Raskaaksi 2017

Oli pakko tulla Heitsua onnittelemaan, ihanaa että teille plussa suotiin! :Heartred :')

Olen itsekin tähän ketjuun aikoinaan kirjoittanut, edelleen yritystä ilman plussaa. 1v 10kk sitten annettu vauvalle lupa tulla. Kohta aika Naikkarille, toivon itselleni ja kaikille tähän ketjuun yhtä ihanaa tulosta kuin Heitsulla!
 
Täällä dpo 8 ja varmaan perjantaina testaan, jos lähden ulos. Kyllä tässä taas toiveita herää, ei sitä näemmä opi :D

Mut sain työterveydestä lähetteen testaan mun ferritiiniarvon niin meen otattaan sen maanantaina! :) Ja se naistenklinikan lääkäri soittaa mulle tiistaina niin kysyn mitä mieltä se on siitä kystasta ja että mites meidän hoidot.
 
En usko, en usko tähän inseminaatioon. Ehkä mekin tarvitaan sitä ivf. Ja sinne saa odotella varmaan toiset 1 vuotta. Oon ihan just lyömässä hanskoja tiskiin. Oin niin täynnä tätä koko touhua.
 
Tsemppiä alinah :Heartred Tiedän tunteen!

Täällä tänään dpo 10 ja aamupissasta täysin kirkas nega. Pieni toivo vielä kuitenkin polttelee sydämessä, että viimekskin se näkyi päiväpissassa ensiks ja myöhemmin vasta aamupissassa. Nyt vaan pitää lähtee töihin :D

Tissit on ollu tosi kipeet ny pari päivää ja ei ne ihan näin kipeet yleensä oo menkkoja ennen. Mutta mulla just räjähti se kysta ja tää voi kaikki olla sitäkin! Eli kaikki oireet voi heittää romukoppaan ja odotella vaan että mitä tulee.
 
Olen teiltä oppinut ja käytännössä todennut sen että aamupissan voi todellakin vetää pötöstä! Sillä ei tee mitään! :)

Ja Alinah varmaan ihan viisasta ettei leiju pilvilinnoissa ennen positiivista tulosta mutta oireettomuus voi myös todellakin olla raskauden merkki. Ainakin mulla se oli. Hyvä ja oireeton olo :)
 
Takaisin
Top