Raskaaksi 2016

Paljon Onnea Suubi! Ihanaa että vihdoin on teidän vuoro! Ihana tuo "vauva paketti :Heartred"

Silkkitassulle varovaiset onnittelut! Toivottavasti viiva vahvistuu:smiley-bounce012

Täällä kp 8/30 Tallettelut aloitettu.
Oltiin kyllä vähän turhan varmoja viime kierrossa että raskaus alkaa helposti kun esikoisestaki tärppäs heti..
Nyt suunnitelmissa jokatoisen päivän tallettelu taktiikka ja tilasin ovisliuskojakin ekaa kertaa elämässä koska haluun ihan mielenkiinnosta nähä osuuko ovis ja oireet yksiin. Miehelle en ovisplussaa kerro :grin
Ens kierrossa en usko kyllä mitään oireita koska mielestäni oli vaikka mitä oireita.. Näköjään niitä pystyy ison pinkan kehittelemään ihan itse :oops:
 
Muokattu viimeksi:
Angii, Niitä oireita kyllä löytyy yhtä sun toista! Ja alitajuisestikin niitä tarkkailee. :rolleyes: Meillä tjottailtiin aika pitkään, eikä kovin aktiivisesti ennen esikoista ja joka kierrossa oli yhtä sun toista että olin aivan varma raskaudesta. Sitten kun päätettiin yrittää, tärppäsi ensimmäiselle yrityksellä ja mitään oireita ei ollut. Eli oireettomuus oli tällöin nimenomaan merkki raskaudesta, välillä näinkin. :p
 
Mulla on tosiaan kokemus vaan siitä yhdestä kemiallisesta ja yhdestä tärpänneestä kierrosta jolloin oli molemmissa paljon oireita. Mitta nyt tää kakkosen yk1 oli samat oireet ja en ollut raskaana eli ehkä ne on kaikki olleet kehitettyjä oireita sillon ennen plussaa :grin
 
Onpas paljon uusia mukana :gen014

Onnea plussanneille :happy::happy:

Täällä kp 8. Tämä kierto menee remontti ja muutto hulinassa. Ajattelin olla ovista edes tikuttamatta mutta katsotaan nyt päädynkö kuitenkin hakemaan kun alkaa kp läheneen 15 :shy: pystyiskö sitä malttaan mielensä :joyful:

On tää ihmismieli outo. Aiemmat lapset saaneet alun nopeasti. Nyt jotenkin arvasi ettei heti tärppää mutta ei vaan malttaisi ollenkaan ja onkos nyt yk 4 käynnissä :shy:
 
Hurjasti onnea plussanneille! :happy:

Minä täällä yritän enemmänkin taustailla tämän kierron, en pidä mitään kirjaa oireista ja kiertopäivistä. Ovista tikutan, jotta ois edes jotain mahiksia, kun oon paljon reissussa tällä hetkellä ja vapaapäivät pitää suunnitella. Ovista odottelen ens viikolle, ja tosi mielenkiintoista nähdä, onko nuilla gelee royaleilla mitään vaikutusta siihen. Kaksi kapselia olen ottanut päivässä aina kun muistan, oviksesta ajattelin tiputtaa yhteen kapseliin.

Täällä siis hengessä mukana ja lueskelen teidän juttuja joka päivä, plussatuulia kaikille! :Heartred
 
...ja tilasin ovisliuskojakin ekaa kertaa elämässä koska haluun ihan mielenkiinnosta nähä osuuko ovis ja oireet yksiin. Miehelle en ovisplussaa kerro :grin
Ens kierrossa en usko kyllä mitään oireita koska mielestäni oli vaikka mitä oireita.. Näköjään niitä pystyy ison pinkan kehittelemään ihan itse :oops:

täällä myös saatiin viime kierrossa kunnon oireet aikaan. Lisäksi minäkin tilasin tikkuja ihan testi mielessä, mutta varovainen saa kyllä olla ettei täysin hullaannu :D oon koittanu pitää tän tjottailuna ja testailun "huvin vuoksi" asenteella, mutta aika vakavaksi tää välillä menee :) tsemppiä uuteen kiertoon!
 
