Potutusketju

Lya ymmärrän sua ja voin kuvitella kyl miltä tuntuu. Mut kylsä kuulee hienosti pärjäät varmasti. Miehet ei nyt aina mieti mitä ne sanoo. Ja sit he puolustautuvat et naisia on vaikea ymmärtää hhhhhh hhhhh

Voimia sulle arkeen :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mua potuttaa tällä hetkellä turvonneet kädet, miehen reissutyö ja kaverit ketkä ovat unohtaneet mut koska olen raskaana. Ja myös raskausdiabetes ottaa aivoon. Näin lyhyesti ensimmäistä kertaa:wink
 
magpie, voi taivas mikä eilinen päivä sulla ollut. Paljon jaksamisia sulle :Heartred toivottavasti mies ymmärtää kuinka ääliömäisesti toimi.
 
Magpie, kauheeta! Mies käyttäytyi idioottimaisesti. Toivottavasti älyää edes pyytää anteeksi.
 
Nyt täytyy sanoa että magpie kauhia päivä sulla,toivottavasti parempi viikko edessä!
 
Mua potuttaa kun pitäs illalla lähtä yöksi töihin ja uni loppu jo aamulla kasilta... saa nähä kuinka poikki on huomis aamuna :sad001
 
Potuttaa nää turvonneet jalat/ siis tolpat!!! Ja makaamaan jalat ylös ei voi mennä kun heti on sappinesteet kurkussa:mad:
mitään ei oikeastaan voi tehdä, kun aina johonkin sattuu.. ja neuvolassa ei oteta mitään valituksiani kuuleviin korviinkaan.:eek:nyt sentään sain ajan neuvola lääkärille kun kohtu on niin iso.. toiset sanoo että on ennenaikaisen synnytyksen riskiä ja toiset taas ihan toista mieltä, tai ei mitään mieltä... kohta en käy tuolla neuvolassa ollenkaan kun pää vaan menee sekaisin kun aina melkein eri neuvolatätikin hittolainen!

Ja jos soittaa päivystykseen niin sieltä käsketään aina seurailemaan tilannetta, mutta samassa lauseessa soittamaan sinne pienimmistäkin muutoksista tilassa:confused: On tämä loppu puolen raskaus niin ihanaa aikaa että...
 
Nuo on noita parisuhteen kulmakiviä aina :) täytyis aina itekin yrittää heti muistaa puhua asiat halki ettei jää takaraivoon jumputtamaan :rolleyes:
 
Potuttaa kun ukko pitää puhelinta äänettömällä tähän aikaan ja näkys messengerissä keskustelevan jonkun kans. Yritin sille puhua vaunujen hankinnasta mut eihän tuo mitään kuullu ees viestiensä lomassa. Kenen lie kans kirjotteli, äskenkin sängyn reunalla istuen viel näpytti puhelintaan eikä voinu tulla maate ennen ku pisti puhelimen pois. Vitun kiva, anteeks vaan sanavalintani
 
Voi että mulla alkaa syömään miehen läheinen sukulainen. On kyllä muuten ystävällinen yms. MUTTA pitää meidän kotia ihan omana kaatopaikkanaan. Siis raahaa tänne meille jotain 10-15 vuotta vanhoja vaatteitaan ja romuja joita ei itse enää halua. Olen sanonut suoraan että kiitos ei, joudutaan itsekkin karsimaan turhakkeita kaapeista että saadaan kaikki mahtumaan ja vauvan tavaroille pitäs tehdä tilaa. No, sillä kieltäytymisellä ei ole mitään merkitystä, raahaa siltikin tänne niitä. Sanoo itse ihan suoraan että nämä nyt ei kelpaa edes kirpparille... ja että heillä on kalliit jätemaksut!! Sitte ne on tuossa oottamassa että minä hankkiudun niistä eroon. Tuossa on taas reilu kaks jätesäkillistä ikivanhoja vaatteita odottamassa että minä hävitän ne. Voi Vi***u!
 
Mua vituttaa mun mies! Se saat. Kus. Pä. Osti nhl 15!! No viikko ollu jo sillee että yksin saa nukkua ja yksin olla. Seksistä ei tietoakaan. Yöllä herään usein siihen että se vit. Mulk huutaa sen pelin mukana. Joo hyvästi lapsihaaveet kun mulla on yksi iso vauva jo. Yritin vkl olla romanttinen niin hitot. Menin nukkuu niin ukko laitto itselleen kynttilöitä??!!! Vois painua hiiteen mun elämästä pelinsä kanssa..
 
Mua lähinnä kiukuttaa se ettei mies oo sen jälkee ettiny mitää töitä kun jäi työttömäksi.joulukuun 4.pvä tulee vuosi..sitte vituttaa se että sen muksut jo taas tulee keskiviikkona ja on ma asti :sad001 kyllästyttää ne kun kokoajan joko tapellaan tai muuta..
 
Mua pännii ukon sukulaiset, taas! Viimeks täällä punkkas sisko ja nyt sen veli. Oon vaan niin hyväsydäminen etten kehtaa sanoa että nyt vi****n täältä.... :sad001 eli se siitä yhteisestä laatuajasta kun oltais voitu keksiä jotain kivaa kun kerrankin olis ollut rauhallinen viikonloppu..
 
Väsymys ja närästys pahenevat vaan kokoajan. Tää on todellakin tuskaa ja kärvistelyä päivästä toiseen, kellon ympäri. Gavisconin avulla pystyn jotenkin nukkumaan ja lepäämään, mutta niitä meneekin sitten paketillinen parissa päivässä :oops: Väsymykseen ei auta mikään. Hb on kunnossa jne.. joten siitä ei ainakaan johdu! Toivon että raskaus loppuisi pian ja olo helpottuisi, mutta samalla pelkään, että nää vaivat vaan jatkuu ja miten mä sitten jaksan vauvan kanssa?! :sleep002
 
Takaisin
Top