1. Jotain itsestä; esim. elämäntilanne, ikä, miehen ikä?
Olen 85-syntynyt röntgenhoitaja (huomasin muuten että niin sinäkin Vuononvaltiatar). Avomieheni on upseeri ja samanikäinen kuin minäkin. Asutaan tällä hetkellä Pohjois-Suomessa miehen töiden vuoksi, mutta tavoitteena olis päästä täältä ihmisten ilmoille Etelä-Suomeen syksyksi 2013. Harrastan koirien kanssa agilitya ja ompelen ajoittain paljonkin. Muu aika meneekin tuon äidin Armaan kanssa.

2. Onko aiempia lapsia? Lemmikkejä?
Tosiaan tuo pieni mies vuosimallia 2011 meillä on ja lisäksi 8-vuotias collie ja 3-vuotias shetlanninlammaskoira. Eli haipakkaa riittää kotiäidillä kun pitäis päästä päivällä koirien kanssa ulos ja poitsu ei tykkää sitten yhtään siitä että sille puetaan vaatteita :D

3. Kauanko pari ollut yhdessä?
Vuoden 2010 alusta ollaan oltu yhdessä eli nopsia oltiin kun ostettiin yhteinen astunto heti kesän jälkeen ja esikoista ruvettiin yrittämään marraskuussa 2010. Mutta kun se oikea osuu kohdalle niin se osuu <3. Nyt ollaan sitten "naimisissa" 20 vuotta tämän esikoisen kanssa, haluttiin tai ei :D

4. Kauanko raskautumista on yritetty? Keskenmenoja? Hoitoja?
Esikoisen kanssa tärppäsi yhdistelmäpillerien lopettamisesta jo kolmanteen kiertoon. Pikkusisarusta ruvetaan nyt 3/2012 yrittämään. Saa nähdä kuinka pian kroppa palautuu minipillereistä (section vuoksi ehkäisynä 3kk) ja kuinka paljon imettäminen raskautumiseen vaikuttaa. Pari pilleriä vielä jäljellä ja sitten odotellaan menkkoja.
(Päivitystä: Imetys lopetettu 30.6.2012)

5. Muuta mitä mieleen tulee. :)
Esikoista yrittäessä oli minulla takana usean vuoden vauvakuume joten testailin vippaskonsteja (kuten lantion koholleen nostoa pupuilun jälkeen) aina silloin kun mies ei huomannut. Mies kun kielsi ihan yrittämällä yrittämästä, mutta kun minulla oli niin kamala vauvakuume :).
Tämän toisen kanssa meillä ei ole kiirettä (ainakaan vielä), mutta kiva olisi jos saataisiin pienokainen alulleen tänä vuonna. Pientä ikäeroa siis toivotaan että olisi sitten seuraa toisistaan :)