POKS

Mulla neuvolan mukaan eilen poksu 6+0, vaikka omien laskujen mukaan LA on 3.8 ja heidän mukaan 31.7 :joyful: mutta meidän neuvolassa ne laskee semmosel kortil sen LAn ja mä lasken kierron mukaan ja mun kierto on pidempi ko se heidän kortin mukanen. Mutta tammikuussa sit saa suhteellisen varmaksi millä viikolla mennään :happy:
 
Jookus miten se sitten on mahdollista, että mulla näyttää preglife ihan oikein (eli samalla tavalla ku kaikissa muissakin) ja joillain väärin? Mulla LA perjantaina 3.8. ja poksuu perjantaisin kuten preglife näyttää.
Ihmettelin myös, että Vauvan odotukseni näyttää viikon väärin. Luulis et sille koodarille olis mennyt miljoona viestiä noin isosta virheestä.
 
Jookus miten se sitten on mahdollista, että mulla näyttää preglife ihan oikein (eli samalla tavalla ku kaikissa muissakin) ja joillain väärin? Mulla LA perjantaina 3.8. ja poksuu perjantaisin kuten preglife näyttää.
En osaa sanoa, mutta oon törmännyt tähän preglifen ongelmaan muuallakin. Enkä muista nyt just, että mitä se kysyy kun sitä laskettua aikaa siinä määritellään.
 
Ok ja itse laitoin siihen lasketun ajan, jonka taasen selvitin muutamalla laskurilla google-haun avulla :-) Tästähän se sitten siis johtuu!
 
Tein vau.fi odotuksen sovelluksen arvion niin la muuttui 10.8 ja nyt ois viikot 4+5?? Tiedä nyt sitten minkä laskujen mukaan etenee :)

Viime kuukautiset alkoi 1.11 ja kierto 30 päivää
 
5+1 näyttäisi laskurin mukaan
 
Kertokaa hyviä raskaussovelluksia. Preglife näyttää mulla väärin ja siihen ei ilm. Kierron pituutta saa laittaa. Vau.fi odotus ei tuntunut omalta. Ja mielellään suomenkielellä :)
 
Kokeilitko preglifee silleen, että laitatkin heti rekisteröityessä lasketun ajan siihen? Mulla se laskee sillä taktiikalla oikein. Mulla on käytössä myös Vauva odotukseni, mutta siinä on sellainen virhe, että esim. 5+5 se näyttää että ollaan viikolla viisi, vaikka pitäisi näyttää viikkoa kuusi. Toisaalta sillä ei oo kauheesti merkitystä. Mun mielestä näitä appeja ei voi olla liikaa, joten kuulen myös ite mieluusti hyviä appivinkkejä :smug:
 
Mä saan eri sovelluksilla ristiriitaisia laskettuja aikoja. Edelliset kuukautiset alkoivat 1.11 ja sen mukaan la 7.8 mutta joissain sovelluksissa laittaa kierron niin la on 10.8. Kierto 30 päivää
 
Mulla on Vau.fi odotus, Liberokerho, Pregnancy +, I'm pregnant-sovellukset, jotka näyttävät ihan oikein. More is more :D :D Preglife näyttää tosiaan tuon väärin, korjasin sinne oikean lasketun ajan (joka varmistui neuvolan laskurista), niin näyttää nyt oikein :) Vauvan Odotukseni -sovellus näyttää muuten oikein, mutta näyttää, että 5+0 olisi "5. viikko" vaikka on kuudes.

Mulla tosiaan nää :)
 
Mä saan eri sovelluksilla ristiriitaisia laskettuja aikoja. Edelliset kuukautiset alkoivat 1.11 ja sen mukaan la 7.8 mutta joissain sovelluksissa laittaa kierron niin la on 10.8. Kierto 30 päivää

Ootko soittanut neuvolaan? Onko ne sieltä antaneet jonkun lasketun ajan? Kun sillä yleensä mennään sinne ultriin ja niiden perusteella pohditaan jos tarvii muuttaa :)
 
Mulla on tammikuussa aika neuvolaan ekalle käynnille ja siellä sovitaan sit kaikki konrollit varmaan ja lähetteet äippäpolille yms.
Ekassa raskaudessa taisin olla viikolla 6 tai 7 ekalla neuvolakäynnillä. Nyt menee niin pitkälle

Ei ole mitään virallista laskettua päivää annettu
 
Okei. Koska mulle terkka laski lasketun ajan tiedoillani, jotta saadaan sopivalle viikolle neuvolaika :)
 
Takaisin
Top