Raskaaksi 2012 jäsenien taustat

1. Jotain itsestä; esim. elämäntilanne, ikä, miehen ikä? 
2. Onko aiempia lapsia? Lemmikkejä? 
3. Kauanko pari ollut yhdessä? 
4. Kauanko raskautumista on yritetty? Keskenmenoja? Hoitoja?
5. Muuta mitä mieleen tulee. :)


1. Olemme hiukan päälle 30 kymmenen naimisissa oleva pari. Molemmat vakkarityössä.
2. Meillä on kaksi lasta 10- vuotias ja 8kk 
    oli sen verran rankka synnytys että luulin ettei meille lisää lapsia tulisi, siksi siis "suuri"        ikäero.

3. Yhdessä olemme olleet 15-vuotta, naimisissa 2.

4. Kolmannen haaveilu käynnissä, varsinainen yritys alkaa elo-syyskuussa. Nyt seurailen kiertoa ja tuntemuksia. Vanhempi sai alkunsa yk 2 ja nuorempi yk 4. Olen varautunut pitempään yritykseen nyt viimeisen kohdalla, vaikka toiveissa olisikin päästä touko- tai kesäkuisiin; mutta aina kaikki ei mene niin kuin haluaisi...

5. Seurailen lähinnä taustalla ennen kuin yritys "virallisesti" alkaa. Palstaa oon kyllä lukenu jo tammikuusta asti!


 
Nähtävästi tämä kuume on sen verran pahenevaa lajia, että pakko siirtyä itsekin taas kirjoittelemaan pelkän seuraamaan tyytymisen sijasta, joten ajattelin tulla minäkin esittäytymään tänne.

1. Olen 28-vuotias kieltenopettaja, avopuolisoni reilun vuoden nuorempi. Kotoisin olen Pohjois-Karjalasta, avopuolisoni Etelä-Pohjanmaalta, nyt olemme asuneet melkein kaksi vuotta Keski-Suomessa. Valmistuttuani FM:ksi en ole ehtinyt hirveästi kerätä työkokemusta, mutta nyt aloitan elokuussa kielten lehtorina, joten perheemme muuttaa silloin Pohjois-Pohjanmaalle. Avopuoliso opiskelee vielä, joten vuoden päästä voi olla edessä paluu Keski-Suomeen.

2. Meillä on reilun vuoden vanha tyttö, jonka kanssa mies jää nyt sitten kotiin syksystä alkaen. Lisäksi meillä on koira (japsi) ja viisi kissaa (pyhiä birmoja ja pk kotikissa).

3. Tutustuimme toisiimme vuonna -03, aloimme seurustella 05/04, kihloihin menimme 08/05, jolloin muutimme yhteen. Vaikeampiakin aikoja on ehtinyt olla, mutta ne ovat vain osoittaneet, että kyllä me yhdessä tulemme pysymään. Häitä olen alkanut vähän suunnitella kesälle 2014, tässä voisi hyvin nyt se toinen tulla ennen sitä. emoticon

4. Esikko sai alkunsa ekalla yrittämällä, totesimme, ettei haittaisi, vaikka lapsi tulisi. Seuraavaksi sitten ihmettelinkin jo plussaa. Esikkoa imetin vuotiaaksi, sinä aikana imetys hoiti meillä ehkäisyn hyvin tehokkaasti. Ekat kuukautiset 03/2012, viikko imetyksen lopettamisen jälkeen, joten kauaa ei ole vielä oikeasti ehditty yrittää. Saa nähdä, jääkö yritys nyt tauolle työn aloittamisen takia, vai kuinka tässä käy. Joka tapauksessa menemme asenteella "tulee, kun on tullakseen", joten ovista en aio testailla tai muutenkaan yrittää mitään edesauttavia keinoja. Ainakaan ei ole tarkoitus.
Aikaisempia keskenmenoja tai hoitoja ei ole.

