Plussia!

Violavee, on myös ihan mahdollista, että ovulaatio ja/tai hedelmöittyminen on tapahtunut päivän-pari myöhemmin, kuin oletat. Seuraile viivan vahvistumista rauhassa. [emoji4]
 
Violavee, testasitko ensin noilla kapeilla halppistesteillä ja vasta viimeisenä Pregcheckillä(?!) Meinaan nuo Sofit, One stepit yms. ei ole kovin herkkiä testejä ja laatu heittelee. Ja jos viivat vahvistuu, niin en olisi huolissani. Oviskin on saattanut tulla hiukan myöhässä testistä huolimatta ja siittiöt elää monta päivää. Raskaushormonikin tuplaantuu keskimäärin joka 2-3 päivä, joten testiviiva ei pakosti tummu joka päivä!
 
Leijonaemo- Testasin ensin noilla kapeilla testeillä, jotka tuli kylkiäisenä ovistestien mukana. Tänään olisi ovisplussasta laskettuna dpo 17 ja en malttanut odottaa huomiseen vaan tein taas pregchekillä testin, viiva oli edelleen haalea, oikeastaan ihan samanlainen kuin kaksi päivää sitten testattuna. Lisäksi mulla on koko ajan menkkamaisia jomotuksia ja tuntuu, että ne alkaa ihan just. Mutta mitään vuotoa ei ainakaan vielä ole. Päätin kuitenkin yrittää olla stressaamasta, joko raskaus jatkuu normaalisti tai sitten ei, enpä mä sille mitään kuitenkaan voi
 
Leijonaemo- Testasin ensin noilla kapeilla testeillä, jotka tuli kylkiäisenä ovistestien mukana. Tänään olisi ovisplussasta laskettuna dpo 17 ja en malttanut odottaa huomiseen vaan tein taas pregchekillä testin, viiva oli edelleen haalea, oikeastaan ihan samanlainen kuin kaksi päivää sitten testattuna. Lisäksi mulla on koko ajan menkkamaisia jomotuksia ja tuntuu, että ne alkaa ihan just. Mutta mitään vuotoa ei ainakaan vielä ole. Päätin kuitenkin yrittää olla stressaamasta, joko raskaus jatkuu normaalisti tai sitten ei, enpä mä sille mitään kuitenkaan voi

Menkkamaiset jomotuksetkin kuuluu asiaan. Ensi viikko tuo lisää tietoa tullessaan. Tämä on niin ärsyttävää, kun pitää vain malttaa ja malttaa... Neuvolan kautta pääsee kyllä verikokeisiin, jossa katsotaan hcg:n nousu. Rauhoittaisiko se mieltäsi?
 
d57e1e00b88896951dddcaaba4f7281a


eilen illalla
 
Nyt on Hjenn komeet viivat :p ajattelin et huomenna hakisin itsekkin vielä yhden testin ja kattoo tulisko kans yhtä hienot viivat
 
Tässä eilinen ja tän päiväinen. On vahvistunut mut Digi negaa :sad001
 

Liitteet

  • IMG_20180130_172753.jpg
    IMG_20180130_172753.jpg
    716.6 KB · Katsottu: 122
Takaisin
Top