Rakenneultra

Täällä vielä 19 päivää.. Jännä et 21+ kun usealla tuntuu olevan aikaisemmin.. nt:kin oli myöhemmin.

Onneksi sentään vilkas liikkeinen ja potkinut hyvän aikaa jo. Tietää olevan matkassa ja voi ilmeisen hyvin :)♡
 
Ja ultraaja sairastunut niin ultra siirtyi maanantaille. Vielä klo 13 joka mulle tosi hankala ja samaten miehelle eli mahdollisesti joudun yksin meneen. En kyl tykkää yhtään...
 
No voihan tylsyys ronsu!! :/ onneksi ei tarvitse kauempaa kuitenkaan odottaa. Tylsää toki jos mies ei pääse mukaan :sad001
 
Ja ultraaja sairastunut niin ultra siirtyi maanantaille. Vielä klo 13 joka mulle tosi hankala ja samaten miehelle eli mahdollisesti joudun yksin meneen. En kyl tykkää yhtään...

Onpa kyllä tosi ärsyttävää :sad001 Mulla olis huomenna ultra ja oon nyt muutaman päivän pelännyt juuri tuota ultraajan sairastumista, kun mies juuri ultran takia pitää lomapäivän.
 
Mua niin harmitti kun se oli ohi ja kävi ilmi että enää ei ole mitään asiaa mennä ultraukseen. Toki hyvä asia, mutta harmitti silti... :/
 
Jaaha! Rakenteet kunnossa, mutta: vauva oli sellaisessa asennossa että hyvä ku sai muistoks pari kuvaa ja jalat oli nii ristis ja napanuora meni viel jalkovälist, että eipä saatu mitään haisua kumpi on. Harmi ku ultra on ohi jo. Olis siinä ihan mielellää tuijotellu kaveria pidempää :Heartred
 
Äippä, eli melkee saman verran piina päiviä meillä :joyful:
Mulla alkaa vielä tän iltavuoron jälkee lomat ni menee varmaa super hitaasti ens viikko. Pitää yrittää kehittää paljon taaperon kans jotai touhua :rolleyes:
Ompahan ainaki pitkä lomaviikko:wink
 
Mulla itse viikko menee nopsaan mutta tää viikonloppu saattaa olla kovin pitkä:wink kaipa sitä pitää kehitellä jotain että aika vaan katoaa:D
Ihanaa lomaviikkoa:)
 
Täällä vielä 19 päivää.. Jännä et 21+ kun usealla tuntuu olevan aikaisemmin.. nt:kin oli myöhemmin.

Musta on tuntunut jo, että mä oon ihan viimeinen rakenneultraan menijä, kun ei se päivä tunnu tulevan ollenkaan ja kaikki muut vaan käy. :D Mulla samoin vasta viikolla 21+ ja nt:kin oli aika myöhään. Vielä 11 päivää...
 
Memminen, täällä myös 11 päivää jäljellä. 21+1 on viikkoja tuolloin. Nt oli rv 11+2
Piiiitkä aika vielä, mutta toisaalta kiva, että on mitä odottaa. :happy: kun seuraava odotettava tapahtuma onkin vasta sitten kesäloman alku.
 
Ketkä muut onnekkaat pääsee ensi viikolla ultraan? Jollain ainakin taisi siirtyä viime viikolta aika huomiselle..
Itse jännittyneenä odotan huomista ultraa. 10.30 asti pitäisi jännittää!!!
 
Meillä siirty huomiselle. Taas koko päivä melkeen pitää jännittää ku klo 13 ultra... Toivottavasti tällä kertaa ei peruta ku mieskin sai järjesteltyä pienen tappelun jälkeen niin että pääsee mukaan...
 
Takaisin
Top