Raskaaksi 2018

No selvä viivahan tuossa on :D

Tervetuloa mukaan Mmiira! Minkä ikäisiä lapsia teillä on ennestään ? :)

Marraskuussa 5 ja tammikuussa 4 täyttävät ja sitten kohta 10kk

Joo en mäkään oo himotestaaja. Viime kuussa oli eka yrityskierto ja meni vahingossa ehkä 50 testiä. :cool::oops::rolleyes::confused: Tervetuloa! Mäkin oon uus täällä. :)

Haha.. hyvä kun muutkin vahingossa :grin
 
Niiin pahoin pelkään että nyt on niin selvä viallinen. Toi oli parin tunnin pidätyksellä päivällä. Kahvien ja muiden juomien jälkeen eli luulis samalla merkillä huomenna näkyvän selkeemmin jos plussaa meinaa. Jos ois plussa niin sithän mulla menis yhteen se kp10 ovis ja jos siitä kp15 ovistuntemukset ois ollu kiinnittymistä. Mut näkyiskö herkässä testissä vasta 5päivää kiinnittymisestä? :confused: Mut mies sanoi että on vahvempi ja selkeempi viiva kun yksikään viime kierron kiinnittymisyritys/kemiallinen testeistä.
 
Niiin pahoin pelkään että nyt on niin selvä viallinen. Toi oli parin tunnin pidätyksellä päivällä. Kahvien ja muiden juomien jälkeen eli luulis samalla merkillä huomenna näkyvän selkeemmin jos plussaa meinaa. Jos ois plussa niin sithän mulla menis yhteen se kp10 ovis ja jos siitä kp15 ovistuntemukset ois ollu kiinnittymistä. Mut näkyiskö herkässä testissä vasta 5päivää kiinnittymisestä? :confused: Mut mies sanoi että on vahvempi ja selkeempi viiva kun yksikään viime kierron kiinnittymisyritys/kemiallinen testeistä.

Sehän on ihan yksilöllistä kuinka nopeasti kullakin näkyy. Selkeä viiva on kyllä.
 
Hei, vieläkö sekaan mahtuu? ☺️ Meillä on toinen lapsi toiveissa. Ensimmäinen reilu 2v ja mulla tuli ekat menkat synnytyksen jälkeen vasta juhannuksena. Eli nyt on menossa eka kierto. Luulin et ovis olis ollu jo kp19, mutta r testi näytti neg. arvellun kierron loppuessa. Nyt sain bongattua testiin oviksen kp51 . Tilaisuus hyödynnettiin ja nyt jännätään kuinka käy. Nyt siis dpo4. Hämmentää kierron pituus, mutta ilmeisesti on vielä ihan mahdollinen.

Onnea kaikille plussanneille ja muille tsemppiä yritykseen!
 
Tervetuloa mukaan kyfi :)

Täällä testattu niin puhdas nega, ettei siihen saanut edes hyvällä mielikuvituksella mitään, pitäis vaan malttaa odottaa :D Huomenissa varmaan uudelleen jos posti tuo tänään mun testit :D
 
Laura666 tolta näytti mulla kun toi kuopus sai alkunsa ! Ja tooosi hitaasti vahvistui. En just nyt muista missä vaiheessa kiertoa se oli...

Mä oon entinen himotestaaja :rolleyes: Nyt on jäänyt yksi testi kaappiin ja koitan olla järkevä. Mutta ku mutta ku..... Kokoajan oon menossa sitä käyttämään ja sit sen jälkeen pitäis tilata kasa lisää :p
 
Täällä niin selvä negatiivinen testi että ei millään saanut mitään viivaa, alkaisipa ne kuukautiset jo! Ärsyttävää vain kun huono olo jatkuu, täytyy varmaan käydä lääkärissä pian jollei helpota.
 
Mikä yk sulla nyt olikaan? Voithan aina soittaa paikkakuntasi ehkäisyneuvolaan ja keskustella noin pitkästä kierrosta! Ei siinä mitään häviäkään! Harmillista :/ Mä jännitän perjantaina loppuvaa hormonaalista ehkäisyä ja sen jälkeistä palautumista..

Vasta yk 2, eli mitäs tässä hätäilemään. Itseä vaan kärsimättömänä harmittaa.

