plussahan sieltä tuli

Meille syntyi pieni prinsessa 29.3. Hän olikin iso tyttö, kun painoakin oli 4050 g ja pituutta 51 cm. Synnytyksestä jäi ihan positiivinen kuva, vaikka olikin pitkä. Samoin kun undulaatti, mullakaan ei meinannut mitään tapahtua. Mentiin sairaalaan su aamuna ja ma iltana oli tyttö maailmassa. Se avautumisvaihe oli kyllä ihan kamala!
 
Tänään kotiuduttiin, kun tytön paino laski sen verran, et halusivat vielä kontrolloida yhden yön, että paino lähtee nousuun, kun on nämä pääsiäispyhätkin.
 
Nyt opettelemaan uutta elämää.. [:D]
 
onnea leoni ja tulevaäiti!!![:)]

meillä ei tapahdu vielläkään mitään.....[&o] no huomenna sairaalalle 9 aikaan kontrolliin.. saa nähdä että mitä tapahtuu...
 liikkeet on kyllä huomattavasti vähentynyt, mutta edelleen tulee kyllä sen 10x h.. toki ne on tullu ennen jo kymmenen minuutin sisään ja nykyään kestää kauemmin.

eipä muuta
 
Tsemppiä nona911 kyllä se sieltä tulee juuri kun vähiten odottaa!

Täällä taitaa olla muut maaliskuiset jo vauvautuneet vai onko muita odottajia vielä?
 
nonalle oikein paljon tsemppiä ja jaksamisia!! Kyllä se sinunkin vauva sieltä vielä ulos tulee! Koita jaksaa loppumetrit! 
 
noniin.. kontrollissa käyty ja kotiin passittivat.. huomenna soitto sinne ja ajan varaus käynnistykselle.. voi olla että menee jopa ens viikon alkuun....[>:]

olis sillä kyllä jo lupa tulla itsekseen[8|]
 
Toivottavasti tulisi itsellään nona911!!
On ne omat supistukset kyllä huomattavasti helpompia ja luonnollisempia!

Tsemppiä kumminkin tähän loppuajan odotukseen! Muistan itse kuinka malttamaton sitä oli! [;)][:)]
 
Nonalle jaksamisia loppuajan odotukseen. Toivottavasti pikkuinen päättää tulla ilman käynnistystä.
 
minttumaaria: älä muuta sano, olin itse jo asennoitunu siihen että käynnistettäis..[8|] mutta näin ne taas "säästää" kaikessa..[>:]

kiitokset tsemppauksesta..[:)]

yritti lääkäri saada jostain kalvoista kiinni, mutta oon niin kiinteä edelleen ettei saanu otetta.. kohdunkaulakin oli edelleen toooosi kaukana, hänen sanojensa mukaan ja oli paikat kiinni ja kiinteät.. huoh[:o] naureskeli tosin siinä tutkimusta tehdessä, että vahvat lihakset sulla on täällä (pistin vissiin hyvin hanttiin[:D])..

mutta hei! osaatteko sanoa, että kuin nopeesti noi paikat sit voi kypsyä? sen nyt tajuun, että jos vedet holahtaa, niin varma merkki... mutta ei kai ne paikat voi pehmentyä ja lyhentyä tyyliin "yhdessä yössä", vai?

käyrillä oltiin ja 3 komeaa 80-85 käyrää piirtyi, mutta eipä ne musta kovin kivuliailta tuntunu.. vähän kun olis kättä nyrkkiin puristanu[:D] kaipa ne synnytys supistukset sitten tunnistaa, jos kunnolla on kivuliaita? [:D]

ajatukset pyörii joka puolella ja kaikessa.. jännittää ja ahdistaa ja tuskastuttaa toi mahdollinen käynnistys operaatio.......[:o]

kaikkia kotikonsteja ON kokeiltu, eikä mitään vaikutusta![:@] jäätäkin oon petkeleellä hakkaillu, niin että on hiki lentäny[:D]

tänään ajattelin laittaa tukkaan tollasta värihoitoa, jos sit viitsii tulla, kun mamilla on tukka kunnossa[:D][:D]
 
