Raskaaksi 2016

Taiga, Kyllä vaan se viiva sitten jotain tiesi! :wink Toivottavasti pian tummuu oikein kunnolla. :happy: Minullakin esikoisesta tummui ensin testiajan ulkopuolella ja siitä se sitten alkoi vahvistua ja lopulta tummui jo testiajalla kunnolla.
 
Taigan testiä odotellessa! :happy: Ja jos Herttarouvakin plussaisi. :wink
 
0d57da63569f183c18f23bf342dd992e


Siinä se sitten on [emoji173]. Enhän mä malttanut iltaankaan odottaa. Päiväpissasta ja testiajan sisällä näkyy. Myös pc näytti haalean viivan. Nyt vaan toivottava, että kaikki menis tällä kertaa hyvin loppuun asti. Menkkojen pitäis alkaa 2.1. Jännän äärellä [emoji3]
Ei tossa kuvassa näy niin selvästi. Vasta dpo8 menossa [emoji28]
 
Onnea Herttarouva! :Heartred Joko sulla kerkes oireita tulla,vai oliko tunne, et raskaana ollaan?

Järkyttävä närästys!:spitoutdummy: mää meinaan kuolla ku särkee niin mahaa.. lauantaina oon luvannu itselleni testata, jos ei menkkoja näy.
 
Mammanhaavex3, mulla alkoi eilen kuumat aallot ja palelua myös vähän väliä. Sit semmonen kumma jomotus mikä tuntuu säteilevän peräsuoleen [emoji3]. Eilen illalla kun makasin sohvalla, tuntui jännää kaiverrusta/kutinaa alavatsalla. Tänään aamulla lämmöt romahti ja alkoi ruskea tuhru, mitä ei ole nyt päivällä enää tullut. Tein testin ja nyt vaan toivon että täti ei tuu käymään ainakaan puoleentoista vuoteen [emoji16]. Mutta muutenhan mulla on ollut tosi oireeton olo. Seksiäkin oli pari päivää ennen ovulaatiota ja olinkin varma että tuskinpa onnistaa.
 
Herttarouva! Voi kuinka IHANAA!!!!! Kyllä mä jo nyt onnittelen sinua kun nyt näkyy jo noin hienosti :Heartred onnea!Toivon et kaikki menee hyvin ja ei tosiaan ne menkat tuu 1,5 vuoteen :D Kerrohan päivityksiä jos vielä testailet, eiköhän tuo vahvistune!? Mikä tilanne teillä olikaan, oletteko pitkään yrittäneet ja oliko km taustalla?

Nyt tulee pitkä avautuminen, pahoittelut jo valmiiksi. Mä testasin negan tänään aamulla eikä muuksi ole muuttunut. Värikkäät r-testejä, valkoiset ovis. Ovistestit näyttää koko ajan mietoa plussaa mut ei kyllä vahvaa sellaista ja aattelin nyt jatkossa jättää ne tekemättä (tuntuu et nuo raskauskeijun puikkotestit näyttää mulla koko ajan pientä plussaa kunnes oviksen aikaan ehkä vahvistuu...?). Kuten testien määrästä saattaa huomata olen tällä hetkellä aika sekopäinen testaaja :D Kp 36/28-32 menossa. Pikkuisen alkaa nyt kuitenkin olla tämänpäiväisten negojen jälkeen olo et onkohan ovulaatiota ollut vaikka mielestäni bongasin sen ja siks vaan kierto pitkä... äh tätä vuoristoratamielialaa!
Parempina testeinä clearbluen digi jäljellä, mut se on niin kallis et säästelen sitä :/ Haluaisi saada jo jonkun varmuuden tälle oli niin tai näin ja käynnistää sit jo uuden kierron jos niikseen on...
ImageUploadedByVau Foorumi1483030106.174117.jpg
 
Taiga, Mitenkäs kemiallisen mahdollisuus? Minulla oli ennen esikoista, sain muutaman tuollaisen haamulaisen testiin ja sitten näytti lopulta negaa. Vuoto alkoikin sitten kovien kramppien ja hyytymien kera... Enpäs nyt muuta osaa oikein tuumata. :sad001 Ovistesteihin ei sinänsä kannata luottaa raskaustesteinä, koska itsellä ne ainenkin näyttää läpi kierron kahta viivaa ja todella tummaakin, plussa on sitten aina räikein. Toivottavasti saat jonkunlaisen selvyyden pian asiaan, koska tuo epätietoisuus on tunnetusti pahinta. :Heartred
 
Kiitos Taiga [emoji173]. Kyllä mä jo huomenna testaan aamulla uudestaan.
Esikoinen on 13kk vanha ja imetystä vielä kerran päivässä. Syyskuussa sain plussan joka sitten varhaisultrassa paljastui tuulimunaksi. Lääkkeiden kautta kaavintaan. Tää oli nyt kolmas ovulaatio josta tärppäsi. Esikoista yritettiin puoli vuotta. Esikoisen syntymän jälkeen ei ollut "ehkäisynä" kuin imetys. Nopeastihan mä olen raskautunut ja voin vain kuvitella mitä on kamppailla vuosien lapsettomuudella. Mä en häviä täältä minnekään. En mä uskalla vielä liittyä mihinkään lasketun ajan ryhmäänkään. Hetken ehdin toukokuisissa olla.
Mulla on muuten tammikuun puolivälin jälkeen ultra kun olin varannut sen kaavinnan jälkeiseen tarkastukseen. Toivottavasti siellä on sitten sykkivä sydän [emoji173].
Mä en osaa sanoa noista ovistesteistä kun en oo koskaan niillä testannut raskauden mahdollisuutta. Toivottavasti saat plussan tässä kierrossa tai sitten hyvin pian. Sitä toivon täällä kaikille kuumeilijoille.
 
Onnea Herttarouva, tarrasukkia matkaan! :)

Täällä kp 27/26-27, dpo 14. Tiistaina pientä veristä tuhrua ja se negatesti, sen jälkeen ei ole vielä näkynyt mitään. Luulenpa, että huomenna alkavat, vaikka haluaisinkin toivoa muuta.. :sorry:
 
Miitu, taisit olla oikeassa kemiallisesta kerta näytti haileaa plussaa kuitenkin. Tänään alko rusehtava vähäinen vuoto ja kivut olleet ehkä erilaiset ja kovemmat, eiköhän tää tai huominen oo kp 1. Ei muuta kuin uutta yritystä ja uutta vuotta kohti me kaikki jotka ei vielä plussattu! [emoji123]

Täytynee siirtyä seuraavan vuoden ryhmään pikku hiljaa
 
Voi ikävä kuulla Taiga, jos näin on. :sad001 Itselläni oli tosiaan se kemiallinen ja seuraavasta kierrosta plussasin! (Luin silloin jostain että helpommin tärppi käy) Toivotaan että seuraava kierto olisi teidän! :)
 
Pahoittelut Taiga jos kääntyykin kemialliseksi [emoji22]. Mulla oli myös vissiin kemiallinen heti kaavinnan jälkeisestä kierrosta kun sain päivän pari ihan haalean viivan ja sitten katosi. Menkat tuli ajallaan. Yks kierto oli välissä ja nyt tosiaan uusi raskaus taas menossa. Näin olen myös kuullut, että usein tärppää nopeasti kemiallisen jälkeen. Tsemppiä! [emoji173]
 
Vieläkö joku on huomenna testaamassa, että saadaanko vielä plussia tälle vuodelle? :)

Oikein ihanaa vuoden vaihetta kaikille! ♡
 
Takaisin
Top