Plussaa näyttää

Uskaltaudun viimein ilmoittautumaan mukaan tällekin listalle. Plussaa näytti n kuukausi sitten ja laskettu aika on aika tarkalleen 19.4. Kolmatta odotellaan hieman yllättäen. Esikoinen 5v, kuopus 1,5v ja ikäeroa nuoremmille tulee aika tarkalleen 2vuotta, mikäli kaikki menee hyvin. Aika varovaisesti täällä odotellaan kuitenkin, koska takana on kemiallista raskautta ja varhaista keskenmenoa. Saapa nähdä!
 
Hei huhtikuiset.. jotkut saattaa muistaa mut tai sit ei..

Sain tosiaan tuolla syyskuussa keskenmenon mutta nyt tehtiin taas positiivinen tulos.
Nyt pitäisi olla 5+4 menossa eli ihan alussa vasta.. :)

Onnea tännekkin odotukseen :))
Ps. Joko on hankittuna hirrrrveee määrä vauva tavaraa? :wink
 
Hei, osa teistä saattaa nuista miut tai sit ei . :)
Sain keskenmenon syyskuussa muttei jääty sitä masistelemaan vaan uutta yritystä..

Nyt sit vihdoin ja viimein testi näytti plussaa.. 5+4 olisi vasta menossa mutta täälä on sormet ristissä josko menis tällä kertaa kaikki hyvin :)


Onnellista odotusta kaikille :))
Ps. Joko on hankittu hirrmuinen määrä vauva tavaraa?
 
Mä kun tein testin en ollu uskoa silmiäni. Sit ootin pari päivää ja tein testin uusiks. Ihan vaan varmuudeks. Ja olihan se totta. Mä kyl vähän aavistelin kun sillon närästi muutaman viikon ja yleens mua ei närästä koskaan.
 
Onnea iLa plussasta! Toivottavasti pysyy kyydissä loppuun asti :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: iLa
Hei huhtikuiset.. jotkut saattaa muistaa mut tai sit ei..

Sain tosiaan tuolla syyskuussa keskenmenon mutta nyt tehtiin taas positiivinen tulos.
Nyt pitäisi olla 5+4 menossa eli ihan alussa vasta.. :)

Onnea tännekkin odotukseen :))
Ps. Joko on hankittuna hirrrrveee määrä vauva tavaraa? :wink

Onnea iLa! :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: iLa
Takaisin
Top