Raskaaksi 2019

En vaa ymmärrä koska se ovis nyt sit muka on, oli vain vilkkuva hymynaama vaikka samasta pissasta oli ne haamut. Eilen First response 6,5mlu testissä muuten myös haamujenhaamu. One step raskaustesteis 10 ja 25 ei mitään. Että aika herkkä se pc liuska kyl on! Niinkuin Apteq myös. Tänään One step ovistesti haaleeampi ku eilen. Kipuja ollu 4 päivää alavatsa ja munasarjat.

Ja toi on ku mun suusta revittyy teksti.. Ihan mulla pää sekasin että millon se ovis oli tms ja eilen tollo kun oon niin testasin ja nega. Tai no se kuuluisa viivanpaikka niin vitutti olis mieli tehny värittää se toinen viiva, sen verran selvästi näkyi mut ku ei oo väriä niin ei oo väriä
 
20190322_105821.jpg
ei tässä viisaammaksi ainakaa tule. Ylempi one step ovulaatiotesti ja alempi pc raskaustesti jossa taas haamu. Ovis sais tulla jo täs kierros. Onko kellää enemmän tietoo siit et ovis on myöhemmi ko kp21 et ois munasolu jo huono? Nyt kp30
 
Ja toi on ku mun suusta revittyy teksti.. Ihan mulla pää sekasin että millon se ovis oli tms ja eilen tollo kun oon niin testasin ja nega. Tai no se kuuluisa viivanpaikka niin vitutti olis mieli tehny värittää se toinen viiva, sen verran selvästi näkyi mut ku ei oo väriä niin ei oo väriä
Ollaankoha me jotenki rikki :sad001
 
Ollaankoha me jotenki rikki :sad001

Ei me rikki olla vaikka mielessä käyny monesti et oon ihan epäonnistunut.. Mulla kun tuloo viivanpaikka monesti ja sit ovistesti melkein 2 viikkoa positiivinen. Noh, nyt sitte tein testin eilen johon tuli ihan näkyvä viivanpaikka niin mietin et nyt on kierron siinä vaiheessa et kropassa hormonit koholla taas..

Mut ei olla ainoita ja varmasti meillekin se lapsi suodaan jossakin vaiheessa. Toivottavasti sulla olisi merkki raskaudesta, joskushan ne vaan näyttää haamua mut oottelisin pari päivää vielä.. Ehkä sulla oli jo ovis ja dpot ni pienet ettei viel kunnolla näy.. Itse lasken dpot nyt sen ultraan mukaan ja järki sanoo että en ole nyt raskaana / raskaudu mut joku hormoni taas kohisee ku tuli se viivanpaikka.
Ei mulla kyl pc testiin oo tullut kuin kerran haamu ja se oli kesä 2017
 
Jesbe, mua nauratti toi että sun teki mieli värittää viiva. :)

Mulla pysyvä ovisnaama oli viikko sitten ja malttamattomana tekis mieli kuseskella joka tikkuun mitä näkee. :wacky:
 
Hei liityn tänne, oon seuraillu jonkin aikaa :) En ole tikuttanut ovista, mutta Flo’n mukaan peitto heilui ovulaatiopäivänä ja pari päivää ennen.. Menkat pitäisi alkaa maanantaina, nyt testasin aamupissasta pc:llä ja nega oli :/ flo’n mukaan nyt olisi dpo12 kp 28/31. Onko vielä mahista että plussaksi muuttuisi? On ollut niin kummallisia oireita mm. kova väsymys, rintojen vaihteleva arkuus ja flunssa iski ihan yhtäkkiä nenän vuodolla. Kerkesin olla kaksi viikkoa terveenä...
 
View attachment 76893 ei tässä viisaammaksi ainakaa tule. Ylempi one step ovulaatiotesti ja alempi pc raskaustesti jossa taas haamu. Ovis sais tulla jo täs kierros. Onko kellää enemmän tietoo siit et ovis on myöhemmi ko kp21 et ois munasolu jo huono? Nyt kp30
Miksi se munasolu olisi huonompi jos ovulaatio on myöhemmin? Munasolujahan ei siis synny kokoajan lisää niin kuin siittiöitä, vaan ne kaikki munasolut on syntyneet jo sikiöaikana ja nyt sitten yksitellen kypsytellään valmiiksi. Ennemmin siis ajattelisin niin että munasolu on kypsynyt hitaammin jos ovis on myöhemmin. Mutta en muista miten tämä homma tarkasti menee niin lähinnä arvailen.

Omaa: Herkät testit kuumottavat tuolla kaapissa mutta yritän malttaa mahdollisimman pitkälle ennen kuin testaan ettei tarvitsisi arvailla sen kanssa sitten. Nyt on dpo 9 joten alkuviikosta sitten jos siltä tuntuu. Rinnat tuntuvat jotenkin vieraille, mutta koska eivät kuitenkin ole oikeastaan kipeät niin yritän olla innostumatta liikaa.
 