Nona: Sit kun aika tulee niin kaikki tapahtuu tosi nopeasti! Luulen että paikat voi pehmentyä jo yhdessäkin yössä [;)] Ja sit ku tulee varmasti niitä supistuksia, niin se on menoa sit! Sit viimeistään tapahtuu jotain! Tsemppiä!!! [:)]

Mulla ei näkynyt supistukset aikaisemmilla äpolikäynneillä melkein ollenkaan vaikka ne kovia olivatkin. Mutta kun synnärille päästiin niiden vielä kivuliaampien kanssa niin johan se kone huuteli koko ajan supistuksia! Mä lupaan että ne oikeat supistukset KYLLÄ tunnistaa! [:D]
 
nona: Eiköhän ne paikat voi pehmentyä juurikin yhdessä yössäkin! Joskushan niiden pitää se pehmeneminen aloittaa eli miksei ne voisi yhtäkkiä vain ruveta pehmenemään?!
Meillä muuten synnytys lähti käyntiin samana päivänä, kun olin shoppaillut, saunonut ja seksiäkin oli harrastettu [:D] Siivoaminen jäi uupumaan, mutta shoppailu sen tilalla [;)]
Toivottavasti nyt pian tapahtuu! Voin uskoa kuinka kamalaa on olla ainoana täällä vielä yhtenä kappaleena [&o]
 
huomenta....

edelleen yhtenä..

eilen käytiin tarkastuksessa ja ylläri ylläri oli paikat pehmenny ja sormelle auki.. lääkäri totes ettei ihmettelis vaikka tänäyönä oltais menty sinne takas, sen verran "hyvältä" kuulemma näytti..[:)] mutta ei, aamulla herättiin ihan normaalisti[&o]
ja ensimmäisenä, kun olin saanut kahvin laitettua tippumaan, niin eiköhän sieltä ystävältä jo heti tullu viesti että vielläkö oot kotona?... alkaa oleen jo ihan väsyny noihin muiden hyvää tarkoittaviin kyselyihin... kun itsekin on jo ihan lopen uupunu siitä, ettei mitään viellä oo tapahtunutkaan....

no tosiaan eilen siellä lääkärissä varattiin perjantaille viellä uus aika, jolloin käyrille ja sit jään jo osastolle(viikot silloin tasan 42+0).. en sit tiiä et käynnistääkö sen silloin vai seuraavana päivänä.

supistelee kyllä, muttei kipeesti. välillä maha vaan menee kivikovaksi tiukaksi palloksi, muttei oo ollenkaan sellanen tunne että vois lähteä..

no viikonloppuna viimeistään toivottavasti tapahtuu..[8|]
 
Tsemppiä nona! Älä vielä lannistu, meilläkin lähettiin vasta niin yliaikaisena ja viimetippaan tulemaan ite, et huh huh!! Mä itse olin jo suhtautunut ajatukseen että sillon käynnistetään ja piste. Joten vietimme sillon siis rauhallista ja "viimeistä" koti-iltaa kahdestaan! No eikös ne supistukset sitten alkaneet... ihan itte [;)]
 
nona911: Jaksuja kovasti. Mikähän siinä on et ihmiset ei tajua olla lähettämättä tuommoisia viestejä... Ihan kun sä et ilmoittaisi sitten kun vauva syntyy [8|]. Toivotaan et vauva päättää nyt ryhtyä syntymään.
 
Jaksamisia nonalle! Mullahan oli perjantaiaamulla kaula hävinnyt ja auki sormelle ja seuraavana päivänä tyttö syntyi! Ja siitä perjantaiaamusta asti oltiin synnärilläkin, kun kivut niin kovat. Eli toivotaan, että sullakin pian tapahtuisi [:)] No, jos joudutaan käynnistääkin, niin pianhan sekin jo tapahtuu! Ota rennosti nyt ja nauti viimeisistä hetkistä miehen kanssa kahdestaan [:)]
 
Tsemppiä ja jaksamisia sulle edelleen nona911!!

Odotellaan täällä yhtä jännittyneenä sun kanssa![8D] Lukemassa käyn vaikken aina ehdi kirjoittaa!
 
Takaisin
Top