5. Harrastuksiin kuuluu ratsastus, birmojen kasvatus ja kissanäyttelyt, käsityöt, lukeminen, koiran kanssa ulkoilu. Mitä nyt viuhottajan vahtimiselta ehtii.

 
Olemme -87 syntynyt pariskunta Kainuusta. Perheeseemme kuuluu 1/2010 syntynyt poika sekä 5-vuotias koiruli. Seurustelleet olemme 2003 joulusta, naimisiin menimme keväällä 2010. 

Esikoista yritimme 6kk, 2 keskenmenoa mahtuu tuohon puoleen vuoteen. Kakkosta aloimme yrittää nyt. Ehkäisyä ei olla käytetty puoleen vuoteen, ollaan menty 'älä päästä sisään'-menetelmällä.

Kierrot oli minipillereiden lopetuksen jälkeen monta kuukautta sekaisin, kp:t vaihtelivat 23-33. Nyt on pari kk mennyt totutulla 30. Ovulaation olen aina bongannut ehkä liiankin kivuliaan helposti. Vitsailinkin esikkoa yrittäessä,et tiedän millon ovuloin van oon niin kipeä ettei petipuuhat tule mielenviereenkään.

Harrastan lukemista ja pojan kanssa pyöräilyä.

 
1. Jotain itsestä; esim. elämäntilanne, ikä, miehen ikä?
Minä syntynyt -79 ja mies --84. Ja naimisiin mentiin 9.7.2012, kihlauksen 1-vuotispäivänä maistraatissa. Ensi kesänä on sitten hääjuhlat.

2. Onko aiempia lapsia? Lemmikkejä?
Perheeseen kuuluu minun edellisestä suhteesta syntyneet lapset, poika 07/07 ja tyttö 03/09. Ja lemmikkejä on kolme kissaa ja akvaarioita on pari kappaletta.
 
3. Kauanko pari ollut yhdessä?
Alettiin seurustelemaan 12/10.
 
4. Kauanko raskautumista on yritetty? Keskenmenoja? Hoitoja?
Yritys aloitettu 11/11, plussa 03/12, km 05/12

5. Muuta mitä mieleen tulee. :)
 
Hei, voisin itsekin tänne vähän taustoja kertoilla :)

1. Jotain itsestä; esim. elämäntilanne, ikä, miehen ikä? 
Itse syntynyt -91, marraskuussa tulisi täyteen 21vuotta.
Mies syntynyt -88 (täyttää 25vuotta samoihin aikoihin kuin meillä on laskettuaika).

Miehen kanssa tavattiin 09/2007 ja myöhemmin ollaan sovittu, että seurustelu alkoi 11/2007 :) Eli yhteistä taivalta kohta 5 vuotta takana<3

Olemme molemmat kotoisin aivan kehä 3 ulkopuolelta ;) Ostettiin 9kk sitten oma asunto (iso kolmio) Espoosta. Sitä ennen asuttu kahdesti vuokralla (myöskin Espoossa). Meillä yhteinen maailman ihanin 1v kääpiöpinseri prinsessa! Molemmat vakituisissa töissä. Valmistuin reilu vuosi sitten ammattiin, jonka jälkeen sain heti unelma työn. Itsellä käynyt jopa niin hyvä tuuri, että sain mahtavan ylennyksen (nuoresta iästä huolimatta) pari kuukautta sitten joten ei voisi paremmin työelämässä mennä.  

Yritys aloitettiin 12/2011.
Plussa tuli 01/2012, päättyi kuitenkin keskenmenoon 03/2012.
Pitkän fyysisen parantumisen jälkeen, kun keho antoi luvan aloitettiin uusi yritys 06/2012 ja plussa saatiin reilu viikko sitten<3

 
Ainiin ja piti vielä sellainen lisätä, että kihloissa ei vielä olla, mutta naimisiin  menosta olemme monesti puhuneet eli taitaa kohta olla ajankohtaista. Olemmekin puhuneet (varsinkin mies), että voihan sitä suoraan naimisiinkin mennä, ilman että menisi kihloihin ollenkaan :)

Sitten vielä tuosta Espoossa asumisesta; ainakin vielä reilu vuosi täytyisi tässä Espoon asunnossa asua (jotta emme joudu maksamaan ensiasunnon verovähennyksiä takaisin), jonka jälkeen muutamme takaisin kotipaikkakunnallemme, jonne rakennamme omakotitalon. Olemme siis kotoisin ns. "landelta/pienestä kylästä, joten tämä kaupunkielämä ei ole sitä missä lapsemme haluamme kasvattaa :)
 
Jotain minustakin..

