Raskaaksi 2015

Nougat josko siellä tuo lämpöily olis se tärpin merkki :wink plussatuulia :Heartred

Myyn digin tulos :Heartred

Kiitos nennaa :Heartred ja toivotaan että sinne uusi kierto tuo uudet tuulet :)

Ja ihanaa ettette jätä mua yksin!
 
Myy: Nyt ei oo epäilystäkään, ettetkö sä raskaana olis, kun hienon digi tuloksen sait! :) Onnea vielä kerran!

soma: Olen samaa mieltä sun kanssa eli kyllä sä vielä pystyt ne kaksi viivaa saamaan, kun täti ei tullut sinun luoksesi ja toivottavasti ei tulekaan! :)
 
Ihan kamalaa, kun lukee näitä eri raskaus foorumeja alkaa olla päässään melkein varma plussasta, mutta sitten tulee se järki siellä päässä, että plussasta kaukana. Naisen kroppa on vaan niin jäätävän rasittava, kun ihan rehellisesti huomaa itsessään täysin erilaisia oireita, kun yleensä ennen kuukautisista. Sitten tulee ne mitä jos. Ja ärsyttää suunnattomasti, että on näin ulalla omasta kropastaan. Pitäis varmaan alkaa listaamaan oireita ylös ja sitten kun ne ylhäällä alkais katsomaan kuinka naurettavalta sitä paperilla kuullostaisikaan :D

Pahoittelut avautumisesta, alkaa jotenkin niin pänniä. Listaan kohta oireet teille ja saatte antaa tuomion olenko ihan täysin pelle :D :D
 
Oireiden ihmettelyyn tää taukokierto tekee hyvää. Just täti tulossa, mua etoo, pyörryttää, kramppaa vatsaa ihan samalla tavalla kun muissakin kierroissa. En enää ikinä (niin varmaan :D) yritä oireiden perusteella arvailla tulosta.
 
Ruusa, mäkin ehkä nään viivanpaikan. Tosin voi olla, että niitä tulee helpommin halpoihin testeihin. Mutta sun viivalla on paljon aikaa vielä vahvistua! :)

Be, kyllä vaan lupaavalta kuulostaa sun oireet. :wink

Voi pahus nennaa. :sad001. Toivottavasti gyne osais sanoa jotain.

Pepe, mäkin oon sun seurana täällä ainakin tämän kuukauden. Mut varmaan pidempääkin... Paitsi nyt tietty kun sä oot se joka jättää tän ketjun. :wink

Soma, et oo sen enempää hätähousu kuin monet täällä. :) Toivottavasti viiva sieltä vielä näyttäytyisi.

Myy, onnea vielä kerran hienosta digituloksesta! :wav

Lukutoukka, kuulostaa ovisoireelta mun mielestä. Mulla tulee hyvin satunnaisesti tippa verta oviksen tienoilla, mutta yleensä ei.

Nougat, mäkin oon koittanut kirjata ylös oireita (lukuisia ja joka yrityksessä vaihtelevia) mutta en osaa sanoa niistä juuta tai jaata. Ihmeellinen kroppa tosiaan. :rolleyes: Mutta anna vaan tulla oirelistaa! :smiley-bounce012

Beisla kp7/28-32
 
Hui mikä haamuarmeija täällä pyörähtänyt! Viikonloppuna tai viimeistään alkuviikosta katsellaan leffaviivoja!! :excited001 Onnea kaikille haamulaisen saaneille, en ala nyt nimeltä mainitsemaan, etten vahingossa loukkaa ketään, jos unohdan jonkun. Teitä on niin paljon!

Pepe älä huoli, minä täällä ainakin vielä roikun. Tänään alkoi taas tiputtelemaan, joten eiköhän tässä uuteen kiertoon päästä viimeistään ensi viikon puolella. Ma-ti akselilla pitäisi tädin saapua.

Ruusako se kysyi Raskauskeijun halpisliuskoista. Olen saanut niihin r-testeihin vain rehellisiä negoja, en mitään muuta.

kp 24/29-30 dpo 8
 
Mukkis: Pahoittelut tädin tulosta! :sad001

Liisu: Joo niin mäkin oon vannonu, mutta ikinä en oo siihen vielä pystyny. :wink
 
Testi näytti haamua (vai oisko kumminkin ollu viivapaikka) päivällä taas, mutta nyt tulee kumminkin kirkasta verta paperiin pyyhkiessä.. eiköhän kunnon vuoto ala huomenna..
Tää kierto oli sit vissii mun kohdalla tässä..
Yk.~31 kp. 25/? 25?
 
pepe, ei varmasti jätetä sua yksin! En ole ihan heti täältä lähtemässä vaikka välillä hiljaa olenkin. Veikkaan, että plussaat ennen mua :wink

Täällä toistuu sama kuvio mitä muissakin viime kierroissa. Menkat loppui toissapäivänä, eilen ei ollut mitään vuotoa tai kipuja, mutta tänään repivää kipua ja paineen tunnetta alavatsassa ja pyyhkiessä kirkasta verta. Ota tästäkin kropasta selvää :sour: :mad: Muuten ihana vapaapäivä! Käytiin miehen kanssa päivällä leffassa ja syömässä sekä kaupoissa :joyful:

Larissa, kp 5/27, tjot-kierto 9 tai 6 (riippuu miten laskee)
 
Beisla ja muut mä en kyllä teitä kokonaan jättäis vaikka plussaisin näistä ketjuista on tullu niin tärkeitä! :)

Larissa sä se plussaat tässä kierrossa :wink
 
Pepe, mie en jaksa plussaan uskoa ennen kuin saadaan nämä tiputtelut kuriin... Siksi en viitsi edes mitään testipäivää laittaa listaan :meh: Mutta kiitos kuitenkin, että jaksat olla positiivisella asenteella munkin puolesta :) Mun veikkaus on, että tämä on teidän kierto!
 
Pepe, et varmasti jää yksin, täälläkin vasta kohta alkaa yritys! Ja sitäpaitsi mulla on vahva fiilis et sä plussaat ihan kohta! :D ❤️
 
Plussatuulahdukset ovat tehneet taikojaan selvästi! Onnittelut plussanneille ja kahden viivan saaneille TEITÄ ON MONTA ja hyvää vauhtia tuplaannutte kokoajan, toivoisin vielä että etenkin vanhat tutut täällä plussais :talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017
Pakko mainita vielä: vehnänalkioöljyä vaan rohkeasti kokeilemaa ja greippimehua (valio) ja sitä seksiä joka toinen päivä ovulaation aikaan + tietty että molemmilla elämäntavat suht hallinnassa ja ei liian yksitoikkoista ravinto.. Sitten kun on oikea aika, tärppää. Mä uskon jokaiseen :signs003 Tässä mä oon, elävänä esimerkkinä siitä miten perus terve nuori nainen voi ensin potea lapsettomuutta yli puolitoista vuotta ja sen jälkeen tulla onnistuneesti raskaaksi.
Ultrassa siis kaikki mainiosti ja olin pakahtua siihen tunteeseen, sinne näytölle se pikkuinen sikiö ilmestyi ja nytkähteli, liikkui.. Sydänäänet 158 ja liikkeet + laskettu aika aikaistui 2 päivällä joten tickeriä saan muuttaa vähän. On aika onnellinen olo ja oon varma että tää viesti tuo teille palan onnellisuutta, ainakin toivon niin. :blob3
 

Liitteet

  • 20150304_191930.jpg
    20150304_191930.jpg
    719.5 KB · Katsottu: 137
  • 20150304_192007.jpg
    20150304_192007.jpg
    838.1 KB · Katsottu: 127
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top