Plussia?!?

Mulla pitäis olla nyt 4+6 tai 5+jotain, olispa kiva tietää missä mennään oikeasti :shy:
 
98ab9853ae2601afcafdf8a06036d35d
tällanen tuli tänään.. :) la menis sinne elokuun loppuun. Mut jatkan testailua. :D
 
Mua nyt jotenki huolettaa ku ei toi viiva oo mun mielestä vahvistunu juurikaan ku tein tänään testin. Toki noi on niitä kaikista halvimpia testejä mutta ei kai se mitään vaikuta.
 
tiiamariia, hcg nousee noin joka toinen - joka kolmas päivä, joten testaa rauhassa huomenna uudelleen. Minulla viiva ainakin vahvistui vain joka toinen päivä, ja väliin mahtui jopa haaleampi päivä, jota pelästyin hirveästi. Seuraavana päivänä viiva oli kuitenkin vahvistunut entisestään. Uskon, että testihetkellä, rakossa olleella ajalla ja juomisen määrällä on vaikutusta.
 
Kyllä hCG nousee koko ajan, mutta määrältään se tuplautuu kahdessa päivässä. Se siis ei nouse portaittain kerran kahdessa päivässä, vaan se nousee koko ajan. Virtsan aika rakossa ja juomisen määrä vaikuttavat todellakin. Myös yksittäisten testien välillä voi olla viivan tummuudessa eroja.
 
Joo, tarkoitin suski75 siis tuota, että tuplaantuu joka toinen päivä. Minulla kävi niin siltikin, että joka vain toinen päivä viiva myös tummeni, kaksi päivää oli aina samanvahvuista viivaa. Uskon, että jos ensimmäisessä testissä hcg on esimerkiksi 25 ja kahden päivän päästä 50, ei se välillä oleva 35 välttämättä näy vahvempana viivana. Ainakaan minulla ei näkynyt. Joka tapauksessa, ei huolta yhden päivän vahvistumattomuudesta!
 
Juu samaa mieltä, ettei huolta tummenemisesta! Minulla kävi niin, että tuli vaalea hailura, seuraavana päivänä blanko, seuraavana päivänä hailura, ja raskaana olin. Arvelen, että tuo blanko välissä vain oli vetisempää pissaa.
 
On muuten tosi epätodellinen olo raskaudesta! Oireita ei edelleenkään ole.. Mahaa turvottaa mut toitaa johtuu jouluruuasta :facepalm: jos sitä huomenna kävis viel kaupasta testiä ostaa et jos vaikka sais vanhemman viivan tikkuun ja sais mielenrauhan tän asian kanssa ainaki vähäks aikaa. :woot: sit pitää alkaa miettii millon soittaisi neuvolaan. :happy:
 
Hitsi ku en tiedä onko neuvola välipäivinä auki... Meillä on niin tyhmä soittoaika et oon aina sillon töissä, enkä yhtään tiedä pystynkö soittamaan. Mun tarttis nyt oikeasti saada soitettua et saisin sen varhaisultran, tai siis jos saisin sen, ni saisin ennen reissua.
 
Apiaani, en tiedä mistä päin oot, mutta ainakin Vantaalla välipäivinä on neuvolat auki. Varasin sinne aikaa, ja puhelimessa sanoi että joulun pyhät on kiinni, mutta välipäivinä "täällä me ollaan, kun niitä vauvoja syntyy koko ajan". Äänensävystä päätellen kyseinen terkka olisi mielellään pitänyt välipäivät vapaina. :D
 
Me ainakin asutaan niin peräkorvessa keskellä ei mitään, pienen pienen kylän sivukylässä. Lähin kylä 10km päässä. :banghead: tääl tuskin auki neuvolat välipäivinä ja soittoaika klo 9-10 Ja keskussairaala 60km päässä ja sinne pääsee tietty hätätapauksissa mut ei ne neuvola juttui siel hoida. :sorry:
Mieki haluisin varhaisultraan mut en tiiä miten sinne pääsee!
 
No mä aattelin vedota noihin edellisiin huonosti päättyneisiin, mut melko varma keino on, ku sanoo ettei tiedä millon on kuukautiset ollu.
Toki varmaan ihan terkasta kiinni mut mä oisin tosiaan päässy jo viimeks mut en sit ihan ehtiny.
Toivottavasti tää nyt jatkuis pidemmälle, tai siis loppuun asti.
 
No mie en voi vedota siihen etten tietäs millon menkat ollu viimeks ku kävin alkukuusta neukka lääkärillä olojeni takia. Ja sillon tikutin negaa. Nyt rv. 4+4 . Pitää yrittää keksii joku muu vihmerä selitys et pääsis.
 
Muokattu viimeksi:
Tai paljonkohan yksityinen maksaisi kun sinne kai pääsis ultraan ihan vaan kun pyytää, vai pääseekö? Tietty mie en tän alueen yksityisistäkää tiiä.
 
Netistä löytyy aika hyvin hintoja noilta yksityisiltä. Ite oon löytäny hintoja 120-180€ väliltä.
 
Sanot että on kovat vatsakivut ollut pari päivää jo ja oot raskaana, luulis ottavan ultraan :grin
 
Musta on kiva käydä yksityisellä ultrassa. Siis ei tietrnkää oo kiva maksaa itteä kipeeksi nut ne gynekologit on yleensä kauheen ihania ja selvittävät tarkasti suunnilleen kysymättäki. Tai ainaki mun gyne on sellainen. Niin huippu nainen et mielellään siellä käyn j maksanki :happy:
 
Takaisin
Top