1. Ollaan molemmat miehen kanssa 25 v. Molemmilla vakituinen työ, minä perheyrityksessä ja mieheni rakennusalalla. Ostettiin pari vuotta sitten oma asunto, vuoden vaihteessa myydään tämä koti ja nyt syksyllä ruvetaan rakentamaan omaa. Rakennusajaksi muutamme vanhempieni luokse, siellä on tilaa ja saadaan hyvin säästöön rahaa sinä aikana.

2. Lapsia ei ennestään ole, esikoista yritetään. :) Ja lemmikkejä ei ole.
 
3. Tuttuja toisillemme mieheni kanssa olemme jo eskarista, ala-asteella oltiin erikouluissa, yläasteella taas samassa koulussa, rinnakkaisluokilla. Samoissa kaveripiireissä ollaan pyöritty, mutta muuten ei olla toisiamme tunnettu. Itse asuin välissä 5 vuotta pois täältä ja kun tulin takaisin, löysimme toisemme sattumalta. Yhdessä olemme nyt olleet 2,5v. Tammikuussa 2011 menimme kihloihin ja nyt kesäkuussa 2012 menimme naimisiin.

4. Meillä on nyt menossa yk 3. Meillä kovasti pohdittiin, että milloin on hyvä aika jättää ehkäisyt pois, kun on alkamassa rakennusprojektia yms. Ja ensin ajateltiin, että sitten sen jälkeen tai sen aikana tai jotain. Mutta sitten, juuri ennen häitä, minun olisi pitänyt laittaa rengas takaisin taukoviikon jälkeen ja kysyin mieheltäni, että onko pakko. Ja ei kuulemma ollut. :) Jippii! Jätin siis renkaan pois kesäkuun alussa. Kierto on ollut melko tasainen, 27-29 päivää, ovista en ole sen enempää vielä tarkkaillut, tähdätään vaan siihen puoliväliin. :)

Tämä raju sairastelu varmasti vaikuttaa myös asiaan. Olen siis sairastanut toukokuun lopusta asti. Toivoisin, että pikkuhiljaa alkaisi helpottaa. Tällä viikolla punkteerattiin vasen poskiontelo ja siellä ei pitänyt olla märkää ja kappas, se olikin aivan täynnä märkää. Ensi viikolla uusi punkteeraus ja antibiootit on vielä ens viikon puoleen väliin. Sen jälkeen katsotaan tilanne uudestaan. Punkteerauksen jälkeen kärsin valtavista pääkipukohtauksista, yhden yön olin päivystyksessä ja samoin eilisen iltapäivän. Kankku on kipulääke piikityksiä täynnä. :( Harmitus tästä kaikesta alkaa olla suuri, mutta täytyy vaan yrittää tsempata, että vielä paranee.

 
Jospa minäkin vihdoin esittäytyisin täällä kun olen (valitettavasti) roikkunut palstalla vuoden alusta saakka.

Asustelen aviomiehen kanssa pääkaupunkiseudulla ja meillä molemmilla on ikää jo 35 vuotta. Yhtään lasta meillä ei vielä ole. Meidän kaksijalkaisten lisäksi asunnossamme vipeltää kolme pörröistä kissaa.  

Yhteinen taipaleemme pariskuntana alkoi joulukuussa 2009 ja saman katon alle muutettiin jo keväällä 2010. Kihlauksen kunniaksi heitettiin pillerit pois elokuussa 2010 ja kahdeksannesta kierrosta tuli plussa maaliskuussa 2011. Raskaus keskeytyi viikolla 9. Siitä on nyt vuosi ja 3 kuukautta eikä uusi raskaus ole vieläkään alkanut.

