Pukeutuminen

Omat farkut nakattu nurkkaan ja mammafarkut kaivettu kaapinperältä. Eilinen farkkujenpuristaminen sai semmoset harkkasupparit aikaan et niitä kokeillaan sit toukokuussa seuraavan kerran.
 
Nyt on pakko jakaa täällä yks vinkki, joka itselleni ainakin osoittautui nappivalinnaksi :)

Mulla on tissit turvonnu naurettavan paljon ja samalla keskikroppa muutenki hirveen turvoksissa, niin kaikki rintsikat ollu tosi ikäväntuntusia.

Tilasin valkoisena ja mustana nämä:
http://www.asos.com//Marie-Meili/Ma...-Nursing-Bra/Prod/pgeproduct.aspx?iid=4036109

ja ai että, taivaalliset! Tilasin suoraan imetysliivit sillä ajatuksella, että onpahan sitten valmiina sellaiset, kun kuitenkin isompaan täytyy vaihtaa. Nää on tosi hyvänmalliset, että vaikka tissit turpois vielä 25 %, niin mahtuisi, mutta nytkään ei näytä "tyhjältä". Mieskin kehui, mikä oli yllättävää, koska odotin, että on ihan todella rumat päällä :D

Ja ahh, nyt voi olla kotonakin rintsikat päällä, ilman, että puristaa ja ärsyttää, koska ilmankin vaan sattuu :)
Mä otin yhtä isomman koon ympärysmitassa ja yhtä isomman kupin kuin yleensä, ja ainakin tähän tissien kasvuun just sopiva koko. Ja hintakin sangen mukava 24 euroa, eikä ASOSilta tuu tulleja tai postareita :)
 
Täällä menty leggareilla tähän asti, mutta ajoittain turvotus on sellaista että taidan kohta kaivaa äitiyspökät varastosta..
 
Tänään ekaa kertaa alkoi farkut puristamaan ihan toden teolla iltapäivästä. Pitäisikö sitä nyt oikeasti alkaa miettimään jotain muita housuja :eek:
 
Mulla on esikoisen jaljilta olemassa pari masutuubia joita voin lampimasti suositella. Farkutkin pystyi pitamaan auki kun tuubi peitti sepaluksen. Ja kayvat hyvin jatkopalana kun paidat alkavat olla liian lyhyita!
 
Siis miten toi masutuubi toimii? Tuleeko se housujen päälle ja lyhyt hihaisen alle vai?? Mulla tahtoo tiukat topit nousta aina vyötärölle niin siksi yleensä pidän lyhythihaista paitaa housujen sisällä... :rolleyes:
 
Samanlaisiahan ne ovat kuin normit tuubitopit, sellaisia suikaleita :joyful: Itse pidin niitä housujen päällä ja paidan alla, housut kyllä pitivät ihan hyvin tuubin paikallaan.

Esim Raskauskeiju taitaa myydä niitä, käykää kurkkaamassa nettisivuilta tarjonta!
 
Tänään laitoin tilaukseen mammavaatteita valmiiksi. Pelkään, että muuten kävisi niin, että jonain aamuna ei enää vanhat housut mahdu jalkaan ja sitten ei ole mitään päällepantavaa töihin...
 
Minäki oon nyt siivonnu kaikki normifarkut ja kiristävät housut kaapista pois, katsotaan niitä uudestaan sitten vaikka kesällä :rolleyes:
 
Hyvin on vaatteet menneet päälle! Mutta ootan kyllä sitä aikaa kun saa mammavaatteita alkaa tilaamaan ja pitämään. On tuolla onneksi joustavia housuja ja olohousuja jos joku aamu ei normifarkut menekään.
 
Minä kaipailisin vinkkejä mistä löytyisi kivoja äitiysvaatteita? Etenkin ulkoiluvaatteita pitäisi löytää..
 
H&M mun mielestä paras hinta-laatusuhde. Myös H&Mn trikoovaatteet normipuolelta toimii tosi hyvin. Zalandolta saa kans hyviä :)
 
Esikoisen ajoilta on H&M mammafarkkuja, niitä voin kyllä suositella. Ehkä voisi tilata jotkut siistimpään menoon vielä uudet. Mammapaitoja ei ole tullut ostettua kuin muutama, normaalit pidemmän malliset käyvät mainiosti ja niille on sitten myöhemminkin käyttöä. Enemmän tuli ostettua sitten imetyspaitoja.
 
Odottelen tässä olon paranemista, että pääsisin kaupoille asti kokeilemaan jotain mammavaatteita. Nyt ei ole juurikaan vielä huvittanut. Ja nyt tajusin eilen illalla, että maha ei ole iltaa kohti enää niin turvonnu kun aiemmilla viikoilla. Olin välillä ihan pallo, kova maha alko heti rintojen alapuolelta. Housut oli pakko vetää tosi alas kun paino.
Tunnustelemalla huomaan kyllä, missä kohtu on, mutta ei sitä kyllä vielä ulospäin näe kun aamulla peilailin. Päivän aikana tuleva turvotus on ainoa, mistä vielä huomaa, että oon raskaana. Mitään tiukkaa ei huvita kyllä päälle pukea, omia farkkuja en lähde enää edes kokeilemaan, joten taitaa olla hyvä hakea muutama mukava vaate tähän syksyyn.
 
En ole löytänyt meidän kaupungista ainuttakaan äitiysvaatteita myyvää kauppaa, eikä oikein ole aikaa tai jaksamistakaan kauemmas ostoksille lähteä. Joten netistä on vaatteita tullut tilattua. Belly belt vai mikä tuo kuminauha systeemi nyt onkaan, on kyllä kätevä. Omia farkkuja ja työhousuja on sen avulla voinut vielä hyvin käyttää.
 
Farkut menee kyllä viel päälle, mutta ei oo hirveesti huvittanut pitää kun alkaa varsinkin iltaa kohden kiristämään :/ Oon ostanut nyt useammat parit löysiä housuja ja samalla löytänyt itselle kivan uuden tyylin, mammavaatteisiin vaihdan sitten kun maha alkaa oikeesti näkyä :)
 
Takaisin
Top