Raskaaksi 2017

Pompo, näin olen itsekin kuullut. Mutta viivanpaikat = harmaa, väritön viiva johon punaisen värin pitäisi tarttua , on eri asia kuin vaaleanpunainen / punertava / selvästi punainen haamuviiva , joka siis on plussa.

Harmaa väritön viivanpaikka = nega
Haalea punertava viiva = haamuplussa

Nämä käsitykset usein menee täällä foorumilla sekaisin :wink Testiviivaan ei tule punaista väriä (tai sinistä..) jos kropassa ei ole hcg. Mutta testiin voi tulla väritön viiva, vaikkei raskaana olisikaan. :)

En väitä, etteikö sulla voisi olla plussa vaikka mulla ollut usein viivanpaikkoja, enkä väitä etteikö joku mun testeistä olis voinut olla kemiallinen :) kuvatkin vääristää tosi paljon todellisuutta ja värejä. Ja vielä jos niitä muokkailee, on taas ihan oma lukunsa..

Toivon vahvistumisia viivallesi :)
Oletko testaillut uudestaan ultralla , tai muulla? :)

Jeps ! :) tänään tehty ultra jossa aavistuksen vahvempi viiva, kuin eilen ja pc:ssä näkyy joku haamujen haamu. En tiiä sitten miten käy. Nyt dpo12. Tänä aamuna mun perussairauden vuoksi kävin veritestissä. Katotaan mikä tulos. Ihan mielenkiintoista nähdä.
 
Rianne mun mielestä toi viiva on aavistuksen tummunut eilisestä :)

Joo se on totta ! :shy: On tosi pessimistinen olo kuitenkaan, että tästä mitään enää tulis, on niiiin olematon viiva ja menkkojen pitäis alkaa jo ylihuomenna.:oops: Mut aika näyttää ! Eipä tässä voi muuta kun odotella ja ihmetellä, pystyispä unohtamaan hetkeks koko asian:angel9
 
6970fb5402b9fa47d0eb39f1b6865acd


Voiko luottaa tulokseen...? Kun testi kuitenkin tippui sinne pissan joukkoon.. teen huomenna uuden testin!
 
2017-06-28 11.01.06.jpg
vähän huono kuva mut alhaalta ylöspäin dpo10-12. Vähän haalistuneita jo mutta yli on vahvin eli tän aamunen. Vähän jännittää se veritesti. Mietin vaan että mitä sen pitäisi olla dpo12.
 
Sain verikoetulokset ja en ole raskaana. Hcg 1.2. Nyt täytyy kyllä sanoa, että tuosta ultrasta olisi hyvä valittaa, koska antaa punaisen viivan testiajalla ja nyt varmistettu samana aamuna verestä. Eli suosittelen muita jatkossa testaamaan jollain muulla. Eli ei muutako odottamaan tätiä. Onneksi kiva vkonloppu edessä. Reissu Lontooseen. Seuraava kierto yk 3. Vähän mieli maassa:sad001
Tästä eteenpäin en testaa kuin vasta dpo12 ja jos ei silloin selvää viivaa näy voi unohtaa toiveet sille kierrolle
 
Muokattu viimeksi:
Voi kääk naiset,nyt on hyvät neuvot kalliit...
Edellispäivänä tiputti dpo 10 terojen läpi,eilen dpo 11 pikkusen enemmän ja tänään haamujen esi isän haamu,eilen aamulla otin vikan teron kun ei testeissä mitään näkynyt ja alkoi tiputtaa.Pistänkö nyt kiiresti teroa nassuun vai odottelenko vaan mihin tilanne etenee?
 
Voi kääk naiset,nyt on hyvät neuvot kalliit...
Edellispäivänä tiputti dpo 10 terojen läpi,eilen dpo 11 pikkusen enemmän ja tänään haamujen esi isän haamu,eilen aamulla otin vikan teron kun ei testeissä mitään näkynyt ja alkoi tiputtaa.Pistänkö nyt kiiresti teroa nassuun vai odottelenko vaan mihin tilanne etenee?

