Raskaaksi 2016

Taiga, Eihän kaikilla todellakaan näy vielä kovin ajoissa. Olikohan se niin että toisilla kiinnittyminenkin voi olla vasta joskus dpo 10 tienoilla. Pidetään peukkuja että tulee toivottu tulos aamulla! :)

Ertzalla myös niin jännä tilanne ja lupaavan kuuloinen, että ihme jos ei plussa pärähdä!
 
Täällä tehty jälleen puhdas nega, kp 25/26-27, dpo 12. Ei siis ollut meidän kierto tämäkään. Jään odottelemaan täti puolukkaista ja toivotaan ensi vuodelle parempaa onnea.. :sad001
 
Käynpä päivittämässä tännekin. Täällä odotellaan jotain tapahtuvaksi edelleen jotain tapahtuvaksi. Tätiä ei kuulu ja viime lauantaina raskaustesti tyylipuhdas nega. Nyt kp 43/30. Tissit kipeät, mutta ne on lähes joka kuukausi oviksen jälkeen. Turhauttaa oma kroppa. Luulisi näkyvän jo kellä vaan testeissä jos tässä olisi toivoa.
 
Oon kahden vaiheella siirrynkö taka-alalle keskittymään johonkin ihan muuhun. Alkaa ottaa päähän tää kun kaikki tutut ym raskautuu ympärillä ja itse miettii missä vika, miehellekin eilen sanoin että onko sielä pusseissa enään ketään elossa.. on todistetusti ainakin yksi ollut joskus kun tuossa toi 11kk ikäinen esikoinen painelee menemään.
 
Alinah, pieni taukokin voi tehdä hyvää. jos vaan pystyy ajattelemaan jotain muita asioita. :) niin tuttuja tunteita käsittelet. itse olen nyt pystynyt asennoitumaan tjottailu meininkiin takaisin toistaiseksi. :)
 
Heippa! Pahoittelut kaikille ketkä ootte megan saanut tai kenen luokse täti on kurvannut. ❤ Ja onnea toki niille ketkä ovat plussan saaneet. :)

En oo unohtanut teitä tai tätä ryhmää, oon ylipäätänsä tosi huonosti täällä foorumilla käynyt, kun mulla on "kesto huono olo" melkein koko ajan. Ja ylipäätänsä muutenkin aika työntäyteitteisiä on päivät, kun meidän esikoinen mennä touhottaa koko ajan, kun oppi pari viikkoa sitten kävelemään. :)
 
alinah, Itsekin pidin pienen tauon täältä foorumilta kun koin että tarvitsi hengähtää ja ehkä keskittyä muihin ajatuksiin välillä, kun kuumeilu loi paineita. Se voi siis tehdä ihan hyvää. :) Tuttu tunne skaala! Älä nyt kuitenkaan luovu toivosta, vielä me plussataan! :)

Sohwia, Ihana kuulla sinustakin! :) Mutta kurja kuulla että olo ei ole mitä mainioin. :sad001 (Tosin varsin ihanasta syystä. :p) Toivottavasti pahoinvointi ei kovin pitkälle kiusaa.
 
Ristiriitaiset fiilikset täälläkin! Ja todellakin hyvä ottaa etäisyyttä välillä jos alkaa tuntua et ahistaa. Hitsi kun pystyisi ottaa rennommin.

Tänään testattu aamupissasta digillä tyylipuhdas nega. Kp 35/28-32 alkamassa, ei tietoa tädistä. Jos ei muuta ni pisin kierto ever ja saa ajatukset mylläämään et iso harmi jos kroppa ei toimikaa niinku aiemmin...

Mitäs sanotte, tein äsken ovistestin Raskauskeijun puikkotestillä ja tuli mieto plussa? Voisiko olla merkki...?



ImageUploadedByVau Foorumi1482874763.172757.jpg
 
Taiga, Pahoittelut negasta. :sad001 Mutta toivoa on tosiaan niin kauan kun tätiä ei näy! Kurjaa jos kroppa sekoilee...

Tuohon ovistestiin en ota kantaa, muutoin kuin että itselläni näyttää tuollaista ja tummempaakin läpi kierron. Riippuu varmasti siitä miten sulla ovistestit yleensä toimii ja mitä näyttävät missäkin vaiheessa kiertoa? :)
 
Kiitos vastauksesta! :) Näillä testasin vain tässä kierrossa ja vahva viiva oli ilmeisesti oviksena eli 11.12. Jonka jälkeen hiipui pois. Viime kierrossa oli apteekin ovistestit jotka kans hiipui oviksen jälkeen eikä enää näkynyt mitään.

Vaikea sanoa! Taidanpa testata aamusta taas... :D Kaikki mahdolliset keplotteluoljenkorret sitä yrittää käyttää näköjään :D nippailua ja nivuskipuja on muutaman päivän ollut, samaten rinnat arat.
 
Taiga, Hmmm lupaavalta kuulostaa! :wink Jospa tuo ovistesti tuosta tummuisi ja pian rtestikin jo näyttäisi jotan! :happy:

Tänne soisi niin plussia lisää! :)
 
Toivotaan taigalle plussaa! Minullakin ennen menkkoja/aikana tulee tuollaisia viivoja ja melkein tasavahvojakin joskus, negakierroissa siis. Mutta eihän välttämättä kerro mitään sun tilanteesta :)

Täällä kp 26/26-27, dpo 13. Eilen aamulla siis negatesti ja illalla muutama tippa jo verta pyyhkiessä. Edelliset kierrot menneet kovasti samalla kaavalla eli tuhruttelee päivä tai pari ennen kunnon vuotoa, eli eiköhän tämä ollut tässä tältä vuodelta :shifty:
 
Takaisin
Top