Raskaaksi 2017

Kannattaa ehdottomasti Pottu ottaa asia puheeksi, oletteko miettineet, voisitteko ryhtyä rankempiin hoitoihin, kuten ivf hoitoon ?

Eipä tuosta oikein vielä voi sanoa, onko tuo viivanpaikka vai alkava haamu.. aika näyttää, alavatsalla on tänään alkanu olemaan kipuja, joko menkat tekee tuloaan tai joku yrittää tehdä itselleen siellä pesää :angelic:
 

Liitteet

  • IMG_20181014_185522.jpg
    IMG_20181014_185522.jpg
    395.5 KB · Katsottu: 175
Mä en usko että mä Plussaan vieläkään. Niin turhautunut ja vittuuntunut olo.
 
Pipsu haamu näkyy!! Ja ihana Mrs. Smith :D

En tiedä olisinko valmis rankempiin hoitoihin. Lähinnä haluaisin, että meidän tilannetta alettais miettiin, kun nyt vaan vanhennutaan ja yhtäkään lasta ei oo näköpiirissä!
 
Pipsun haamulaiselle vahvistumista!
Alinah, tsempit!
MrsSmith, wohoo :) Siitä se lähtee!
Mulla on menossa kp 23 eikä ovulaatio ole aamulämpöjen muukaan vieläkään tapahtunut. Mies on ollut reissussa, ja nyt kipeenä, että ei heru hältä. Noh näillä mennään!
 
Dpo5 ja vatsa sekasin, eilen illalla viiltävä repäisykipu oikealla munasarjassa vaikka ei sieltä puolelta ovista tapahtunut. Olin sängyssä maate, kylkeä vaihdoin kun lamaannutti se kipu. Sit tässä hetki sitten vihlasi vasenta munasarjaa..
 
Dpo 6 ja maha turpos ja sattuu ihan sikana, koska söin pastaa endosta piittaamatta. Saisko edes yhden päivän, että ei olis jotain :D Näytän täällä nyt siltä, että synnytys ois hyvinkin lähellä.

Meghan Markle on muuten oliks se 37v ja nyt odottaa esikoistaan. Ite oon 32 ja oon ollu rikki, että oon niin vanha ennen ensimmäistäkään, mut jos hovissa se on ok niin ehkä minäkin vielä selviän :D
 
Dpo 6 ja maha turpos ja sattuu ihan sikana, koska söin pastaa endosta piittaamatta. Saisko edes yhden päivän, että ei olis jotain :D Näytän täällä nyt siltä, että synnytys ois hyvinkin lähellä.

Meghan Markle on muuten oliks se 37v ja nyt odottaa esikoistaan. Ite oon 32 ja oon ollu rikki, että oon niin vanha ennen ensimmäistäkään, mut jos hovissa se on ok niin ehkä minäkin vielä selviän :D

Voi Pottu, sua koetellaan kyllä nyt kokoajan! Ja hyvä pointti kyllä toi Meghan ja miksei muutkin siniveriset. Meidän maasta puhumattakaan!:wink
 
Tänään 10pp ja alkion siirrossa siirettiin 3päiväinen alkio.Oireina on ollut rintojen särkyilyä ei kylläkään, mitään kauhean kipeää särkyä kuitenkaan, vatsan erilaisia tuntemuksia ja tänään syödessä purkkaa tuli paha olo purkasta. Perjantaina olisi testipäivä virallisesti ,mutta varmasti keskiviikkona näkyisi tulos jo jos testaisin silloin.Tuohon testaamiseen vain tuo pelko ja paniikki tuo stoppia mitä testi näyttää ja kun on paniikki niin haluaa vain koko ajan siirtää testausta.
 
Tiedän heitsu ton tunteen, kun ensin odottaa ikuisuuden sitä, että saa testata ja sit kun sen aika on, ei haluakaan testata, koska pelkää pettyvänsä! Tsemppiä piinapäiviin ja toivotaan, että siellä joku parhaillaan rakentaan kotia :)
 
Takaisin
Top