Plussia?!?

Voi ei Escadat! ❤️ Toivotaan, että olisi harmitonta vuotoa.
 
Muokattu viimeksi:
Oon tosi helpottunu että sain nyt lähetteen varhaisultraan neuvolan kautta. Pääsen vasta ens viikolla varailee aikaa, mutta jos tää ois taas tuulimuna, ni ei tarttis kuvitella pahimmassa tapauksessa taas sinne nt-ultraan asti, et siellä ei olekaan mitään pikkuista kasvamassa.
Nyt sit vielä muuten joutuu jännittää et pysyy kyydissä, viimeks ehti mennä kesken ennen ku ehin ultraan asti. Sillon oli about rv5? Nyt mun laskujen mukaan olis jo yli sen.
Täänään on kyl tosi kevyet oireet jos yöllinen oksentelu on vatsatautia. Tissitki muka jotenki vähemmän kipeät... Tosin ne löllyyki nyt vapaana ku oon sohvapotilaana.
 
Escadat, pidän peukut pystyssä et ois todella vain harmitonta :Heartred Aiotko käydä tarkistuttaan tilannetta ultrassa tms?
 
Escadat, pidetään peukkuja, että olis harmitonta! Voimia ja tsemppiä tosi paljon!
 
Mitä raskausoireita teillä on.? Tai minkä jutun oletatte et vois johtuu raskaudesta. Millä viikolla olette?

Minulla on nyt 5+0, valkovuoto nyt vetistynyt ja himpun lisääntynyt, ilmavaivoja ja väsymystä niin ja naama täynnä finnejä. Sit oudoin, en voi enää syödä karkkeja jossa on jotai jauhoa, sokeria tai vastaavaa päällä, on niin ällöö suussa tuntuu tosi pahalle ja kylmänväreet iskee. Yöks. Ei saa olla siis ees toisista karkeista tarttunutta jauhoo.
 
Mitä raskausoireita teillä on.? Tai minkä jutun oletatte et vois johtuu raskaudesta. Millä viikolla olette?

Minulla on nyt 5+0, valkovuoto nyt vetistynyt ja himpun lisääntynyt, ilmavaivoja ja väsymystä niin ja naama täynnä finnejä. Sit oudoin, en voi enää syödä karkkeja jossa on jotai jauhoa, sokeria tai vastaavaa päällä, on niin ällöö suussa tuntuu tosi pahalle ja kylmänväreet iskee. Yöks. Ei saa olla siis ees toisista karkeista tarttunutta jauhoo.

Raskausoireita on tuolla raskausoire ketjussa aika hyvin :)
 
Mä sain tänään tällasen
c78d36b5ca46bb4683b88915bf4b982f
:)
 
Täälä ois yks ennen joulua plussannut, vieläkö sopii mukaan? Miula ennestään esikoinen vuosimallia joulukuu -14
 
Last edited by a moderator:
Täälä ois yks ennen joulua plussannut, vieläkö sopii mukaan? Miula ennestään esikoinen vuosimallia joulukuu -14
Fb- tai muita ryhmiä ei saa kysellä eikä linkkailla eikä vinkkailla täällä :wink
 
Last edited by a moderator:
Poistun listalta. Tiputtelu alkoi tänään ja digi näyttää enään raskaana 1-2 viikkoa.

Hyvää alkavaa vuotta kaikille.
 
Täällä yksi viime torstaina plussannut. Meillä oli tarkoitus aloitella alkuvuodesta haaveilemaan kakkosesta, mutta ei mitenkään estelty. Pieni ylläri kuitenkin oli kun joulukinkun paistaminen alkoi oksettaa sitten viime to tein suoraan digitedtin, joka näytti rv 2-3. Takana on ennen esikoista keskenmenoja ja kkm ja tässä välissä myös yksi km, joten nämä ekat viikot on jännittäviä. Meidän taustojen vuoksi saadaan kunnalliselta varhaisultra, joka on kuitenkin vasta 21.1., koska aikoja ei ollut aiemmin. Tällä hetkellä omien laskujen mukaan olisi 5+2 (saattaa heittää muutamalla päivällä kumpaan vain suuntaan, kun en kauhean tarkka ole ollut menkkojen merkkaamisessa). Näiden laskujen mukaan la olisi 31.8. eli ihan elokuisten häntäpäässä oltaisiin. Onnea kaikille plussanneille ja tarrasukkia ja hyviä vointeja
 
Takaisin
Top