Raskaaksi 2015

Varovaisia onnitteluja siis myös helinäkeiju :)

On. Kp29/28. Tätijomotteluja ollu vaihtelevasti muutamana päivänä mutta ei kuulu ku valkkaria. Rintoja särkee poikkeuksellisen paljon ja näin viime yönä unta että imetin :D muuten ei oo toivo korkealla mutta saapas nähdä. Onneks ollu muuta mietittävää jouluna ja ihan huoletta oon viiniäkin juonut ruoan kanssa ja muutenkin. Ja syönyt kaloja ja juustoja. Kohta alkaa olee puoli vuotta yritystä takana niin ei jaksa enää rajottaa elämää sen suhteen ennen kuin oikeesti tärppää.. :)
 
Piia tuotahan ihottumaa on useemmin juurikin poikaa odottavilla.
Itse kun nyt olen synnyttäny, niin oon huomannu että ihottuma ei kutise enää niin paljoa ja alkaa hävitä. Enää jalkapöydät ja kämmenet kutisee. Ja mulla tuntuu lähtevän tuo ihottuma sellasena rupena.

Niin meille tosiaan syntyi 25.12.2015 pikkunen prinssi, 3770g ja 52cm pitkä. Päänympärys 35,5cm.
Synnytys kesti 23h ja oli yhtä helvettiä. Sain epin eikä jalat toiminu, mutta silti se kipu oli jotain kauheeta. Ilokaasuki mulla toimi ihan hyvin alku ja loppuvaiheessa. Sain antibioottitipan synnytyksen aikana koska vesien menosta kerkes mennä yli 18h. Silti sain infektion, mutta onneks vauva säästyi antibiootin ansiosta. Mulle nousi kuumekkin synnytyksen aikana ja oli pahimillaan 38,9. Ponnistappa siinä vaiheessa, oli hiukan voimat loppu mutta päätin että työnnän hänet itse ulos enkä halua mitään imukuppia tai pihtejä avuksi. Loppujen lopuks ponnistusvaihe kesti vain tunnin ja rivakasti jaksoin ponnistaa. Kaikki kivut ja muut kyllä unohtu samantien ku poika pullahti ulos ja minä tietenki aloin itkee. Tais isiki muutaman kyynelen tirauttaa :Heartred
 
Minut voisi listassa siirtää plussanneisiin. :Heartred
Miilia_ yritystä 10/12 LA 31.8.16
f2fa35269406e5312acf479467a6b088

testi tehty 23.12 iltapäivällä

Rv 4+4
 
Onnea wildsidelle pojasta!! :Heartred Rankka on ollut synnytys kyllä.

Onnea Miilialle plussasta! :)

Täällä taas nega testattu, jospa ensi viikolla tulisi jo vastauksia suuntaan tai toiseen.

Miuna, kp31, dpo12, yk5
 
Täällä ollaan ihan ihmeissään,nytpä ei enää näyttänyt cb.n digi hymynaamaa ovistestissä,että en taida lähteä hakemaan raskaustestiä kaupasta,oli sitten ilmeisesti toinen ovis tässä kierrossa vai kemiallinen o_O, kierto venyy ja mmmhh,mitähä nyt pitäis tehdä, kp. 41/32 ja ekaovis oli digillä varmistettuna myöhässä viikon kp 25 (kuumeen takia siirtyi) ja nyt sitten taas kp. 39-40 sain hymynaamat peräkkäin,mut oireita oli mahakivut,paineen tunnut ja kaikki,rinnat kihelmöi,vv runsasta yms.. ei yhtään normaalia menkkajomoa vaan ihan uutta, ehkä liekkö sit kemiallinen vai mitä ihmettä:wideyed:
 
No onpa kyllä tosi outo kierto Helinäkeiju, toivottavasti tulee pian jotain tolkkua. Toivottavasti ehditte kuitenkin varulta peiton heilutukseen :wink
 
Miuna,olen niin ihmeissäni etten oikein tiedä mitä ajatella,olin kieltämättä ihan VARMA raskaudesta,lämmötkin vielä koholla,tiputtelu vuotokin sattui juuri niin että olisi sopinut kiinnityymisvuodoksi jne..
peittoa heiluteltiin ennen ensimmäistä ovisplussaa edeltävänä iltana,ja eilen vaikkei kyllä yhtään käynyt mielessäkään että voisi olla ovis (no jos oli sellainen niin ainakin heiluttelut osui kohdilleen)
olen kyllä ihan nyt ihmeissään että mitä tämä on o_O joten jos jollakin on antaa jotain vinkkiä tai kokemusta niin otan mielellään vastaan...
 
Takaisin
Top