Lapsettomuustutkimuksiin lähdettiin joulukuussa 2011. Mitään varsinaista vikaa ei meistä kummastakaan löytynyt, jos kohta lääkäri on sitä mieltä että minun keskimääräistä lyhyempi kiertoni saattaa hankaloittaa raskautumista. Kierto lyheni 24-26 vuorokauteen pillerien jälkeen. Ei se kuitenkaan estänyt minua tulemasta raskaaksi, joten olen vähän epäileväinen tämän teorian suhteen. Äitini ja siskonikin saivat kaksi lasta 23-26 vuorokauden kierroilla.

Tähän mennessä meillä on ollut hoitoja vain yhdessä kierrossa eli toukokuussa kokeiltiin FSH-pistoksia ja ovulaation induktiota siinä toivossa, että kypsyisi oikein hyvä munasolu. Tämä hoito ei tuottanut tulosta ja sen jälkeen oli pakko pitää kesätaukoa omien ja klinikan lomien takia. Syksyllä on tarkoitus ottaa taas pistokset käyttöön ja kokeilla inseminaatiota.
 
Heippa kaikille!

Olen uusi tulokas tällä palstalla, emoticon ja toiveenani on tulla raskaaksi 2012.

Ikää minulla on 27 vuotta ja olen kotoisin Etelä-Suomesta, jossa myös edelleenkin vaikutan. Talouteeni kuuluu tällä hetkellä avokki, joka on kanssani samaa ikäluokkaa, sekä 7v kissa-rouva. Lapsia meillä ei entuudestaan ole, joten raskaus olisi minulle ihka ensimmäinen, jos sellainen olotila sattuisi minulle siunaantumaan. *peukut pystyyn* toivottavasti pian.

Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä nyt 5 vuotta.
Nyt kun olen saanut työ-urani hyvään malliin, niin pieni vauva olisi erittäin tervetullut meidän perheeseemme.

Tästä se nyt sitten alkaa minunkin osalta, eli nyt on kp 10 ja ensimmäinen yrityskerta on tämän kuun aikana. =)

 Tsemppiä kaikille muillekin plussaa toivoville!
 
Esittelenpä myös minä itseni tänne(kin):

1. Uusperheen äiti, ikää 31v ja mies 42v. Vuorotyöläisiä molemmat; minä uunituore ravintolapäällikkö - määräaikaisena tosin - ns. oma duuni on sitten vuoropäällikkö, mieheni vuoroesimies myöskin, työskentelee elektroniikka-alalla.

2. Lapset poika 4v (ainoa yhteinen) ja tytöt 11v ja 15v. Tytöt asuvat pääsääntöisesti äitinsä luona. Koiria huushollissa kolme, kaikki saksanpaimenkoiria ikähaitarilla 7kk-7v.

3. Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä reilu 6v., kihloissa. Pitkään on häitä mietitty, mutta miettimisasteella ollaan edelleen ja haaveena onkin, että jos tästä raskaudun ja pienokainen syntyy, sitten vietetään samalla häät ja ristiäiset :)

4. Raskausjuttu on hyvinkin tuore; 1-2 kk sitten puhuttiin minun halustani vielä tehdä yksi muksu maailmaan, koska en ollut koskaan kuvitellut elämää yhden lapsen äitinä. Mies oli taas ollut pitkään sitä mieltä, että hänen lapsikiintiö on täynnä kun on kolme ipanaa. Mutta, kun hän tajusi asian tärkeyden minulle, pillerit lensi siitä hetkestä roskikseen ;) Nyt on sitten kaksi kiertoa menty ilman ehkäisyä, ilman sen suurempia paineita raskaudesta. Poikakin sai alun tulee jos on tullakseen- ajattelulla ja niin on tämänkin kanssa. Poikaa yritettiin n. vuosi ja muistini mukaan silloin käytin Terolutia tasaamaan kk-kiertoja, ellen ihan väärin nyt muista. Oviksia tikuttelin aina välillä, nyt koitan välttää asian, mutta koska olen "kaikki mulle heti nyt"- ihminen, epäilen että tikuttelu tulee kyseeseen suhteellisen pian. Keskenmenoja ei ole ollut *koputtaa puuta*, nuorempana mulle tehty yksi keskeytys jota olen niin miljoona kertaa mietiskellyt ja katunut.

