Rakenneultra

Rakenneultra onnellisesti takana! Kaikki näytti olevan kunnossa, vauvan paino 361g.
Halusimme tietää sukupuolen ja tyttöhän siellä kohdussa kasvaa:dummy1: viime aikoina tammikuun mammoilla on ollut poikavoittoisia uutisia, kun alkuun oli kovin tyttövoittoinen "uutisaika".
Jospa nyt, kätilön kannustamana, alkaisin oikeasti nauttia raskaudesta ja odotuksesta, enkä koko aika ressaisi peläten jotain pahaa tapahtuvan:Heartred
Nyt olen kyllä niin onnellinen!!!!:love7
 
Noniin nyt kerkiän päivitellä! Eli tänään oli ultra rv 20+5 ja arvasin oikein meille on tulossa poika ja tyttö :Heartred oon niin onnellinen ! Kaikki oli hyvin paitsi edelleen B eli tyttö vauva on yli viikon pienempi ja A poika vastas 20+3. Nyt seuraillaan b vauvan kasvua vähän enemmän kun hänen napanuoransa ei ole ehkä kokonaan kiinni istukassa niin seurataan aiheuttaako tämä jossain vaiheessa enemmän koko eroa. Ja A vauvan päässä oli jotain mitä ei kunnolla saatu katsottua tai lääkäri sanoi, että seuraavalla kerralla tarkastetaan jos olisi paremmassa asennossa :) kuitenkaan mitään merkittävää ei löydetty ja kaikki hyvin :) A (poika) painoi 340g ja B (tyttö)310g :Heartred
 
Eilen oli ultra ja kaikki meni hyvin. Kätilö sai mitat hyvin katsottua mitä nyt hiukan töni ja kerran piti käydä kyljellään :D vauvalla kaikki hyvin, vastaa viikkoja paino 373g ja hän on poika:Heartred pikku katkarapu näkyi selvästi ja kätilö naurahti ettei tästä saa millään tyttöä :D kaikki on hyvin ihanaa:Heartred
 
Eilen oli rakenneultra. Onneksi kaikki hyvin, poika liikkui kovasti eikä oikein suostunut pysymään paikoillaan kuvattavana :)

Painoarvio oli 387g. Mitat vastasi yhden päivän heitolla viikkoja, kasassa siis 21+0 ja mitat vastasi 20+6. Onko muilla kokemusta kuinka hyvin tässä vaiheessa pitäisi vastata viikkoja? Kätilö ei tuntunut kovin huolissaan olevan päivän heitosta, mutta jäi silti mietityttämään.
 
Mulla ultra oli viikolla 21+2 ja vauva vastasi kooltaan viikkoja 20+5. Juuri tällaisia muutaman päivän heittoja voi olla, eikä meinaa mitään. Näin ainakin minulle sanottiin.
 
Eilen oli rakenneultra. Onneksi kaikki hyvin, poika liikkui kovasti eikä oikein suostunut pysymään paikoillaan kuvattavana :)

Painoarvio oli 387g. Mitat vastasi yhden päivän heitolla viikkoja, kasassa siis 21+0 ja mitat vastasi 20+6. Onko muilla kokemusta kuinka hyvin tässä vaiheessa pitäisi vastata viikkoja? Kätilö ei tuntunut kovin huolissaan olevan päivän heitosta, mutta jäi silti.​

Ei mitään hätää! Jokainen kasvaa omalla käyrällään. Ja hyvä niin. Eihän meistä samanlaisia tuu isonakaan ni ei oo ihme, ettei kesiarvot pidä pienimmilläkään pilkulleen. Yli viikon erosta vois jo miettiä tässä vaiheessa, mut päivä on melkein kuin justiinsa :)

Ei tästä meinaa tulla mitään.. vastaus hyppäsi lainaukseen o_O
 
Muokattu viimeksi:
Mua kiinnostaisi tietää, onko muilla ollut napanuora haarojen välissä, kun ultrattu? Me saatiin heikko tyttölupaus mutta nyt en yhtään tiedä luottaako tuohon, kun oli napanuora tiellä... Haluisin niin jo ostaa jotain söpöä pienelle ja muutenkin asennoitua tytön/pojan tuloon!
 
Tuolla salaisella puolella jo kerroinkin meidän jymy-yllätyksen joka saatiin maanantaina RU:ssa. Meille tuleekin kaksoset! Tyttö ja poika on tulossa, poika vastas silloin kai rv 21+6 ja tyttö 20+4. Silloin oli siis rv 21+1.

Nyt tähän alkaa jo tottua :)
 
Tai onko jollain aiemmissa raskauksissa veikattu väärin?
Mulla ei oo veikattu väärin mut kaverilla sanottiin tyttö ja syntykin poika.. ja nyt odottavalla kaverilla on vaihtunu jo kolmesti sukupuoli ultrissa :'D että ota siitä nyt sit selvää.. kyl se synnytykses viimestää si selvii :)
 
Meille foxx kätilö sanoi että +-viikko on ihan täysin tavallista heittoa. Meillä tais koko vastata kahta tai kolmea päivää pienempää.
 
Sufi: siis selviskö kaksosten odottaminen vasta nyt rakenneultrassa eikä jo np? Oliko sulla itellä yhtään haisua että onkin kaks tulossa vai ihan puskista tuli? Onnea ja tsemppiä kaksosista :Heartbigred
 
Eilen oli rakenneultra. Onneksi kaikki hyvin, poika liikkui kovasti eikä oikein suostunut pysymään paikoillaan kuvattavana :)

Painoarvio oli 387g. Mitat vastasi yhden päivän heitolla viikkoja, kasassa siis 21+0 ja mitat vastasi 20+6. Onko muilla kokemusta kuinka hyvin tässä vaiheessa pitäisi vastata viikkoja? Kätilö ei tuntunut kovin huolissaan olevan päivän heitosta, mutta jäi silti mietityttämään.
Ihan normaali heitto, tässä vaiheessa alkaa jo yksilölliset erot kasvussa näkyä :) Huoli pois ja nauti raskaudestasi :happy:

Mulla kolmosen rakenneultrassa kätilö veikkasi tyttöä ja lääkäri poikaa :rolleyes: (kätilö oli oikeassa.) Tiedän kyllä muutaman, joiden rakenneultran varma tyttö onkin kasvattanut pippelin synnytykseen mennessä, ja yhden tytön jonka piti olla ultran mukaan melko varma poika.
 
Sufi: siis selviskö kaksosten odottaminen vasta nyt rakenneultrassa eikä jo np? Oliko sulla itellä yhtään haisua että onkin kaks tulossa vai ihan puskista tuli? Onnea ja tsemppiä kaksosista :Heartbigred

Tässä rakenneultrassa vasta selvisi. Monta vihjettä oli ja itse epäilin, mutta asia missattiin kahdessa ultrassa, siksi pelkäsin tyyliin epämuodostumaa tjsp. Koska tuntemukset oli niin outoja.
 
Meilläki ru takana ja tyttölupaus tuli, vaikka itse kuvittelin että sielä ois ollu poika. Vauvalla kaikki hyvin, mut jäi mietityttämään kun mulla on kuulemma "kakkumainen" istukka? Onko kellään kokemusta samalaisesta? Ja vaikuttaako mihinkään? Kätilö vaan mietti, että jääkö vauvalle tilaa kasvaa jos istukka on niin iso, ja hän lupasi konsultoida lääkäriä, että jos tarvii kontrolli ajan niin vkolla 28 mennään lääkärin puheille..
 
Takaisin
Top