Pukeutuminen

Onko kukaan tilannut Briteistä Purpless maternity-merkkisiä vaatteita? Edulliset hinnat ja 2-in-1 ominaisuudet houkuttelisivat. Esikoisen jäljiltä on Mamaliciouksen ja H&M:n mammavaatteita. Uudet farkut tosin tartten kun masutuubi koki kovia loppuraskaudesta :'D Ehkä huomisen nt-ultran jälkeen uskaltaa kaivella mammavaatteet varastosta ja tilailla uusia tarvittaessa :)
 
Mulla tää maha näköjään turpoaa heti hullun isoks palloks, kun pääsen vähänki liikkeelle. Sitä ei vaan tuossa viime viikolla tajunnu, kun meni ihan sohvalla makoiluksi. Lauantain koiralenkille laitoin perus ulkoiluvaatteet päälle, ja kyllä oli tiukkaa takin kanssa, se jäi tohon navan alle, kun oli maha niin pinkeenä. Miestäki nauratti. Mietin, että heti kun kykenen, niin suuntaan mammakaupoille, nyt taitaa olla sen aika - ei niinkään kohdun koon vaan pelkän turvotuksen ansiosta.
 
Noniin! Kävin sitten lopultakin ostamassa ensimmäiset äitiysvaatteet: Lindexistä löytyi yhdet ihan ookoo siniset farkut ja ihana harmaa poncho, H&M:stä yhdet liukuvärjätyt harmaat farkut ja yhdet ihan mustat housut (enemmänkin leggins-tyyliset) sekä jumppaan isohko treenipaita kun kaikki ennen niin kivat tyköistuvat treenipaidat on alkaneet ahdistaa. Kyllä nyt kelpaa:) ainakin hetken aikaa jos en nyt ihan valtavaksi kasva..! Ja onneksi on ennestäänkin muutamat sellaiset riittävän matalat housut ettei purista mahan päältä, ja alkava talvi antaa syyn pukea isoja neuleita jotta raskaus pysyy vielä hetken salassa:wink Emme aio kertoa kenellekään uutisia (jos ei käry käy vahingossa) ennen kuin olen käynyt rakenneultrassa, olen sen verran vainoharhainen vielä kun edellinen meni kesken.
 
Kävin viikonloppuna läpi HMn ja Lindexin valikoimat. Tavisfarkut on mun työssä ehkä vähän liian casual - tummat ja siistit menis, mutta en löytänyt. Ja kaikki mitä kokeilin oli kyllä niin ohuita, että kuluisivat mun reisillä puhki parissa kuukaudessa. Huoh. Kait se täytyy taas mennä hameilla vähän aikaa.

Monessa merkissä loppuu koot kesken, kun on jo ilman mahaakin sen 44-46. Esim. Mamaliciousin XL on mulle nyt sopiva, kohta ei toivoakaan. Noppiesilta taisin viimeksi löytää jotkut housut, jotka mahtuivat loppuun asti. Täytynee yrittää metsästää sellaisia. Aina on tietty ns. isojen tyttöjen osasto, mutta ne on sit malliltaan sellaisia telttoja, että eivät istu mulle ollenkaan.
 
Vielä olen pärjännyt vaatekaapin perältä löytyneillä kamppeilla - ei siis mammavaatteita vielä, vaikka tarve tosiaan jo olisi. En käytä mitään puristavaa enää. Ja nyt en enää koeta peittää mahaa, sen jos joku huomaa niin sitten huomaa. Veikkaanpa ettei ihan alkuun moni uskalla suutansa aukaista.. :p
 
Housujen löytäminen on ollut vaikeaa. Eri nettikaupoista tilannut ja saanut palauttaa kun hyviä ei vaan tunnu löytyvän. Farkut ja mustat suorat housut hakusessa. Eilen taas tilasin parit housut, zalandolta ja ozbabylta. Katotaan kun tulevat jos viimeinkin löytyisi hyvät.
 
Housujen löytäminen on ollut vaikeaa. Eri nettikaupoista tilannut ja saanut palauttaa kun hyviä ei vaan tunnu löytyvän. Farkut ja mustat suorat housut hakusessa. Eilen taas tilasin parit housut, zalandolta ja ozbabylta. Katotaan kun tulevat jos viimeinkin löytyisi hyvät.

Mä löysin hm:ltä suht siistit mustat housut töihin. Tilasin netistä kun kaupoissa en oo nähnyt kuin farkkuja vaan. Eikä ollu kalliit, muistaakseni jotain 25€. Ne on oikeasti vajaamittaiset mutta ainakin tämmöselle lyhytjalkaiselle just passelit. :grin
 
Just tilasin henkka maukalta uudet housut. Vanhoissa on maharesori niin revennyt ettei niitä voi käyttää :D täytyy toivoa, että olisi lahkeet riittävän pitkät. Minä kun on 175cm pitkä niin monesti lahkeet loppuu jo ennen nilkkaa :facepalm: Vielä en tilannut purpless maternityltä. Täytyy nyt katsella että onko oikeasti tarve uusille paidoille :)
 
En oo vieläkään jaksanu kaupoille asti, joten pidän käytännössä yhtä mekkoa ja kahta hametta vuorotellen. Ulkoiluhousut jää tohon mahan alle, koska muutenhan ne menee jalkaan mut maha on niin kasvanu jo, että ei niitä saa napaan asti vedettyä.
 
Mä löysin hm:ltä suht siistit mustat housut töihin. Tilasin netistä kun kaupoissa en oo nähnyt kuin farkkuja vaan. Eikä ollu kalliit, muistaakseni jotain 25€. Ne on oikeasti vajaamittaiset mutta ainakin tämmöselle lyhytjalkaiselle just passelit. :grin
Mulla ollut just ongelmana löytää housut joissa tarpeeksi pitkät lahkeet. Tänään tuli postissa ozbabylta tilaamani housut, ja sama ongelma;liian lyhyet lahkeet, joten palautukseen nekin menee.
 
Oon tässä viikon miettiny että pitäis kaivaa mammavaatteet varastosta mut mitään en oo saanu aikaseks :D tulispa pian ne uudet housut henkkamaukalta, pääsis testaamaan miten lyhyet lahkeet niissä on :'D sit en tiiä mitä teen jos niistä(kin) loppuu lahkeet kesken. Pakko ehkä sit ostaa mamaliciouksen housut kun niihin saa 34" pituiset lahkeet. Näissä tilanteissa toivoo olevansa lyhyempi :D
 
Takaisin
Top