Poksahteleva huhtikuu!

Onneksi siellä synnärillä ei silleensä tajua, mikä päivä/juhla/arki on menossa, kun on jotenkin keskittyminen ihan muualla. Et vaik äitienpäivä siel meniskin, ni ei se silloin haittaa :) Ite heitin miehelle torstaina ennen synnytystä, et "ens viikonloppu on meidän viimeinen kahestaan" ja se vietettiin kivasti sit synnyttämässä...tai käynnistelemässä. Oikeeta laatuaikaa siis... :)
 
Oikein railakasta vappua kaikille! Me lähetään pikkumimmin kanssa (ehkä) käymään yksissä "kekkereissä". Viihdytään mikä viihdytään. Puol tuntia veikkaan kokonaisajaksi. Sit taas iltameiningit...
 
Hauskaa vappua kaikille! Me ollaan pikku-ukkelin kanssa kahdestaan kotona. Hänen isänsä lähti kuntosalille. Meitä odottaa pihvit jääkaapissa. Ostin alkoholitonta skumppaa jääkaappiin, mutta se avataan varmaan vasta huomenna. Tiedän, että saisin jo juoda holillistakin, mutta meidän isä (siis mun oma isä) voi katsoa kieroon, jos otan ja imetän.
 
Riehakasta vappua täältäkin! Omat suunnitelmat on vähän hukassa, taidan mussuttaa metrilakua ja juoda pommacia ihan vaan kotona itekseni. Mies on töissä niinkun mäkin oon tottunu olemaan, koska kun muu kansa juhlii niin ravintoladuunarit painaa töitä niska limassa :) Olisin kovasti toivonu vappuvauvaa mutta sitä ei nyt saatu, ei voi mitään. Vauva on kyllä tänään antanu mun tuntea sen että on jo tooosi alhaalla!
 
Hauskaa vappua meiltäkin! :) Minä join yhden pienen somersbyn ja nyt pizzat paistuu uunissa. Tyttö juo pullosta isänsä sylissä korviketta eka kertaa, eli sai sekin vähän erilaisen aterian vapun kunniaksi :grin
 
Hyvää vappua täältäkin toivottelee minä ja 41+3 vappupallo! :p
Tänään kierrelty koko aamu ja päivä eri kaupoissa ja shoppailemassa, mistä
häntäluu kyllä kiittää taas jo kovin. Miehen kanssa ollaan kotona kahdestaan vaan
rauhallisesti tänä vuonna, kera siman,nakkien,perunasalaatin,fetasalaatin,munkkien ja tappileipien.
Eipä poitsu tullut sitten huhtikuun puolella joten toukokuulle mennään niinkuin arvelinkin.
 
Suitsa vaikutat olevan ihailtavan hyvin järjissäs vielä vaikka viikkoja onkin jo kertyny, ehkä mäkin sit pärjään :)
 
:grin
Suitsa, tappileipien Hiukan mä repeilen täällä
 
Hauskaa vappua täältäkin kaikille! Innolla odottelen koko ajan uutisia, milloin loput huhtikuiset poksahtaa :)

Me oleillaan ihan vaan kotona koko perheen voimin. Eilen tein munkkitaikinan ja sillä välin kun vedin pikkuneidin kanssa päikkäreitä, leipoi ja paistoi mies munkit. Simakin on jo tehty, mutta sitä en ole uskaltanut vielä maistaa. Itse tykkään enempi kaupan simoista kuin oma tekoisista..
Odotellaan sitä sadetta, että saisi nuo kasvit ulkona vettä. Ei vaan näytä tulevan missä muodossa mitään taivaalta.
 
Me oltiin ystävillä pippaloimassa reiluun puoleenyöhön. Ostin miehelle erikoisoluen ja sitten pari tavallista lisäksi oli "lupa" juoda, että pystyy tarvittaessa kuskaamaan mut synnärille (ja itsensä myös). Käytiin nukuttamassa parivuotiasta pikkulenkillä, josta ei tullut yliväsymyksen mukaan yhtään mitään. Mutta oli niin saakelin hauskaa ja väsymystäni naureskelin ihan kaikelle, hyvä ettei housuihin lirahdellut sitä mukaa :grin

Oikein hauskaa vappua kaikille! Nyt sen verran huonosti nukkunut, että tää päivä menee vaan syödessä ja nukkuessa.
 
toivottavasti vältyin kuumeelta! nyt enää yskittää ja räkää valuu nenästä. oon koittanut ottaa iisisti tässä nyt tiistaista asti ja makoillut sohvalla aina kun vain on poikien puolesta ollut mahdollista, ehkä vähän torkkunutkin. välillä on ollut sellainen olo niin kuin olisi kuumetta, mutta kuitenkaan sitä ei ole ollut. nyt olo on tosiaan parempi ja eilen oltiin poikien kanssa hetken tuossa pihalla leikkimässä.
lenkille en ole uskaltautunut lähteä, olen koittanut välttää kuumeen kaikin keinoin. :grin muuten kyllä jos en olisi näin loppu metreillä raskaana ja ei ole kuumetta, niin olisin kyllä käynyt lenkkeilemässä.

tänään onkin viimeinen neuvola ja vissiinkin nyt varataan maanantaille se yliaikaiskontrolli. viime viikon torstaina synnärillä lääkäri oli ihan varma, että synnytys käynnistyy itsestään muutaman päivän sisällä, mutta edelleen täällä ollaan pallomahan kanssa...
neuvolan jälkeen tarkoituksena olisi siivoilla.

mietityttää vain, että kun esikoinen syntyi 40+0, toinen käynnistettiin 41+2 ja nyt pahasti näyttää siltä, että tämä kolmas menee myös käynnistykseen 41+3, että miksi se eka syntyi just laskettuna päivänä ja nämä seuraavat menee sitten "näin paljon" yli lasketusta ajasta...?! :eek:
 
Meillähän ei oo toukokuulle ketjua vielä ollenkaan! Höh. Höttöpäähuhtimammat haluu vaan jatkaa huhtikuuta loputtomiin!

Mutta niin mun piti vaan sanoa että on kyllä uskomatonta miten hitaasti aika matelee lasketun ajan jälkeen jo nyt vaikka päiviä on menny vasta muutama! Toivon kyllä ettei tässä tarviis enää odotella ens viikolle vaan vauva päättäis tulla nyt kun oon jo valmiiks sairaalassa...
 
Takaisin
Top