Jesbe, mua nauratti toi että sun teki mieli värittää viiva. :)

Mulla pysyvä ovisnaama oli viikko sitten ja malttamattomana tekis mieli kuseskella joka tikkuun mitä näkee. :wacky:

No rupeaa jo ketuttaa ko ei malta oottaa ja sit tulee noita viivanpaikkoja. Nyt on oireet hävinnyt mut pms ei oo. Hauskin on et yskin niin nippas ekaa kertaa tuolla jossain enempi oikealla puolella mut ei sentään muniksessa ja oon lukenut kuin kaikilla yskiessä tuntuu tuolla mut ei mulla ollu ees sillon ennen keskenmenoo vaik yskin sillon paljon enemmän Sit huimaa vaikka istuu. Ens viikolla on uus testaus mikäli ei täti ruukaan vklopun aikana
 
No rupeaa jo ketuttaa ko ei malta oottaa ja sit tulee noita viivanpaikkoja. Nyt on oireet hävinnyt mut pms ei oo. Hauskin on et yskin niin nippas ekaa kertaa tuolla jossain enempi oikealla puolella mut ei sentään muniksessa ja oon lukenut kuin kaikilla yskiessä tuntuu tuolla mut ei mulla ollu ees sillon ennen keskenmenoo vaik yskin sillon paljon enemmän Sit huimaa vaikka istuu. Ens viikolla on uus testaus mikäli ei täti ruukaan vklopun aikana


Voiko kemikaalisen raskauden jälkeen tulla heti raskaaksi uudelleen
 
Voiko kemikaalisen raskauden jälkeen tulla heti raskaaksi uudelleen

Voi varmaan ja varsinkin kun en oikein kannata millään järjellä sitä kemiallista. Ku gynelle ku mekin sen tulehduksen vuoksi niin limis oli 10mm ja oviksen merkit, ei raskauden ja kun tutkii kemiallista niin sehän kuitenkin jäljittelee raskautta ni mun järjen mukaan limis olisi ollut paksuhko ja vuoto olisi jo alkanut. Että liekö taas viallinen rfsu ja en tiä mitä gynellä ku sen plussan sieltä haalean saivat. Mulla on aiemmin kotitestin reagoinut haamulla ovikseen et seki on mahdollista

Oon kyl erittäin skeptinen raskauden mahdollisuuteen, lähinnä odotan vuotoa ku sitä ei oo tullu eikä testi anna enää ees haamua etten tosiaan tiedä miten on kemialliseksi sen luokitelleet ku ei aina tuo espanjan kieli taitu mut sen verran ymmärsin että ovulaatio tapahtunut oikealta puolen ja vastikään ni miten meinaa et on kemiallinen.

Että näin.
 
Korrekti suomennos käännetty englannista oli: kemiallinen epätasapaino. Tai englanniksi oikeammin chemical imbalance, joten eipä se gyne ikinä sanonut että kemiallinen. Nyt on tyhmä olo
 
Kyllä Mamilla jo viiva näkyy, vahvistumista siis toivotaan:) onpas jännät paikat!

Omanapailua, oon tällä kierroksella käyttänyt inofolicia (ällövaroitus) limat on lisääntynyt ihan huomattavasti! Yleensä tällaiset on mulla ihan just yhen päivän ajan. Ovistesti ei vieläkään täysin plussa, uskon muuttuvan viikonlopun aikana. Toivottavasti tää limailu olis hyvä merkki:) parin tunnin päästä ukkokin taas kotiutuu, on nää ekat rykäisyt pitkien erojen jälkeen aina vähän tällaisia, ettei tiedä miten päin olisi:))
 
Kyllä Mamilla jo viiva näkyy, vahvistumista siis toivotaan:) onpas jännät paikat!

Omanapailua, oon tällä kierroksella käyttänyt inofolicia (ällövaroitus) limat on lisääntynyt ihan huomattavasti! Yleensä tällaiset on mulla ihan just yhen päivän ajan. Ovistesti ei vieläkään täysin plussa, uskon muuttuvan viikonlopun aikana. Toivottavasti tää limailu olis hyvä merkki:) parin tunnin päästä ukkokin taas kotiutuu, on nää ekat rykäisyt pitkien erojen jälkeen aina vähän tällaisia, ettei tiedä miten päin olisi:))

Limoista on kyl hyvä seurata ku kierron eri vaiheet tietää valkkarista melko hyvin..
 
Tein vielä nyt illasta :rolleyes: uskottava se on! Laskettuaika laskurin mukaan joulukuun eka. Tämä yllätti kyllä täysin, meillä tässä kierrossa tasan kerran lempeä ovulaation aikaan( parit muuttujat niin ei ollut mitenkään mahdollista peittoja heilutella) ja niin vain tärppäsi! Ihan puun takaa tuli plussa! Oireitakaan ei ollut minkäänlaisia.

Nipanderi: täällä jännäillyt kerkeääkö miehesi kotiin ennen ovisplussaa ja huippua että kerkeää:)!

Tuosta kemiallisen jälkeen raskaaksi tulosta.. itsellä ainakin kävi niin että loka/marraskuussa tuli todella hailuraa viivaa testiin, mutta kuitenkin vuoto tuli lähes ajallaan.. kemiallinen? Seuraavasta sitten oikea plussa mikä tosin päättyi ikävästi tuolloin tammikuussa.

Hirmuisesti plussatuulia ❤️
 

Liitteet

  • 39D87978-DEE3-42D9-AFD4-9E55D802124D.jpeg
    39D87978-DEE3-42D9-AFD4-9E55D802124D.jpeg
    10.2 KB · Katsottu: 289
Onnea Mami_18! ❤️

Täällä jänskätään... Nyt kp 23/30. Valkovuoto holvaa ja väsyttää koko ajan. Toivottavasti tämä nyt on jotain muuta. Vaikka kyllä pienikin otettaisiin vastaan, jos sattuisi tulemaan. Vauvakuumehan ei ole häipynyt, vaikka "järkipäätös" tehtiinkin yrittämisen lopettamisesta. Saapa nähdä, joko viikonloppuna kokeilisi testata. Muistaakseni edellinen raskaus näkyi jo kp24.
 
Takaisin
Top