Potutusketju

Mua ärsyttää se, et mies polttaa. Vauvasta kun ruettiin puhumaan, niin sovittiin et molemmat lopetetaan sit kun plussaan. Plussasin alkuviikosta ja ite en oo polttanu, mut mies jatkaa. Että mua ottaa hermoon!
 
Mua ärsyttää liitoskivut ja tukala olotila! Kävely on kun reumaattisella mummolla!
 
Ärsyttää kun en osaa mennä nukkuun ajoissa.. poikaki nukkunu jo pari tuntia ja mä kukun vielä hereillä, kun en saa unta. Ja huomenna väsyttää :/

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Esikoisen karsea uhma potuttaa, muuten tää arki olis niin helppoa. Jotain haastetta on oltava.
 
Alkaa ärsyttämään tuo sään äkillinen vaihtelu! Toisena hetkenä on nätti ilma ja aurinko paistaa kauniisti ja taas hetken päästä kun kun ulos vilkaisee, taivas aivan tumma ja vettä tulee kaatamalla :smiley-angry003:smiley-angry019 että lähteäkö ulkoilemaan lämpöisissä sadevaatteissa vaiko kesätamineissa....
 
Nyt iskee sitten vielä flunssa näiden raskausvaivojen kaveriksi. Jättekivaa!
 
Ärsyttää kun mies lähtee huomenna työmatkalle ja joudutaan oleen kolme päivää pojan kanssa kaksin.

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Poika kitissy pitkin päivää..vissiin isiä ikävä niinku äidilläkin.. :/
 
Hemmetin ampiaiset!
Meillä ovat alkaneet tunkea sisään liesituulettimesta(?) tai jostain putkien läpiviennistä.
Eikä hajuakaan missä se pesä on, että voisi myrkyttää. Huolestuttaa, että pistävät vauvaa, kun ovat todella äkäisiä, eikä tyttö tietenkään osaisi olla huitomatta jos ampiainen tulee lähelle :sad001
 
Hiton sorsastus...Mies tulee huomenna työreissusta ja menee sit illalla heti sorsastaan..Inhoon metsästyskautta kun nähdään silloin niin vähän..

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Mies potuttaa. Esikoista odotellaan viikoilla 18 ja ikinä ei oo tuntunut niin paljoa kuin nyt, ettei tuo ehkä rakasta mua enää. Yllätysraskaus kun hälle selvisi, oli onnessaan. Kuitenkin siitä pikkuhiljaa muuttui kylmäksi mua kohtaan, ei halaile enää ja tiuskii jatkuvasti. Hän kun on ollut ennen sellainen, että tuli halimaan pitkin päivää ja tiuski mulle vain harvoin. Ja mistään seksistä ainakin on ihan turha edes haaveilla. En halua että tää suhde kaatuu, itse rakastan yli kaiken ja haluan lapsenkin kannalta pysyä yhdessä, mutta ei tämäkään kivaa ole.. :sad001

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Citrus, mulla tuli tuosta kirjoituksestasi jotenkin mieleen oma entinen työpaikkani (erittäin naisvaltainen toimisto)! Alkoi todella ärsyttää sun puolestas, ei vaan voi ymmärtää mitä joidenkin ihmisten korvien välissä oikein liikkuu?!?!?! Saati sitten että mitä ihmeen tyydytystä moisesta saavat..:mad:

Itsellänihän ei määräaikaista sopimusta enää jatkettu (ja siis tämähän ei mitenkään liittynyt raskauteeni..yeah right!) Sen verran erosi myös sun tilanteesta että suurimmat ongelmat aiheutti lähiesimies, suppeutti työtehtäväni jne minulta kysymättä. Kun kysyin häneltä asiasta niin kanssani oli kuulemma jo keskusteltu...muutenkin kohtelu oli todella törkeää. Loppuaika meni kyllä niin kituuttaessa kun vaan olla ja voi, kun viimeinen työpäivä lopulta koitti niin olin henkisesti todella loppu. Siitä huolimatta alkuun työttömänä mammalomalle jääminen hirvitti, mutta nyt olen asiasta enemmän kuin onnellinen! Eipähän tarvitse enää siinä lafkassa sen kotkan alamaisena työskennellä :grin Tulevaisuus on astetta enemmän auki, mutta uskon että kaikella on tarkoituksensa ja yleensä asioilla on tapana järjestyä :).

Toivotan sulle todella paljon tsemppiä ja jaksamista!!!!!!! :)
 
Citrus, en oikeasti tajua mitä eroa on määräaikaisella ja vakituiselta työsuhteella lapsen saamisen kannalta, paitsi että vakituisessa työsuhteessa äidillä on varmempi työpaikka jatkossakin.
 
Tarkoitan siis, että todella ikävää tuollainen käytös. Itse olen törmännyt enemmän siihen, että kun joku on saanut viran tai toimen, niin tulee nopeasti raskaaksi ja siihen naiset samalla työpaikalla sitten kiinnittävät huomiota, mutta tuollaiseen käytökseen en ole missään törmännyt.
 
Ketään loukkaamatta: Kyllähän se työnantajia potuttaa, kun on palkannut nuoren pätevän ihmisen, joka sitten heti ilmoittaa jäävänsä äitiyslomalle... Ja koko hakuprosessi täytyy alkaa alusta. Sitten ihmetellään, miksi nuoria naisia ei vakinaisteta, kun jäävät kuitenkin pian pois :sad001

Meillä on jääty äitiysvapaalle työpaikalla vuoron perään, minä nyt viimeisenä, enkä esimieheltä ( joka siis on itseäni nuorempi poika) saanut kuin onnitteluja. Tosin olen ollut talossa häntä kauemmin :wink
 
Mua potuttaa se että esikoinen jätti päikkärit pois tänään.

Mä olen Citruksen kanssa samoilla linjoilla. Mitä tulee perheen perustamiseen niin en ajattele asioita työnantajan kannalta vaan oman perheeni kannalta. Muuten oikeaa aikaa ei tule koskaan eikä ne lapsetkaan sormia napsauttamalla tule. Kaikkea ei vaan voi suunnitella.
 
Takaisin
Top