5. Äitini on pitkään haaveillut toisesta lapsenlapsesta (veljeni ovat minua nuorempia, joten heiltä ei vielä ole odoteltu lapsenlapsia, kun toinen on sinkku ja toisen vaimoke opiskelee) ja puhuu siitä paljon. Tekisi mieli kertoa äidille, että miehen pää on kääntynyt ja vauvahaaveita on, mutta ei. En kestäisi ehkä sitä jokojoko- kyselyä, joten kerron sitten kun on kerrottavaa. Joskin, pelkäänpä että joku päivä se vielä lipsahtaa.. aiemmin meinasi jo lipsahtaa, kun äiti otti asian puheeksi; sanoin, että ei voi, juuri aloittanu uuden duunin koeajalla.. :D

Päätin itsekseni, etten heittäydy hulluttelemaan tämän raskauden kanssa ja ala kirjoitella palstoille ja liittyä kuumeilijoihin - mutta kas, täällä keikutaan. Kuume on sittenkin melkoisen todellinen. Toisaalta pelkään että tulen pian raskaaksi ja mietin miten työpaikkani käy kun koeajalla olen, toisaalta tahtoisin jo niin nähdä sen plussan ja päästä taas kokemaan sitä raskausaikaa - saati että malttaisin odottaa pienen nyytin saamista. Vauvanvaatteita selaan jo epätoivoisesti, mietiskelen olenko myynyt jo kaiken oleellisen ym. Joten, osin vähän ristiriitaisia fiiliksiä ilmassa. Mutta, silti niiiiiiin onnellinen :)
 
Hei kaikille!

Ilmoittaudun mukaan yrittäjiin. :) Juuri kuukautiset loppuivat tänään ja nyt alkaa neljännen lapsen yritys. :) Takana kaksi kipeää keskenmenoa, lokakuu 2011 ja toukokuu 2012.
Kolme lasta siis aiemmin, kaikki poikia. Minä 26 v. sairaanhoitaja ja mieheni 30 v.
Jännittää kovasti kuinka käy, tärppääkö pian vai saako odotella. No, lapsi tulee jos on tullakseen. 

Kovasti tyttärestä haaveilisin, mutta tottakai poikakin olisi yhtä tervetullut.

Tsemppiä kaikille yritykseen!
 
Koitanpa kertoilla itsestäni hieman.

Olen 24-vuotias ja mies pari vuotta vanhempi. Työssäkäyviä kumpainenkin. Yhdessä ollaan oltu 6 vuotta, tänään itse asiassa on meidän vuosipäivä. :) Saman katon alla ollaan asuttu 5 vuotta, päivälleen sekin. :D Meidän lisäksi taloudessamme asustaa pian 12-viikkoinen koiralapsi, joka on kyllä vienyt mun sydämen ihan täysin vaikka en ole koskaan erityisemmin koiraihminen ajatellut olevani. :)

Raskautumista olemme yrittäneet nyt vajaa pari kuukautta, vaikka kuumetta on ollut pidempään molemmilla. Vuosi sitten oltiin muutaman kierron ajan ilman ehkäisyä, mutta ilman toivottua tulosta. Sitten syksyllä aloitin pillerien popsimisen uudelleen. Viime kesäisen "yrityksen" (ennemminkin mentiin tulee jos on tullakseen -menetelmällä) aikana kierrot oli 26-67 päivää, joten en ole kovin optimistinen tasaisten kiertojen suhteen nytkään. Nyt koitetaan mennä kuitenkin  vielä mahdollisimman stressittömästi, ilman tikkuja ja laskemisia. Katsotaan kuinka pitkään. ;)
 
