinen joulun ihme:Heartred
 
Huomentaa:) aamulla o+ eli eilen yöllä ässät ja sit vielä sunnuntaina ja tietty senkin jälkeen vielä on syytä ottaa kuukauden taukoa kiinni:) eli oikeestaan tällä kierroksella nappiajoitus, että ei jää ainakaan siitä kiinni:) nyt vaan peukut ja varpaat pystyyn, että meille suotais toinen joulun ihme:Heartred


Huippu ajoitus!
Minkä ikäinen teidän ensimmäinen joulun ihme❤️?
 
Ihanaa kun plussia tulee! Kumpa Jesbe ja DeeDee sais kropat ja kierrot kuntoon. :thumright

Mä näin viime yönä unta, että menkat alkoi. Ensi viikkoo kun jaksais odotella ennenkö alkaa testaileen. Mulla ollu monena päivänä oksettava olo, mutta varmaan johtuu siitä kun verenpainelääkkeitä vaihdettu sellaisiin mitkä kävis raskaallekin.
 
Kaikkia ei toki innosta laittaa sormia sinne mutta siitä esim onko se laskeutunu alemmas ennen kuukautisia vai pysyykö korkealla jollon on mahd. Raskautunu.

Tää on mielenkiintoista. Mulla nimittäin kn tuntuu käyttäytyvän just päinvastoin! Kierrossa jossa luulin olevani raskaana se vetäytyi tosi ylös ovulaation jälkeen niin ettei sinne melkein yltänyt - tämä olikin yksi syy miksi luulin olevani raskaana. Sitten tärppikierrossa en sitä pahemmin tarkkaillut, mutta jonkin aikaa ovulaation jälkeen huomasin, että se oli tosi alhaalla, pehmeä ja avonainen. Siis niin alhaalla että huomasin sen alapesun yhteydessä vaikken mitenkään "tunkenut sormia syvälle". Weird! Että mitäs tosta nyt vois sitten päätellä... Nyt myöhemmin en ole kn:aa sen kummemmin tutkinut, että en tiedä oisko se nyt sitten siirtynyt ylemmäs.
 
Tää on mielenkiintoista. Mulla nimittäin kn tuntuu käyttäytyvän just päinvastoin! Kierrossa jossa luulin olevani raskaana se vetäytyi tosi ylös ovulaation jälkeen niin ettei sinne melkein yltänyt - tämä olikin yksi syy miksi luulin olevani raskaana. Sitten tärppikierrossa en sitä pahemmin tarkkaillut, mutta jonkin aikaa ovulaation jälkeen huomasin, että se oli tosi alhaalla, pehmeä ja avonainen. Siis niin alhaalla että huomasin sen alapesun yhteydessä vaikken mitenkään "tunkenut sormia syvälle". Weird! Että mitäs tosta nyt vois sitten päätellä... Nyt myöhemmin en ole kn:aa sen kummemmin tutkinut, että en tiedä oisko se nyt sitten siirtynyt ylemmäs.

Onpa jännä! Tosiaan että päin vastoinkin voi mennä. Seuraamalla sitä pari kiertoa sen varmasti tuntee aika hyvin ja kun tärppi käy luulis että se kn käyttäytys kumminki erilailla kuin ennen vuotoa.
 
Mä taas vertailin noita mun testi kuvii ja vituttaa ku toises ei oo mitään ja toisessa on selvä viivanpaikka Negaks käännettynä siin on muka väriä mut Negaks ku kääntää niin se viivanpaikka voi myös näkyä. Noh, kp27 katsotaan. Vielä olis pari päivää tai huominen
 
Onko täällä paljon Flo -sovelluksen käyttäjiä? Yritys olisi tarkoitus aloittaa ehkä loppuvuodesta 2019. Tällä hetkellä syön pillereitä. Laattoja jäljellä vielä 2,5 kunnes resepti pitäisi uusia. Ajattelin kuitenkin ehdottaa miehelleni, että jos en uusisikaan reseptiä vaan mentäisiin luomuehkäisyllä. Mielestäni olisi mielenkiintoista tutustua omaan kroppaan ja kiertoon ja nähdä miten se toimii. Olen kuitenkin syönyt pillereitä 11 vuotta. Haluisin kuulla kokemuksia sovelluksesta; mitä olet tykännyt, onko ollut apua ym :-)
 
Mulla ei vissiin ollut tarpeeksi kauan toi Flo ku mun kohdalla ei toiminut. Parhaana kk kalenterina toi Clue app toiminut ja siinä näkee mitä ollu ennen menkkoja yms mut se huono puoli et ei voi kirjata oireitaan ylös.

Huimaa ja kuumia aaltoja koko ajan. Ei kai menopaussi tälleen tuu näin nuorena. Tiedän et pcos aiheuttaa ennenaikaista menopaussia mut tämä on pari päivää ollut tuskaa samaten kauhee nälkä koko ajan.

Oon kuullut et monet palelee ku raskautunu . Lämmöt vieläkin koholla mut niin nuo on aina ennen menkkoja.

Ihan random kysymys, onko kellään loppukierrosta rinnat pehmeät ja jotenki silkkiset? Mulla on aina ihan kovat mut nyt ei..

Olispa nyt sit meillä se aika sinne joulukuisiin me jotka ei päästy ihan marraskuisiin
 
Jesbe, itse en oo kyllä huomannut et rinnat ois ollu pehmeet tai sileät. Mulla tissit enemmänkin tiivistyy ennen menkko ja heti ku alkaa vuoto ni palautuu normaaliksi! Mutta monta vuotta sitten kun kaverini odotti esikoista niin muistan hänen sanoneen miten dekolteen ja tissien iho oli silkkisen pehmeää.
 
Takaisin
Top