Rakenneultra

Meille tulee poika! Ei jäänyt epäselväksi, niin selkeesti oli pippeli ja kivekset:hilarious:

Esikoinen on tyttö, niin ihan kiva et sit on molempia:dummy1::dummy:

Tosin itken verta kun mietin kaikkia säästämiäni ihania tyttövauvan vaatteita, jotka eivät nyt sit pääsekään käyttöön:facepalm:
Mies ei takuulla anna mun pukea pojalle yhtäkään tyttöväristä bodya:grin
 
Ensimmäinen lapsi tulossa :Heartred ja eka rakenneultra oli jo 13.12 mutta sukupuolen unohti katsoa :sad001 mutta kuulemma tällä hetkellä näytti kaikki olevan hyvin ni se om tärkeintä :Heartred ja uusi aika rakenneultraa 28.12 johon tulee erikoislääkäri katsomaan ku kaikkea ei tuolloin nähty
 
Minulla oli silloin ensimmäisen lapsen kanssa että eivät meinanneet millään kertoa sukupuolta kun asiaa kyselin, jäi vähän pahamieli siitä että ultraajat huokaili ja olivat turhautuneen oloisia siitä että selvittää sukupuoli.. Meni tosi pitkään että sain sitten varmuuden että on tyttö.. Olisiko ollut joskus lähempänä 30vk silloin.. Rakenneultra tämän uuden tulokkaan kanssa 15.1. Ja toivon että olisi mukava ultraaja ja kertoisi kumpi siellä on.. Toisaalta myös äitipoli on nyt 14.12. Niin pidän sormet ristissä että saadaan siellä kuulla kumpi sieltä tulee!

Joo olen myös yhdeltä tutulta kuullut että kaikki ultraajat eivät mielellään kerro sukupuolta, koska pelkäävät reaktiota jos kyseessä onkin "väärä" sukupuoli vanhempien mielestä. Olisi kyllä kamalaa jos mun ultrassa ei edes veikata, minusta se on ihan luonnollista jos vanhemmat haluavat tietää mahdollisimman paljon masu-asukista. Plus olisi kiva saada tietää kumman sukupuolen nimeä alkaa miettimään tarkemmin :'D
 
Takaisin
Top