Rakenneultra

nnopa

Kunnioitettu kommentaattori
Lokakuiset 2023
Osalla on jo tiedossa tämäkin. Avataan nyt oma keskustelu rakenneultrallekkin. :) Haluatteko tietää sukupuolen jos vaan mahdollista selvittää?
 
Mieli voi matkalla muuttua, mutta nyt tuntuu siltä, että en halua sukupuolia tietää. :) odotan jotenkin koko ajan, että tyttö ja poika siellä on tai sitten kaksi tyttöä. Ru on 20.1.
 
Mä saan itse varata rakenneultran kun meidän kunnassa sen saa ostopalveluina yksityiseltä. Jos varailen sen rv20 tietämille, niin silloin ultra olisi tammikuun loppupuolella.

Me ollaan molemmista tahdottu tietää sukupuoli ja molemmissa on ultraaja osunut oikeaan :) Mä olen niin malttamaton etten millään jaksaisi odottaa tietoa loppuun saakka! Mies kyllä jaksaisi, mutta onneksi on ollut niin ihana että on antanut mulle luvan kysyä sukupuolen :Heartred

Kaikissa raskauksista on mulla ollut poika olo, mutta toistaiseksi kaksi tyttöä on saatu. Nyt on ollut vähän erilainen raskaus olotilojen puolesta kuin kahdessa aikaisemmassa, joten saa nähdä miten käy!
 
Mulla rakenneultra 20.1. Viimeks esikoisesta ei tarvinnu ees kysyä sukupuolta, kun niin selvästi nähtiin itsekin, että poika oli! Haluan kyllä nytkin tietää, vaikka toki ymmärrän että pienellä varauksella siihen veikkaukseen pitää suhtautua. Ja en kyllä missään nimessä tuu pettymään, vaikkei veikkaus osuiskaan oikeeseen, tärkeintä että kaikki on kunnossa ja saadaan terve pienokainen.
 
Mulla ru 21.1. Ja jos mahdollista niin haluan kyllä tietää. Veljellä on 8 kk ikäinen poika ja niiltä sais vaikka mitä vauva sälää. Mulla on itelläni alusta asti ollu tosi vahva poika fiilis, mutta kaikki muut veikkaa tytöks.
 
Meillä rakenneultra on 20.1. ja kyllä me ajateltiin kysyä sukupuoli, jos se vaan on nähtävillä.
 
Meiän ei olis varustuksen puolesta niin väliä kysyä kumpi tulee, kun on tyttö ja poika jo ennestään ja kaikki tarpeellinen tallessa. Mutta haluan silti kysyä. :) on kivempi puhua sisaruksillekin veikasta tai siskosta. Poikaa veikkaan syntyväksi...
 
Meillä rakenneultra 2.2 ja kyllä meinattiin sukupuoli kysyä :) vaikkei sillä mitään väliä ole :) kyllä jotenkin haluisin ostaa tyttömäisiä juttuja jos on tyttö ja päinvastoin :D
Mul on tunne et hää ois tyttö ja sitä veikannut moni muukin :D
 
Meillä menee kyl ihan ajat yhteen vaiuvahaaveissa! :D

Eli 2.2 o sit ultra ja varmasti kysytään kumpi ois tulossa. Ihana ultraaja ois halunnu jo nyt kurkistaa mut en halunnu vielä lähtä arpomaan :D
 
Meillä ru 26.1. Ja mä haluaisin tietää muksujen sukupuolet mutta mies ei vielä tiiä haluaako. Saattaahan se mieli kyllä muuttua monta kertaa. :)
 
Mul on 20.1 niinku näköjään monella muullakin!! Jeee!!
Mul on vahva poikaolo jälleen! Mut nähtäväx jää. Voi olla poika-poika, tyttö-tyttö taikka tyttö-poika! Ennestään on jo 2poikaa. Kunhan terveitä ovat iA niin ei muulla väliä.
 
Mullakin 20.1 ultra!! Kysytään sukupuoli
 
Mulla 23.1.

Mä haluan kysyä ihan vaan sen takia, että kun tosiaan esikoisesta sanottiin että selvä poika on ja näky pippeli ja kivekset, ja tyttö sieltä kuitenkin synty, niin haluun vaan nähdä osuuko tällä kertaa oikeeseen. :D
 
Meillä on rakenneultra myöskin 20.1 ja sukupuolesta tahdotaan tietää...toisaalta olisi kiva pitää yllärinä mutta minä ainakaan en taida malttaa :)
 
Meillä rakenne ultra 26.1! Tällä kertaa tulee varmaankin kysyttyä kumpi mahdollisesti tulossa. Ekan kohdalla ei kysytty. Tosin en oo kyl asiasta viellä kerenny juttelee miehen kanssa mitä mieltä se on asiasta..Poika olo kääntynyt tyttöön, mietiskelin vaatehuonetta siivotessa että tyttö pääsee poikavoittoisiin vaatteisiin alkumetreillä. :p Melko neutraalin värisiä vaatteita tuli itse hankittua. Sukulaiset ja tuttavat pitivät huolen ns poikaväreistä..
 
Täällä myös rakenneultra 20.1.! :D Ja halutaan tietää, että kumpi tulossa :)
 
Meillä 27.1 ja halutaan kans tietää kumpi tulossa jos vain mahdollista. :)
 
Takaisin
Top