Raskaaksi 2016

Mä sain kyl aina aamupissasta ovishymynaaman. En ees oo kokeillut muita vuorokauden aikoja..

Täällä kyllä kunnon plussatuuli meneillään! Onnittelut plussanneille! :)

Kp. 29/25 dpo 17. Sunnuntaina nega, seuraavaa testiä en ole tehnyt.
 
Minä en saanut ovista kiinni ollenkaan siinä kierrossa, kun tyttöjä aloin odottaa. Oletettavasti olen kuitenkin ovuloinut, kun kaksi lasta syntyi... :D Testasin cb digeillä ja sofin liuskoilla. Molemmilla olin aiemmin oviksen bongannut. :)

Tuleeko pc:n testeihin turhia haamuja/roskishaamuja?
 
Täällä tapahtunut taas kaikkea!
Villisilmä laittoi hyviä linkkejä. :)

Itse jätän tässä kierrossa ovistestit kaappiin ja pidän "väli" kierron. Viime kierron jälkeinen pettymys ajoi siihen tilaan että ei tee yhtää mieli heilutella peittoja. Ei sitten yhtään. Ja jonka takia oon ollu täälläkin nyt vähän hiljaisempi, mutta silti tätä aktiivisesti tulee luettua. :)

Äsken oli hirveesti kommentoitavaa mielessä kun luvin, mutta eihän ne mielessä pysy ja kännykällä hankala palata tekstejä lukemaan kun jo kirjoittaa..
 
Ja ovisten bongaajille toivotaan että saatte oviksen kiinni tai että ilmankin tallettelut menis nappiin!

Muurahaiselle pidän peukkuja! Toivotaan että yksi täydellinen siittiö pääsisi perille! :)

Piti sanoa itsestäni vielä että jätin tästä kierrosta pois foolihapon, gelee royalin, d-vitamiinin ja macan ja kaiken mitä käytin auttamaan raskautumiseen.
 
Testasin (menkkojen tai "menkkojen") jälkeen, kun oli niin outo olo koko ajan, mutta ainakaan testiajalla mitään ei näkynyt. Myöhemmin testin kuivuttua tuli näkyviin haalea viiva, jonka väristä en osaa sanoa mitään. En ole aiemmin pc:n testejä käyttänyt, joten ei mitään käsitystä, miten itsellä toimivat.. sofin liuskat ovat valkoisia, jos en raskaana ole ja pysyvät valkoisina, vaikka miten pitkään arkistoisi.
 
Mä jätin kans tässä kierrossa gelee royalen pois, tai se loppui ja en enää ostanut uutta. Reilut 2 kiertoa sitä käytin eikä mitään tapahtunut. Mulle iski jo epätoivo että onkohan mulla ees ollu ovista tässä kierrossa kun ei mitään niiin vahvoja oireita ollut. Mutta oli kyllä nännit kipeänä ni ehkä se oli sitten se. Nää piinapäivät on selkeesti pahimmat ku alkaa kaikkea pohtimaan.. :D
 
Mä en ole saanut mihnkään kuin raskaana ollessa mitään muita kun mielekuvitusviivoja, joten innolla testaisin uudestaan elaffy :happy:

Mulla kp11 ja haamujenhaamu Rfsu:n ovistestiin, joten tiedän mitä tekemistä meillä on tänä iltana kotona :p Ihanaa, että kropassa jotain tapahtuu, vaikkei se vielä olussa tai ovis ollukkaan :happy:
 
Minuu jo huvittaa etukäteen mitkä mahdolliset "oireet" kehittelen loppukierrossa vaikka näillä näkymin jää peitot heilumatta. Ku tuntuu että joka kierrossa on näitä "oireita" :'D :D
 
Yksi pc kaapissa vielä kummittelee. Kai sen voi tehdä päivälläkin? Jos menkat eivät olleet menkat, olisi nyt kp37 ja dpo jotain plusmiinus 20? Tuon viivaa näyttävän testin tein kyllä vähintään dpo14, tosin päiväpissasta 1-2h pidätyksellä. Dpo saattoi hyvin olla päivän pari enemmänkin.. Olisi silloin kai jo näkynyt joku oikea viiva?

Väsymys ja huono ja heikottava olo vain jatkuvat.. :/ Ja mahakivut, jotka alkoivat viime oviksesta ja jatkuivat läpi noiden verivuotoje ja jatkuvat siis edelleen. Sellainen oviskivun tyyppinen kipu vasemmalla puolella. Eipä ole koskaan aiemmin näin pitkään tuollainen jatkunut, paitsi raskaana ollessa..
 
Yksi pc kaapissa vielä kummittelee. Kai sen voi tehdä päivälläkin? Jos menkat eivät olleet menkat, olisi nyt kp37 ja dpo jotain plusmiinus 20? Tuon viivaa näyttävän testin tein kyllä vähintään dpo14, tosin päiväpissasta 1-2h pidätyksellä. Dpo saattoi hyvin olla päivän pari enemmänkin.. Olisi silloin kai jo näkynyt joku oikea viiva?

Väsymys ja huono ja heikottava olo vain jatkuvat.. :/ Ja mahakivut, jotka alkoivat viime oviksesta ja jatkuivat läpi noiden verivuotoje ja jatkuvat siis edelleen. Sellainen oviskivun tyyppinen kipu vasemmalla puolella. Eipä ole koskaan aiemmin näin pitkään tuollainen jatkunut, paitsi raskaana ollessa..

Pitäisi kyllä, mut jos oviksesta et ole täysin varma niin voihan se näyttää myöhemminkin. Varminhan se on aamupissasta, joten jättäisin aamuun tai jos ei malta niin tekisin nyt ja ehkä aamuksi hakisin toisen :grin
 
Tai sitten jätän vain kokonaan testaamatta.. kyllä sen lopputuloksen yleensä joissain vaiheessa huomaa. :D
 
Piti sanoa itsestäni vielä että jätin tästä kierrosta pois foolihapon, gelee royalin, d-vitamiinin ja macan ja kaiken mitä käytin auttamaan raskautumiseen.

Mie suosittelisin jättämään tuon foolihapon kuitenki, kun sehän ei varsinaisesti helpota raskautumista vaan estää sikiön selkärangan epämuodostumia, eli se ois tärkeää olla käytössä nimenomaan ennen kun on tieto raskaudesta :) Niin että jos nyt justiin tärppää :wink
 
Mä en ainakaa viel oo onnistunu kehittää oireita koska tajuton nälkä voi liittyä iha vaa menkkojenki lähenemiseen :D jossai aiemmissa kierroissa ajattelin siitäkin että hei oonkoha raskaana
 
tiiamariia mulle on käynyt samoin joskus muutama vuosi sitten :D
Söin ihan hulluna ja mies sano että varmaan oot raskaana ku syöt ku hevonen, aloin sitten itsekin melkein uskoa siihen kunnes menkat alko :'D
Vähä meinas nolottaa että mitä lie mies aatteli ku mässäsin kauheesti, mistä lie tuli sellanen yhtäkkinen tarve mene ja tiedä...
 
Minä en ole vieläkään uskaltanut tehdä uutta testiä sen haamun jälkeen. Pelkään että tulee uusi haamu enkä vieläkään tiedä missä mennään. :D Täti ei ole siis vieläkään tullut ja nyt 39/30.
 
Takaisin
Top