Jeps elikkä hoitoalanopiskelija joka kotosalla hoitelee 1.1.12 syntynyttä Vili poikaa :)<3 Olen 20 vuotias ja mieheni on työssä käyvä 24 vuotias :) Taloudessa myös koira jonka nimi on Tessi, hän on 3,5 vuotta vanha ja ollut aivan pennusta asti meillä. Sopeutui viliin todella hyvin ja oli kuin kaikki ollisikin näin ollut. Ollaan miehen kanssa ensi helmikuussa oltu 6 vuotta yhdessä. :) Raskautumista alettiin yrittämään tämän kuun alussa elikkä nyt menossa yk1 :) Vilihän tärppäsi heti ensimmäisellä kierrolla silloin kun häntä päätimme alkaa yrittämään. Eikä ole keskenmenoja takana kuten ei myöskään minkäänlaisia hoitoja. Toinen vauva kovissa haaveissa jotta saatais vilille leikkikaveri ja nyt kun koulusta muutenkin olen poissa niin paras mielestämme olisi jos olisin sitten samaan syssyyn toisenkin lapsen äippäloman poijes sieltä :)
 

Minä olen 25v ja mies 29v. Minä työskentelen tuolla maa/viherrakennus hommissa konekuskina jonka lisäksi autan isäntää tilan hommissa jossain vaiheessa olis tarkoitus jäädä täyspäiväiseksi emännäksi ;), Mies on maatalousyrittäjä ja pyöritttä tällä hetkellä pääsääntösesti  yksin pientä maitotilaa ( ei vie työllistä meitä molempia)..

Lemmikkejä on kaksi kissaa ja sitten noin isot karvakuonot 

Joulukuussa tuleen puolivuotta täyteen<3 <3. Joulukuussa pitäis mennä sitten kihloihin  ja häitä ollaan suunniteltu 1,5v -2v sisään.

Raskautta ollaan kokeiltu vasta joku 2kk.. Ollaan kyllä puhuttu sitten möhlin ehksyrengaan kanssa laitoin sen päivän liian myöhään mutta ei ollu teho vähentyny. Isännän kaa tultiin siihen tulokseen että otan koko renkaan pois ja vauva tulee si kun tulee. Yritys ollaan  aloitettu elokkuussa 2012.. Mutta ei ole vie tärpänny ..

Kävin gynellä koska raskausoireet oli selkeet mutta testit näytti negaa :( Se ultras ja löytönä oli kohdussa nestettä enemmän kun yleensä ( ei kuulemma hälyttävää) Menen joulukuussa kontrolliin jos ei sitä enne tärppää. Harjoitus on kova mutta ilman paneita ;)
 
heips!

jospa minäkin esittäytyisin täällä...
Olen 31v pienen pojan (9kk) äiti ja jäin juuri äitiyslomalta hoitovapaalle. Tammikuussa palaan työhöni päiväkotiin lastentarhanopettajaksi. Mieheni on minua 4 vuotta nuorempi ja yhdessä olemme olleet reilu 6 vuotta. Asumme Pohjois-Pohjanmaalla.

Toinen lapsi on erittäin tervetullut perheeseemme. Emme varsinaisesti vielä yritä tehdä toista lasta vaan sillä periaatteella että jos niin on tarkoitettu niin se tulee :) Huhti-toukokuussa jätimme ehkäisyn pois (eli 6-7kk ilman ehkäisyä olemme olleet)...mutta nyt tosiaan on alkanut yhä kovemmin ja kovemmin toivomaan että saisimme pian plussata testissä ja pikkusisaren pojallemme :)
 
1.Satakuntalaisia, itse 31 v. ja mies 38 v. Isäntä on kuljetusyrittäjä, itse olen technicall assistant tällä hetkellä projektityössä. Isännällä vauvakuumetta ehkä vuodesta 2006, ite aloin vasta viime syksynä lämpenemään ajatukselle. Hormonaalisen ehkäisyn olen kuitenkin lopettanut vuonna 2003.

