Pääkaupunki seudun odottajia LA 2016

alinah

Kunnioitettu kommentaattori
Tammikuunmammat 2016
Elokuun äidit 2019
Löytyykö täältä minkä verran pk seudulta odottajia? :) Täällä yksi esikoistaan odottava Helsingistä huutelee! :)
 
Noniin, miten on raskaus sujunu sielä? :)
 
Tää on ollu kyllä takkuinen taival tähän mennessä :sad001 Mul oli alunperin kaks alkioo mistä toinen meni kesken jo tosi alussa. Vuodin sen ja kohdusta löytyneen hematooman takia ajoittain niin paljon, että olin varma toisenkin menetyksestä. Mutta näyttää että tämä toinen onkin sitkeää sorttia ja tänään ultrassa viuhtoi siihen malliin että ekaan kertaan tämän raskauden aikana hieman huoli helpotti. Sairaslomalla olen ollut jo kohta kolme viikkoa tämän takia. Työni on fyysisesti todella raskas. Mites sulla on mennyt? Kuinka pitkällä oot? Mul on tänään 10+5.
 
Voi eikä, no oot kyllä saanu kärsiä ihan tarpeeksi. Eiköhän tää toinen pikkunen pysy tiukasti mukana! Hurjasti tsemppiä ja vaivaliimaa sinne! :)

Nooh, mua on alkanu ihan pelottaa oireiden vähyys. Enään korkeintaan juoksen vessassa ja on kauhea väsymys, joskus ehkä pieni etova olo aamulla herätessä toki oonhan mä ihan tarpeeksi oksennellu aikasemmilla viikoilla että ei tarvis kyllä enään yhtään oksentaa..

Ylihuomenna eli perjantaina olis nt-ultra ja nyt mulla on menossa rv 12+3. Neuvolan mukaan la 31.1.2016 mutta todennäköisesti syntyy helmikuussa. Ite oon mennyt viikon yliaikaa, että eiköhän tämäkin kaveri sitten... Jos se nyt vielä on tuolla matkassa. :D
 
Paljonkos sulla ja sun puolisolla on ikää? Me ollaan 30ja 38v.

Onko sulla muuten eka raskaus?
Mulla oli keskeytynyt keskenmeno helmikuussa, eli toka raskaus mulla.

Ootko käyny missään alkuraskauden ultrassa? Missä sun nt-ultra on. Mulla on tällä kertaa naistenklinikalla, viimeks oli kättärillä.
 
Mulla on ikää 22 ja miehellä 25, on ihan ensimmäinen raskaus.

Yritystä takana meillä semmoset 2 vuotta, hoitoihin ei tajuttu mennä aikaisemmin mutta kyllä se sieltä luomuna näköjään tärppäsi. :)

Mulla tehtiin raskauden keston määritys neuvolalääkäri ultras alakautta 1.6 kun ei oltu täysin varmoja koska on hedelmöitys tapahtunut ja kaiken lisäksi mulla olis pitänyt olla huhtikuussa menkat joita ei kyllä ollu, että edelliset ollu maaliskuussa. Sillon sielä oli 5-6viikkoa vanha sikiö, saatiin ultrakuvaa mukaan jossa ei oikee näy muutakun reikä..

Ja tuo minun nt ultra tapahtuu naistenklinikalla niinkun myös rakenneultra. :)
 
Espoolainen odottaja täällä!

14+5 mennään ja tammikuun puolessa välissä LA.

Nyt käynyt kättärillä ultrassa mutta jorviin tod näk synnyttämään:).

Ja iät 26 ja 30-v!
 
Noniin, lisää pk seudun odottajia! :) Mä haluisin synnyttää kättärillä mutta saas nähdä, kuinka käy. :eek:
 
Mulla on kättäristä tosi huonoja kokemuksia ja oon harkinnu jopa Porvoota. Mutta on vielä harkinnassa...
 
Huomenna naikkarille aamusta klo 9 ultraan, saakohan sitä unta ensi yönä ollenkaan.. :wink
 
Täällä kans yks helsinkiläinen. Tai no siis, mun tilannehan on se, että tällä viikolla todettiin keskeytynyt keskenmeno (olis pitänyt olla 8+6, mut sikiö vastas kokoa 5+6) ja lääkkeellinen tyhjennys tehdään maanantaina. Mut toivottavasti pääsen vielä myöhemmin tänä vuonna liittymään teidän seuraan. Tää oli siis mun eka raskaus ja tärppäs toisesta kierrosta, joten toiveita on, että tärppäis vielä tänä vuonna uudestaankin ja sit paremmalla onnella. :)
 
Mulla oli kans keskeytynyt keskenmeno helmikuussa. Tsemppiä vaan sportmom uuteen yritykseen! Ja tervetuloa mukaan :)
 
Voih, toivotaan että pian taas tärppää ja kaikki menisi hyvin! :) paljon tsemppiä sportmom!
 
Takaisin
Top