plussahan sieltä tuli

ei tunnu kun jänniä tuntemuksia, vaikka olen koko päivän ollu pihalla[:-][:D] koiran kanssa pikkunen rauhallinen kävelyretki, pihalta lumikasoja lapiolla pienentäen, haravoiden koiran kakkoja ja kaikkea muuta roskaa, petkeleellä jälleen muutamista kohdista jäätä hajoittaen......

kerkesin jo kesänkin avaamaan[:D] baden baden, aurinko, kahvikuppi ja PERHONEN[:D] siinä paistattelin päivää tosiaan kahvia juoden ja lehtiä lueskellen[:D] ihan mahtavaa kun alkaa tuleen lämmintä![8D][:)]

ja kiitokset edelleen tsemppauksesta[:)]( taas on maha IHAN kivikova, mutta ei tunnu mitään/missään[:D][>:]) no mutta on tässä viellä tätä päivää jäljellä ja yö aikaa, kunnes 9.00 on aika sinne sairaalalle.... sit nähään viimeistään mitä tapahtuu[:-]

miehenkin päähän alkaa jo ottaa jatkuvat soitot ja kyselyt... eilen tosiaan kun oltiin sairaalalla niin hänen äitinsä soitteli ja kyseli että joko joko, siihen mies tokaisi vaan tylysti että: ei, olenko soittanut?! hänen vastauksistaan aina kyllä kuulee onko puhelimessa taas joku innokas kyselijä[:D] minä olen niin toista maata[:D]

seuraavan kerran minusta kuuluu varmaan jo tonne synnyttäneiden puolelle[:D] hope so!

aurinkoista loppuviikkoa kaikille![:)]
 
voin kertoo, että en viellä ainakaan....[:D]
 
tosiaan osastolle ottivat eilen ja sain ensimmäisen annoksen sitä käynnistystäblettia.. supistukset tihenivät ja voimistuivat, mutta enempää en saanut, ettei vauhditu liian nopeesti, koska supistukset jatku niin hyvin.. yötä vasten en saanut mitään, että saan nukuttua. heräillyt olen vessaan ja suppareihin, ja siihen kun huonekaveri tuli takaisin pieni nyytti mukanaan. nyt sitten tulin käymään tähän kahvion ulkopuolella olevalle koneelle, jos uni tulisi kun menen takaisin.. tosin jotain lorahti pikkasen housuihin, että tarvii mennä tsekkaan että olisko ollu lapsivettä jota olis tihkunu(tai sit vaan pissatippoja[:D])
 
aamulla saan sit murusen sitä tablettia taas ja itsellä hyvät fiilikset siitä, että alkais tapahtumaan jotain, kun se ensimmäinenkin teki jo niin paljon[:D] 
 
nyt takas unille
 
Hurjasti tsemppiä täältäkin! Ties vaikka nyt jo olisit päässyt saliin :)
 
TYTTÖ TULI 10.4 KLO: 21.08[:)][:)][:)][:)][:)] vihdoinkin![:D]

kotiin päästiin eilen ja nyt arjen opettelua [:)]
 
Takaisin
Top