Plussia!

Mä inhoan ettei tänne saa ladattua suoraan mitään. Mä tein viime viikolla siis viiva testin ensin siihen tuli sellainen vaalean punainen mutta selvästi nähtävissä oleva viiva. Tein seuraavana päivänä sigin joka ilmoitti 1-2 raskaana. Tänään tein taas digin joka ilmoitti 2-3. Eli hyvin hormoonit nousee...:)
 
Testeissä on eroja! Ite testasin sen 5 kertaa :eek: ja aina viiva vahvistu edelliseen verrattuna ja mulla oli viel noi ei niin herkät testit.
Naksutiili; mikä sen digin herkkyys on? Ja ps.joillain naisilla hormoni nousee hitaammin ku toisilla
 
Siis kannattaa muistaa siis oikeasti että se hormonien nousu on yksilöllistä. Siksi digi paketissakin lukee että ”1-2 vastaa 3-4, 2-3 vastaa 4-5, +3 vastaa 5+”.
 
Mulla menossa nyt laskujeni mukaan 4+6 ja tänään oli vielä tehtävä testi, kun on viivat niin hitaasti tummuneet. Kuvassa ylimpänä dpo 15, keskellä dpo 17 ja alimpana tänään tehty dpo 20. Onhan se kivasti taas tummunut mutta dpo-päiviin nähden olisin jo odotellut niitä kuuluisia leffaviivoja. Kovasti toivon, että kaikki olisi kuitenkin kohdillaan, mietityttää kaikki tuulimunat ja kohdunulkoiset, eikös niissä hormonit nouse hitaammin? Ajattelin tänään soitella neuvolaan ja varailla aikaa ekaan käyntiin ja kertoa näistä huolista.

http://aijaa.com/ghD0K8
 
Mulla menossa nyt laskujeni mukaan 4+6 ja tänään oli vielä tehtävä testi, kun on viivat niin hitaasti tummuneet. Kuvassa ylimpänä dpo 15, keskellä dpo 17 ja alimpana tänään tehty dpo 20. Onhan se kivasti taas tummunut mutta dpo-päiviin nähden olisin jo odotellut niitä kuuluisia leffaviivoja. Kovasti toivon, että kaikki olisi kuitenkin kohdillaan, mietityttää kaikki tuulimunat ja kohdunulkoiset, eikös niissä hormonit nouse hitaammin? Ajattelin tänään soitella neuvolaan ja varailla aikaa ekaan käyntiin ja kertoa näistä huolista.

http://aijaa.com/ghD0K8

Älä ole huolissasi vielä! Noissa testeissä pitää kaiketi olla melkoiset hcg-arvot, että leffaviivoihin päästään!:) Oottele muutama päivä ja tee digi.:)
 
Mulle on sanottu että se viivan vahvuus ei oikeesti kerro kaikkea!

Violavee; onhan noi hyvin vahvistunu! Kaikki ei saa leffaviivoja vaikka raskaus eteneekin ihan normaalisti. Ja kuten mainittu, testeissä on eroja.
 
Miisa, onhan se jo plussa. :)

Violavee, viiva tummuu selvästi koko ajan, älä hätäile! :Heartred

Hupakko, minä ainakin tällä mobiiliapplikaatiolla saan ladattua kuvan suoraan.

Kiitos vain teille, en ole koskaan ennen testannut montaa kertaa, mutta nyt olen ihan koukussa! Ja tänään, 5+0, sain sellaiset viivat, että tuo kontrolliviiva (vasemmalla) on testiviivaa jopa tummempi. :wink Happy!
ImageUploadedByVau Foorumi1517382288.738224.jpg
 
Testeissä on eroja! Ite testasin sen 5 kertaa :eek: ja aina viiva vahvistu edelliseen verrattuna ja mulla oli viel noi ei niin herkät testit.
Naksutiili; mikä sen digin herkkyys on? Ja ps.joillain naisilla hormoni nousee hitaammin ku toisilla
Siis molemmat testit 25ml herkkyydellä. Taidan olla tässä raskaudessa matalahormoninen Koska esikoisesta plussa dpo 9 selvä plussa :D en jaksa enää stressaa noita testejä. Teen viel parin päivän päästä yhden
 
Mä sain esikoisesta selvän plussan sinä päivänä kun menkat piti alkaa. Kakkosesta sit ei koskaan selvää plussaa edes tullut. Eka haamu kun menkat oli viikon myöhässä. Olin varma, että hedelmöittyminen on tapahtunut myöhempään, mutta ultrassa viikot vastasi menkoista laskettua aikaa.
 
Siis molemmat testit 25ml herkkyydellä. Taidan olla tässä raskaudessa matalahormoninen Koska esikoisesta plussa dpo 9 selvä plussa :D en jaksa enää stressaa noita testejä. Teen viel parin päivän päästä yhden

Tarkista digin herkkyys, se voi olla jotain muuta kun esim.tikkujen herkkyys. Laitahan kuvaa sit tiirailtavaks :)
 
Täälläkin testiaddikti ilmoittautuu! Rv 3+4 ekat testit ja sen jälkeen ollut 2 päivää, kun EN ole testannut. :rolleyes: Pari päivää sitten meinasi jo hätä tulla, kun testissä ei ollut selvää tummenemista edelliseen, mutta sitten kävi taas tummumaan. :) Tänä aamuna minullakin niin, että testiviiva oli tummempi kuin kontrolli. En muista, että aiemmissa raskauksissa olisi ehtinyt edetä näin tummaksi, joten nyt on aika onnellinen olo. :Heartred Toki mitä vain voi edelleen käydä...

Mutta ei noita testiviivojen tummuuksia tosiaan kannata liiaksi miettiä tai ainakaan lähteä vertailemaan toisten viivoihin. Tiedän tapauksen, jossa kipujen ja vuotojen vuoksi mentiin alkuraskaudessa päivystykseen, hCG oli viikkoihin nähden tosi matala ja lääkäri jo sanoi, että kesken meni, mutta katsotaan nyt vielä ultralla tilanne. Ja ultrassapa näkyi oikein vinha sydämen syke! Ja terve tyttö tuosta syntyi. Eli ei liikaa stressiä hCG:stä ja testeistä. :)
 
Halusin testata, miltä viivat nyt näyttää kun viikkoja on 5+4 mutta kotona ei ollut kuin o-testejä. Tässäpä tulos! :D
a3a0af3e0ff38f13ef438fbbf57e5dbd
 
20180129_194416-1-1.jpg
Eka plussa maanantaina.

20180130_065808-1-1.jpg
Vähän selvempi plussa ja ovistesti eilen.

20180130_064856-1-1.jpg
CB monitorin varmistus vielä eilen. Lankesin jostain syystä testaamaan vielä tänäänkin, vaikka eilinen monitoritesti oli ihan selvä, mutta en ottanut kuvia. Viivat kumminkin vahvistuneet entisestään. :)
 
Takaisin
Top