Oon kans kärsinyt jonkun aikaa jo lievästä ällötyksestä, en tiedä mistä se nyt sitten johtuu. Yölläkin herännyt huonoon oloon.
 
Sitä huonos oloa on vissiin liikkeellä, mulla tulee syömisen jälkeen huono olo. Luulen kyllä että mulla aiheuttaja on IBS, kun en oo taas noudattanut ruokavaliota
 
Täällä aivan kamalat menkkakivut eilen ja tänään.. vaikka periaatteessa pitäis alkaa vasta reilu viikon päästä.. ovista nyt tikutellut eilen ja tänään, eikä kyllä viivat läheskään samanlaiset.. kierrot heitti kyllä ihan häränpyllyä muutama kuukausi sitten vaikka viime raskauden jälkeen kun alkoi, olivat kellon tarkat ekat kuukaudet.. että sen puoleen tiedä vaikka ne menkat alkais taas näinä päivinä.. tää yleisvitutus selittyis kanssa niillä :bored:
 
Negatiivinen tänään. Samainen testi kun eilen. Tänään tulee raskauskeijun herkkiä liuskoja postissa. Ärsyttävää. :mad: Muillakin vaan negaa. Oivoi. Toivoa on niin kauan kun ei näy punaista! Ehkä..
 
Negatiivinen tänään. Samainen testi kun eilen. Tänään tulee raskauskeijun herkkiä liuskoja postissa. Ärsyttävää. :mad: Muillakin vaan negaa. Oivoi. Toivoa on niin kauan kun ei näy punaista! Ehkä..

Samassa nega-aallossa ollaan :sad001 Mulla tuli just postissa 18 uutta testiä :P Onneks lähden iltavuoroon, niin maltan oottaa aamuun
 
Ikävää että niin monella tulos ollut negatiivinen :sad001

Henkistä kamppailua käyn itseni kanssa, etten tekisi uutta testiä vielä :rolleyes: Nyt kp28/30, eikä mitään menkkaoireita. Kovasti haluattais testi tehdä jo nyt, mutta taitaa olla rahanhukkaa :confused:
 
Miten ovulaatio testejä oikein tulkitaan? Kuuluuko niissä aina olla viiva loppukierrostakin? Mulla ei oo niistä kokemusta. Tänää tuli rkeijulta liuskoja. Apteekin ultran ekassa oli se viiva eilen iltapäivästä ja tän aamun testissä ei mitään.Ylempi on 10MIu ja alempi otesti.
ec3e2f2d5350ec836edfa324ca22f101
 
Ikävää että niin monella tulos ollut negatiivinen :sad001

Henkistä kamppailua käyn itseni kanssa, etten tekisi uutta testiä vielä :rolleyes: Nyt kp28/30, eikä mitään menkkaoireita. Kovasti haluattais testi tehdä jo nyt, mutta taitaa olla rahanhukkaa :confused:

Tää on kyl yhtä kamppailua koko homma. Ne testit kuumottelee kaapissa koko ajan. Pitäis laittaa aikalukolliseen kaappiin. :D:D
 
Miten ovulaatio testejä oikein tulkitaan? Kuuluuko niissä aina olla viiva loppukierrostakin? Mulla ei oo niistä kokemusta. Tänää tuli rkeijulta liuskoja. Apteekin ultran ekassa oli se viiva eilen iltapäivästä ja tän aamun testissä ei mitään.Ylempi on 10MIu ja alempi otesti.
Ovisplussa on siis se kun saa tasavahvat viivat tai testiviiva on kontrollia tummempi. On hyvin yksilöllistä, vieläkö oviksen jälkeen tikussa on viiva vai ei, mutta jos on viiva niin se on yleensä haalea.

https://www.kotitesti.fi/info/ovulaatiotesti-info/18/#raskaustestina
-- tuolla kerrottu ovulaatiotestistä raskaustestinä
 
Jihuu, hirmuisesti uusia kuumeilijoita linjoilla. Tervetuloa!

Pyh ja paha negoille! Peukut pystyyn et vielä plussaksi muuttuvat tai ainakin täti tulisi ajallaan !

Ovisviikko, ehkä jopa itse ovispäivä . Kp 13 ja houkuttelin miehen onnistuneesti talletuspuuhiin. Ilman tikkuja ja kikkoja nyt tämä kierto.
 
Takaisin
Top