POKS

Hiljanen

Näppärä viestien naputtelija
Tammikuun äidit 2019
Tähän ketjuun voi päivitellä kokonaisia viikkoja sitä mukaa, kun niitä tulee :-)
 
7.8 ois laskettu aika kalenterin mukaan. Laitoin väärin ajan. Mutta raskaus sovelluksen mukaan tänään 5+0 :)
 
Jookus onko sulla joku sovellus käytössä? Mulla preglife. Jännä jos eri sovellukset antaa eri viikkoja
 
Jos siis 7.8. niin tiistaina laskettu aika eli tiistaisin sulla poksuu :) Muutama sovellus ei osaa laskea oikein.. Preglife laskee ekan kuukautispäivän virheellisesti 0+1.
 
Eli mikä sovellus/laskuri laskisi sitten oikein? Mulla kaikki mitä oon kokeillut antaa saman kuin preglife eli tänään 5+5 (edelliset menkat alkoivat 27.10.) ja olen olettanut, että siinä tahdissa olen menossa. Mulla siis alkaa uusi viikko perjantaisin kaikilla sovelluksilla, myös preglifella.
 
Eli mikä sovellus/laskuri laskisi sitten oikein? Mulla kaikki mitä oon kokeillut antaa saman kuin preglife eli tänään 5+5 (edelliset menkat alkoivat 27.10.) ja olen olettanut, että siinä tahdissa olen menossa. Mulla siis alkaa uusi viikko perjantaisin kaikilla sovelluksilla, myös preglifella.

Mullaki alko vikat menkat 27.10! Preglifessa oon nyt 5+4, mut oon laittanu lasketuksi ajaksi 4.8
 
Mulla laskurit antaa lasketuksi ajaksi 3.8. ja sulla 4.8. eli oot ehkä laittanut kierron pituudeksi jotain muuta kuin 28?
 
Mulla on Vau.fi odotus, Liberokerho, Pregnancy +, I'm pregnant-sovellukset, jotka näyttävät ihan oikein. More is more :D :D Preglife näyttää tosiaan tuon väärin, korjasin sinne oikean lasketun ajan (joka varmistui neuvolan laskurista), niin näyttää nyt oikein :) Vauvan Odotukseni -sovellus näyttää muuten oikein, mutta näyttää, että 5+0 olisi "5. viikko" vaikka on kuudes.
 
Näin rupesin muistelemaankin, että viime raskaudessa muutin sovelluksessa la:n, että viikot olisi samat kuin neuvolassa lasketaan. Eli nyt olisi sit 5+1?

Tosin viimeksi ultrassa la siirtyi viikolla eteenpäin, joten oottelen ultraa mielenkiinnolla.
 
Takaisin
Top