2. Talosta löytyy akvaario, 2 koiraa ja 2 kissaa. Kaikki noista on virallisesti mun, paitsi toinen koirista on "yhteinen" (paperilla mun). Isännältä joskus kysyinkin että mitä jos lapsi tulee allergiseksi elukoille? Vastaus oli, että ei voi olla.

3. 8 vuotta. Parin päivän päästä tapaamisesta isäntä muutti mun luo, 5 kk jälkeen ostettiin talo (oli pakko muuttaa vanhasta kämpästä pois seniorikoiran ahdistuttua siellä), 5 vuoden jälkeen mentiin kihloihin ja täsä ny ollaan.

4. Vuoden vaihteessa aloitettiin, kuvittelin että se käy vähä niinku sormia napsauttamalla, joten pääsisin äippälomalle sitten ku sillosen työpaikkani projekti päättyisi. No ei se sitten ollutkaan niin helppoa. Talvella pukkas kuumat aallot ja verikokeet paljasti, että munasolu ei välttämättä edes irtoa. No lisäravinteita ja homeopatiaa, ja aloin selvittämään kilpirauhasongelmaani, julkisen puolen mukaan olen terve kilpirauhasen osalta. Muutama saturainen hujahti ku lähetin jenkkeihin verinäytteitä ja sylkinäytteitä testattavaksi ja ajoin 3 h lopulta töiden jälkeen syyskuussa sairauteeni erikoistuneen lääkärin vastaanotolle (käänteinen kilpirauhasen vajaatoiminta ja lisämunuaisuupumus). Aloitin Liothyronin ja Hydrokortison -lääkityksen ja vain päiviä lääkityksen aloituksesta matkaan tarttui pieni Salamatkustaja, keskiviikkona ensimmäinen neuvolakäynti. Koko kevät ja kesä yritettiin, ei ensimmäistäkään plussaa, valeraskauksia tuli kyllä parikin kappaletta. Ja nyt ku yrittäminen oli jäissä (ei tosin ehkäisyäkään käytetty ku en arvannu lääkityksen tehoavan noin nopeasti ja vielä minimiannostuksella), ni heti tarttui Salamatkustaja matkaan. Jos kaikki menee ok, niin mun työprojektini päättyy n. 2 kk ennen laskettua aikaa eli sopivasti.




 
josko minäkin tänne tulen. eli ulkomailla asustellaan, ikää 27v mies 35v. naimisissa ja yks kouluikäinen lapsi löytyy jo. 2 km ja 1 keskeytyny km vajaassa vuodessa, viimeinen eli kkm aiheuttaa ongelmia ku ekat menkat kaavintojen jälkee kestän jo 33pvä. lääkärissä käyty muttei mitää apua ollu siitäkää. operaation jälkeen vuosin melkei kuukauden.
odotetaa et koska vuoto loppuu et pääsee yrittää uudestaan pienokaista vaikka jo useampi km takana. kunha vuoto loppuu ni saatan otattaa keltarauhashormonia pistoksina.
ei lemmikkei.
 
Iltaa!

olipas kivasti keksitty tällänen ketju :) joo eli itse olen 24, mies 26. menimme naimisiin 2010 ja yhtä ollaan pidetty jo kohta 12 vuotta x) lapsia meillä on 4 ja 3 vuotiaat mossit :) pillereitä oon syöny ennen lapsia, lasten välissä ja nyt lopetin kesäkuussa 2010. heinäkuussa pitäisi tämän pienen pienen pähkinän sitten syntyä <3
 



1. olen 35 ja mies 34 vuotias. 
2. Minulla on lapsi ja miehellä ei, Meillä on kaksi koiraa, pojan lisäksi. 
3. Kolme vuotta yhdessä ollaan oltu
4. Raskautta ollaan yritetty 11/2010 asti, 5/2012 alkoivat hoidot. 


 
Takaisin
Top