Raskaaksi 2017

Mä yritin lisätä kuvaa mut tää herjaa koko ajan et liian iso tiedosto.... hmph:bored:

Muoks. Näkyiskö tosta vielä... Hirveen vaikee kuvata mut näkyy livenä selvästi. Tän päivänen viivanpaikka...
 

Liitteet

  • pienempi.png
    pienempi.png
    613.2 KB · Katsottu: 239
Muokattu viimeksi:
Täällä tehty rfsun 15 miu testi aika vaaleesta päiväpissasta vaikka pidätellyt muutaman tunnin. Haamulainen, jonka juuri ja juuri näkee. Läpivalaistuna näkyy viiva selkeästi.
Aamupissasta tuli selkeä haamuviiva ultraan, joten uskon kyllä että näyttäneet oikein, on herkempi kuin rfsu.
Mulla iski epätoivo, kun unicorn17 mainitsin että saanut ultraan viivoja vaikkei raskaana.
 
Muokattu viimeksi:
Pompo, pakko huudella tältä taustalta.. en halua masentaa.. mutta mä sain monta kertaa samanlaisia viivoja tohon ultraan, monessa eri kierrossa.. ihan punertava testiajalla.. mutta raskaana ei olla vieläkään :/ en luottas tohon 100 % , mutta toivotaan että siellä kyytiläinen olisi ja alkas viivat vahvistuu :) tsemppiä!

Joka kuvassa eri testit.

Oliko sulla kemiallinen?
 
Mä yritin lisätä kuvaa mut tää herjaa koko ajan et liian iso tiedosto.... hmph:bored:

Muoks. Näkyiskö tosta vielä... Hirveen vaikee kuvata mut näkyy livenä selvästi. Tän päivänen viivanpaikka...

Kyllä siinä hailukka on.. mikä dpo?
 
Onnea hei hienoista viivoista!!

Omat vatsakipuni muuttuivat kp1 juuri. Olen ihan huojentunut. Ensinnäkin siitä syystä, ettei kyseessä ollut raskaus väärässä paikassa. Toiseksi sen takia, että kierto oli varsin inhimillinen 32 päivää!
 
Kyllä siinä hailukka on.. mikä dpo?

Dpo 12.... Siks odottaisin jo vähän selkeempää jos olis kyseessä raskaus :depressed: ainakin aiempien omien raskauksien perusteella... Voihan toki raskauksissa olla eroja tai sit tää oli vaan joku kemiallinen.
 
Muokattu viimeksi:
Onnea Niittipyssy!:)

Joku kyseli kiinnittymisvuodosta. Mulla ollu monessa kierrossa just joku dpo12 tiputtelua, ei ole valitettavasti ollut kiinnittymisestä.:/
Mutta tässä aluillaan olevassa raskaudessa oli rusehtavaa tuhrua dpo6 ja hirmu ovisliman tyylistä, runsasta limaa. Arvelin silloin että tiputtelu alkaa jo silloin, mutta taisi olla kiinnittymisvuotoa sitten.:)
 
Oliko sulla kemiallinen?

En oo kyllä varma. Saattoi toki olla. kyllähän noitten lisäks samaan aikaan joku testi aina sillon tällön haamuili joka kierrossa.. mutta menkat tuli aina normaalisti.

Mut ekan viivan kun sain tollasen apteekin ultraan niin hihkuin jo onnesta.. kunnes sit menkat alko. Mut toi testi näytti samaa viivaa sillonkin samana aamuna kun menkat alko.
 
En oo kyllä varma. Saattoi toki olla. kyllähän noitten lisäks samaan aikaan joku testi aina sillon tällön haamuili joka kierrossa.. mutta menkat tuli aina normaalisti.

Mut ekan viivan kun sain tollasen apteekin ultraan niin hihkuin jo onnesta.. kunnes sit menkat alko. Mut toi testi näytti samaa viivaa sillonkin samana aamuna kun menkat alko.


mullahan silloin vahinkokierrossa tuli selkeät haamut pc:hen ja mammaksin puikkoon, mutta kemiallinen se oli ja alkoi pikkuhiljaa päivä päivältä haalenemaan ja taisi jopa vielä silloin kun täti tuli niin olla aivan joku viivanpaikka näkyvissä. Itse ajattelen, että harva testi näyttää oikeasti väärää positiivista, aivan huomaamattomia viivanpaikkoja lukuunottamatta, joita varten tarvitaan jo suurennuslasia jos raskautta ei olisi. Useimmiten just mennyt kesken tai menossa ja vielä testi reagoi. Itse en ole koskaan saanut mihinkään testiin viivanpaikkaa vaikka monen monta olen tehnyt, aina on ollut joko kemiallinen, raskaus tai nega. Toivotaan, että huomen aamulla olisi ultran viivat vahvemmat, tissit nimittäin räjähdys pisteessä ja ajoittain menkkajomoja.
Luin just netistä yhden henkilön, joka toimii raskaustesti alalla ja kertoi, ettei vääriä positiivia ole vaan aina on ainakin hetkellisesti ollut hormonia, jotta testi reagoi.
Toinenhan on esimerkisi. PCOS ja munasarjakystat, jotka voivat aiheuttaa väärän positiivisen, koska silloin erittyy jostain syystä HCG hormonia enemmän. :)
 
Täällä varmaan menkat alkamassa lähipäivinä. Menkkajomoja on tässä sängyssä makoillessa tuntuu..
 