Soita lääkärille? Mä en ainakaan osaa muuta neuvoa... :/
 
Vihdoin kerkesin tännekkin lueskelemaan, ollut niin kiire kuukausi ja kaikkea häslinkiä et ei oo paöjon kerennyt käymään täällä. Luen kohta vielä tarkemmin viestit läpi :) omaa napailua sen verran et tänään kp 23/28-34, ovulaatio oli tuossa juhannusaattona limoista päätellen, outoa ku eikö sen jälkeen kuuluis tulla kuiva kausi mutta itellä vielki limailut jatkuu ja paikat kosteena koko aja o.O raskautumisee en usko tässä kierrossa ku oli just ovulaatiota ennen ja ovulaation aikaan antibiootti ja tulehduskipulääkekuurit päällä
 
Täällä mennään kp51/30-33, ei menkkoja (kohta 3viikkoa "myöhässä"), kaikki r-testit negaa, ei raskausoireita paitsi nyt illalla vatsaa nippaillut hieman ja omituinen tunne vatsassa (melkein kuin olisi nälkä mut ei lähde syömällä). Ja naama ja rintakehä täynnä näppyjä :grin Kävin tänään verikokeessa otattamassa hcg:n, saas nähdä mikä tulos. Melkeen kyllä olen varma etten oo raskaana mutta hyvältä tuntuu saada varmistus asialle.
 
Alinah aamulla uutta testiä kehiin!

kirppu_ ompas ikävää kun kierto venyy noin. Toivotaan että verikoe paljastaisi salamatkustajan
 
Täällä mennään kp51/30-33, ei menkkoja (kohta 3viikkoa "myöhässä"), kaikki r-testit negaa, ei raskausoireita paitsi nyt illalla vatsaa nippaillut hieman ja omituinen tunne vatsassa (melkein kuin olisi nälkä mut ei lähde syömällä). Ja naama ja rintakehä täynnä näppyjä :grin Kävin tänään verikokeessa otattamassa hcg:n, saas nähdä mikä tulos. Melkeen kyllä olen varma etten oo raskaana mutta hyvältä tuntuu saada varmistus asialle.

Eli suhteellisen yleistä tämä kierron venyminen? Monilla tuntuu olevan sama riesa. Mulla päättyi kp54.
Toivottavasti sulla jatkuis ja jatkuis vaan ihan sinne 9kk asti :) ja jos hcg alle 5 niin pikaisesti menkat. Tsemppiä!!
 
Dpo12 taitaa olla haaleempi viiva mut tää olikin sofi ja eilinen pregcheck. Huomenna ja ylihuomenna testaan vielä noilla sofeilla, toivottavasti vahvistuu eikä haalistu entisestään. Vai pitskö ostaa joku toinen testi?
 

Liitteet

  • 1498710847225.jpg
    1498710847225.jpg
    22.8 KB · Katsottu: 190
  • 1498710863685.jpg
    1498710863685.jpg
    21.4 KB · Katsottu: 198
Jospa Jaffa viiva vahvistuu. Ehkä ei ole ehtinyt vain vielä hormonipitoisuus nousta tarpeeksi.

Mulla ollut niin oireetonta, että oli tänään pakko uusia testi, vaikka johan ekastakin testistä on jo melkein viikko. Oli onneksi vahvistunut.
Ehkä uskallan lisätä itseni plussanneisiin, pitäis vaan jaksaa etsiä viimeisin lista.:)
 

Liitteet

  • 20170623_070011-01.jpeg
    20170623_070011-01.jpeg
    883.7 KB · Katsottu: 139
  • 20170629_073315-01.jpeg
    20170629_073315-01.jpeg
    1,006.6 KB · Katsottu: 151
Takaisin
Top