Plussanneet joulukuiset

Pitää kokeilla tota! Nyt kokeilussa pureskeltava "suklaanmakuinen" versio, aika järkky loppumaku ja on lopuksi väriltään aivan verenpunaista jos jää hampaiden väliin :wtf:

Yök :hungover:

Onneks multa mennyt moinen vaihtoehto ohi..
 
Eikä!!!!! Paljon onnea! Pääset ostelemaan mekkoja :love7
Ihan uskomaton tunne eikö vaan? :Heartpink

En oikein vielä edes käsitä! Ihan käsittämätöntä :Heartred menin lastenvaateosastollakin suoraan poikien puolelle, kunnes mies sano et väärä puoli :hilarious:
 
Mainostan, että jos jotakuta harmittaa, koska täällä yleisellä puolella on niin hiljaista, niin salaisella puolella keskustellaan vilkkaasti. Sinne vain, jos jutustelunkaipuuta on.
 
Olenkin vähän harmitellut palstan hiljaisuutta. Viitsitkö kertoa vielä tyhmälle, miten sinne salaiselle puolelle liitytään? :)


Jos mä nyt oikein muistan, niin vaadittiin nimimerkki, vaufoorumin jäsen 4 viikkoa, 20 viestiä oman lasketun ajan ryhmään (vastauksetkin lasketaan) ja listattu oman ryhmän laskettujen aikojen listaan.

Vargynjalle yv:tä niin lisäilee..
 
Olenkin vähän harmitellut palstan hiljaisuutta. Viitsitkö kertoa vielä tyhmälle, miten sinne salaiselle puolelle liitytään? :)

Tuosta keskusteluista löytyy hyvät ohjeet liittymisestä, otsikolla Joulukuisten salainen ryhmä on nyt avattu :happy: Ei tule itsekään juuri tänne puolelle enää kirjoiteltua, kun salaisella puolella on niin paljon vilkkaampaa.
 
Pitäis itsekkin harkita mikäli vaan tuo viestimäärä tulee täyteen :happy: onkos se tässä plussanneissa se 2å viestiä :rolleyes:
 
Ei mulla oo ollu tietoakaan tollasesta! o_O viestien määrä ei mulla ainakaan täyty vielä!
 
Ei mulla oo ollu tietoakaan tollasesta! o_O viestien määrä ei mulla ainakaan täyty vielä!

Nyt vaan sitten kaikki kirjottelemaan tai vaikka vastailemaan tonne leikkinurkan juttujin niin viestit täyttyy :hilarious:
 
Takaisin
Top