Rakenneultra

Kirjotellaanpa nyt tännekkin. Pieni tyttö meilläkin ultrassa vipelsi. Kaikki rakenteet oli kunnossa ja vastasi viikkoja mittojen puolesta. Painoarvio oli 388g eli pari päivää pienempää vastasi sen puolesta pari päivää nuorempaa mutta kuulemma yleistä tyttöjen kanssa. Toisaalta helpottunut olo kun ultra ohi mutta toisaalta pikkusen harmittaa että seuraavan kerran nähdään pikkunen todennäköisesti vasta syyskuussa...
 
Ihanaa ultraa laama! Tule sitten kertomaan kuulumiset!
 
Ihanaa kun kaikki on saaneet hyviä ultrakuulumisia :) Tsempit vielä lopuille ultraan menijöille, ainakin Äippäx5 taisi olla tänään jännitysvuorossa?
 
Täällä viellä kaks pv odoteltavaa :banghead: tuntuu tosi pitkältä, alkaa jo vatsanpohjassa kihelmöimää ku miettii ultraa:nailbiting::)
 
Kaikki ultrassa hyvin ja vastas viikkoja hyvin... pääsen vielä bonus ultraan ku istukka vallimainen (kuulemma ihan uus juttu että seuraavat tätä) ja sit mä oon shokissa! Muille tulee poika :eek: :eek: :eek:

Oho! Eikös teillä ole ainoastaan tyttöjä? Mahtoi olla yllätys :joyful: mutta ihanaa, kun kaikki on ok! Ja hyvä että pääset seurantaan, jos istukka oli jotenkin erilainen. Oliko se vaan siis poikkeuksellisen muotoinen vai oliko siinä jotain muuta outoa?
 
Kaikki ultrassa hyvin ja vastas viikkoja hyvin... pääsen vielä bonus ultraan ku istukka vallimainen (kuulemma ihan uus juttu että seuraavat tätä) ja sit mä oon shokissa! Muille tulee poika :eek: :eek: :eek:
Paljon onnea :grin mitäs sun mies pojasta sano?​
 
Täällä viellä kaks pv odoteltavaa :banghead: tuntuu tosi pitkältä, alkaa jo vatsanpohjassa kihelmöimää ku miettii ultraa:nailbiting::)

Samat sanat, perjantaihin pitäs oottaa.
Tänään oli kuitenkin neuvola jossa kuunneltiin sykkeet ja katsottiin ultralla mun yllätykseksi liikkuvuutta, se auttoi hieman mutta kyllä mää ehdin melkoisen paniikin vielä kehittään :D
 
Takaisin
Top