Rakenneultra

Täällä ru vasta 17.2. Miten tää aika tuntuukin matelevan! Kauhea jännitys ja pelko taas päällä, että josko vaavilla on kaikki hyvin..:nailbiting:
 
Aikasemmin kyselin kuinka ihmisille on ultraaja jutellu. Np ultrasa mulla tuntu olevan tuppisuu ultraaja ja joutu kyseleen että sai mitään rakentavaa kommenttia. Täsä toisesa oli sitte puheluaampi, ukkoki joka ollu kummasaki mukana sano että mukavampi/parempi, mutta... Meillä kummallaki sävähti korvaan kun ultraaja rupes lässyttään yhtäkkiä "tuossahan oli sormet, voi tui tui vilkkuttaisko se meille" Jotkuhan saattaa tykätä, mutta minusta se oli jotenki, eih
Kaikki oli kuitenki kunnossa paria päivää pienempi ja 389g
 
Mulla jos olis ollu semmonen ultraaja niin olisin sen oahan olon kourissa saattanu sanoo pahastikki. :D se ei vaan sovi mun korvaan. :D
 
Voi lässytys. Ehkä sille syntyneelle vauvalle voisin ton höpötyksen kestää, mutta tavallaan sille mahalle ja ultraruudulle niin äääh. Mut kukin tavallaan :D antaa kaikkien kukkia kukkia vai miten se meni :D
 
Jokos tällä viikolla on vikat rut meikäläisillä?
 
Tsemppiä vielä viimeisille tän viikon ultriin!! Ei varmaan enään ensi viikolla ole?

Mikähän Anjuskan tilanne on?
 
Takaisin
Top