Onnea niittipyssy!

Olen taas koittanut pysytellä taustalla, että ei iske kauhea stressi kierrosta. Alamahaa juilii ja välillä munasarjojen kohdalla vihloo. Menkat alkaa joskus ensi viikolla. Olen puuhastellut kaikenlaista, että en turhaan toivo liikoja. Nyt on talo melkein maalattu veljien avulla. Myös lasten pieniä vaatteita karsin rankalla kädellä kun 1,5 vuotta yritystä takana. Hiukan tuli paremmin tilaa ja vaatteita jäi vielä jos kuitenkin tulisi plussa. Kp 24/25-31 yk 17.
 
Itse ajattelen, että harva testi näyttää oikeasti väärää positiivista, aivan huomaamattomia viivanpaikkoja lukuunottamatta, joita varten tarvitaan jo suurennuslasia jos raskautta ei olisi. Useimmiten just mennyt kesken tai menossa ja vielä testi reagoi. Itse en ole koskaan saanut mihinkään testiin viivanpaikkaa vaikka monen monta olen tehnyt, aina on ollut joko kemiallinen, raskaus tai nega. Toivotaan, että huomen aamulla olisi ultran viivat vahvemmat, tissit nimittäin räjähdys pisteessä ja ajoittain menkkajomoja.
Luin just netistä yhden henkilön, joka toimii raskaustesti alalla ja kertoi, ettei vääriä positiivia ole vaan aina on ainakin hetkellisesti ollut hormonia, jotta testi reagoi.
Toinenhan on esimerkisi. PCOS ja munasarjakystat, jotka voivat aiheuttaa väärän positiivisen, koska silloin erittyy jostain syystä HCG hormonia enemmän. :)

Mä oon kans sitä mieltä, ettei mitään viivoja tuu, jos ei oo jotain kiinnittymis yritystä ollut. Mä oon tehny elämäni aikana moooonta testiä ja yhdessäkään ei oo näkyny mitään, paitsi kun on ollu raskaus kyseessä. Tässäkin kierrossa kun tein, niin yritin saada edes viivanpaikan näkyviin, mutta ei.
Joko testasit uudelleen?

Riannella ihankuin hiukan jotain näkyis, Mites tänään?

Jaffalla jo selkee haamu :) Hienoa!

ON: kp 30/30 DPO 14, lämmöt alhaalla eikä yhtään mikään olo :rollereyes: Ei raskaus eikä menkka. Alkais jo se vuoto!
 
Muokattu viimeksi:
Mä harrastan näitä viivanpaikkoja. Dpo 13, ei se vaan ala punertaa, tais joku käydä hipaisemassa muttei tarrannu kiinni :rolleyes: oireetkin sais loppua....

Jaffa, todella lupaava viiva:) !
 

Liitteet

  • viivanpaikka.jpg
    viivanpaikka.jpg
    174.8 KB · Katsottu: 206
Pompo, näin olen itsekin kuullut. Mutta viivanpaikat = harmaa, väritön viiva johon punaisen värin pitäisi tarttua , on eri asia kuin vaaleanpunainen / punertava / selvästi punainen haamuviiva , joka siis on plussa.

Harmaa väritön viivanpaikka = nega
Haalea punertava viiva = haamuplussa

Nämä käsitykset usein menee täällä foorumilla sekaisin :wink Testiviivaan ei tule punaista väriä (tai sinistä..) jos kropassa ei ole hcg. Mutta testiin voi tulla väritön viiva, vaikkei raskaana olisikaan. :)

En väitä, etteikö sulla voisi olla plussa vaikka mulla ollut usein viivanpaikkoja, enkä väitä etteikö joku mun testeistä olis voinut olla kemiallinen :) kuvatkin vääristää tosi paljon todellisuutta ja värejä. Ja vielä jos niitä muokkailee, on taas ihan oma lukunsa..

Toivon vahvistumisia viivallesi :)
Oletko testaillut uudestaan ultralla , tai muulla? :)
 
Siis voi helvetti kuinka ärsyttää! Tippu kädestä viimeinen pcn liuska tonne aamu pissa rasiaan ja pilallehan se meni! Raivostuttavaa!!
 
Takaisin
Top