Tuli palattua negatiivisen pettymyksen myötä niihin samoihin tunnelmiin kuin niin monta kiertoa ennen tyttöjä. Vaikka eihän tietysti 17 kertaa pettymistä ole vielä paljon mitään, kun miettii monen matkaa täälläkin.. yk18 tytöt onneksi jäivät mukaan! ♡♡

Ajattelin nyt kuitenkin, että otan sen asenteen, ettei meille lisää lapsia enää tule. Toki niitä toivotaan ja iloinen yllätys raskaus olisi, mutta en jaksa uudestaan sitä samaa yrityshelvettiä. Jään toki mukaan keskustelemaan ja lukemaan, mutta yritän pitää oman pään kylmänä..
 
Angii ja Rille täällä sama meininki :D
Piti vaan tjottailla mutta kun ei yk1 tärppiä tullut niin nyt yk2 ostin ensimmäiset ovis testit :::::D
Tänään kp13 ja toistaiseksi ei ovista vaikka olen jo parina päivänä tikuttanut. Luulen oikeasti että se tulee tuossa kp15-16 mutta en ota riskiä että tulis 'huti' kun edellinen kierto oli vaan sen 27päivää... Ja ollaan nyt about joka toinen päivä talletettu 'varman päälle'
Jännän äärellä ollaan naiset hyvät!
Nyt koitetaan plussalla urakalla niin päästään samoihin LA ryhmiin :wink
 
Mulla tais pyörähtää yk 10 käyntiin. Mulla alko menkat niinko nyt. Kp25. Kaksi-kolme päivää aikaisemmin! o_O Outoa.......
 
Täällä kp14 ja ei vieläkään tullut hymynaamaa ovistestiin.
MUTTA valaiskaa mua, nyt kun tänä aamuna huomasin että valkovuoto paljon runsaampaa että eiks se oo merkki jostain että ovis on lähellä?? Ja onks niin että kun ovis on ohi niin yleensä paikat on vähän kuivemmat??

Ihan kuulkaas yksityiskohtia myöten saa mulle kertoa koska kiinnostaa mielettömästi!!! :D
Oon tosiaan ekaa kertaa pappia kyytissä näissä oviksen bongaus jutuissa.
Jännittää jännittää...
 
Niin ja jokatoisenpäivän taktiikka on yhä voimissaan! Tänää ois taas tallettelun aika. :D sanoin miehelle et jos ei onnaa ni en tiedä jaksanko ens kierrossa samalla taktiikalla ja hän oli et mikset :D
 
Meillä kans jokatoinenpäivä käytössä :happy: On kyl yleisin rytmi muutenkin meillä ollut.

Nyt kp 10, ja oviksen tikutus aloitettu. Mulla on rfsu:n ovistetejä ja ihan tyhjä on ollut joka kerta. Onko noi ihan huonoja? Pitäskö tilata jotain muuta? Kun noita vielä ois jäljellä. Mikä ois hyvä?
 
Helynä, Aiemmin käytössä Rfsu sekä Pregcheck joista Rfsulla en koskaan saanut ovista kiinni. :/ Totesin myös raskauskeijun herkät testit hyviksi nimittäin niillä ovisplussa on ihan kunnon plussa ollut verrattuna Pregcheckiin. Luulenpa kuitenkin että tässäkin asiassa se mikä toimii toisella ei taas toisella toimi ja toisin päin. :)

tiiamarialle tsemppejä talletteluihin! :p

Villisilmä, Kiitos linkeistä! Nuo tulivat tähänkin osoitteeseen tarpeeseen, ovatpa nämä välillä monimutkaisia asioita mitä naisen kropassa tapahtuukaan. :joyful:

Mamaminion, Itsekin olen ollut siinä käsityksessä että kuiva kausi seuraa oviksen jälkeen.
 
Takaisin
Top