Plussa!

Mulla pärähti selvät leffat launtaina.. viikkoja tosin se 5+0 sillon.. minkäs teet ku pitää venyttää testintekoa. [emoji23]
 
Onko muilla oireita? Tarkistin viikkoja ja tänään kai 4+2. Rinnat on arat ja sitten on ollut jo useamman päivän myös alavatsakipua, ihan kuin menkat alkais muttei kuitenkaan.
 
On oireita! Vaikkakin tuntuu että väheneevät nyt. Mahakipuja myöskin! Mulla tänään 5+5. Pissattaa, väsyttää, rinnat on tositosi arat (olleet jo oviksesta lähtien eli kohta kuukauden :grin).
Mihin aikaan päivästä Clue kipuilet yleensä? Pystytkö mahalleen nukkumaan?
 
Hiljalleen vahvistuu viiva. Tarkkoja viikkoja en tiedä, mutta luulen 4+0 paikkeilla :)
Eilen oli jo aikamoista pahoinvointia illalla ja huimausta ollut pidempään..
 

Liitteet

  • 20170622_084135-02.jpeg
    20170622_084135-02.jpeg
    174.6 KB · Katsottu: 38
Viikko sitten oli jotenkin jännä olo ja menkkoja ei vielä kuulunut, niin piti testi tehdä varuilta. Hailakka viiva ilmestyi ja parissa testissä sen jälkeen viiva vahvistunut. Neuvolaan soitin tänään ja heidän laskujen mukaan olisi nyt 5+2, itse epäilen muutamaa päivää vähempää. Kierto vielä hakenut uomiaan edellisen lapsen jäljiltä kun parit menkat vaan olleet. Esikoinen syntynyt 3/16. Taustalla myös km 11/14 (rv5) ja kkm 3/15 (rv12). Hiukan siis jännittää miten tämän kanssa käy.
 
Viime keskiviikkona dpo10 sain hailuraisen viivan herkkään testiin, jota epäilin viivanpaikaksi. Torstaina dpo11 Pregcheckiin tuli ihan selkeä viiva, ei edes mikään haamu (vaikkakaan ei tasavahvat viivat). Perjantaina dpo12 digi sanoi Raskaana 1-2. Tänään rv 4+4 testasin vielä Pregcheckillä ja lähes yhtä vahvat viivat tuli :)
 
987e91d46981f0ce72c059fd12b2b797


Eilen testiin tuli tämmönen. Vielä en itteeni lisää listaan kun viime raskaus meni kesken viikolla 9. Jos jotain positiivistä niin ihan erilainen olo tästä raskaudesta. Ja oireet pahentunu vähitellen et toivoa on.
 
Josko uskaltaisin minäkin ilmoittautua jo täällä.. 10 vuoden lapsettomuus takana ja sen myötä kolme icsi-hoitoa, joista edellisin päättyi keskenmenoon. Nyt oltiin sitten ensimmäisessä pakastealkion siirrossa ja siitä pärähti plussa:Heartred

Nyt hirmuinen jännäys päällä. Maanantaina ultra, tänään menossa 6+2.

Keskenmenon takia pelottaa valtavasti mutta silti kovasti uskon, että kaikki menee nyt hyvin. Vaikka jostain syystä olen vuodellutkin vähän..
 
Täällä uusi plussannut. Tai olen plussannut jo viikko sitten, mutta nyt vasta tänne kirjoittelen. [emoji1] Omien laskujen mukaan la olisi 27.2. Laskettu aika saattaa kyllä muuttua, sillä kierto aika epäsäännöllinen. Pyörin nyt ainakin alkuun täällä helmikuisten puolella ja jos la siirtyy paljon myöhemmäksi, niin siirryn tarvittaessa toisaalle [emoji4]
 
Täällä plussattiin nyt juhannuksen alla :)
Nyt on pakko kysyä, vaikka toista jo odotan, että mistä tuo sanonta "leffaviivat", oikein tulee? En ole ennen kuullut moista :)
 
Meillä plussa eilen , olipa yllätys! Sen on täytynyt tärpätä heti... Koskaan en ole näin 'pamahtanut paksuksi'. Pienin poika on nyt kohta 8kk, joten jos kaikki menee hyvin, la on 3.3.2018 ja poika on silloin 1,5 vuotta. Tulee hulinaa pienen vauvan ja pienen menevän lapsen kanssa. Nytkin poika on menossa kontaten jo jokapaikkaan ja yrittää kohta nousta vasten sohvaa, tuolia jne. Olemme tietysti iloisia ja haluamme lasta kovasti. Jännitys on näin alussa vain kova että miten menee, pysyykö sisällä, onko mitään muita ongelmia jne. Toivotaan ettei ole, ja saadaan ensi vuonna vauva syliin. Nuo lapseni ovat vain tulleet enemmän tai vähemmän ennen laskettua aikaa, joten voi tulla helposti helmikuussa 2018, siksi kirjoitan tännekin.

Edit: kuukautisten mukaan la on 18.2.2018
 
Muokattu viimeksi:
Onnea kaikille plussista! :happy: Infinity, en tiedä "virallista" selitystä, mutta veikkaan että sillä tarkoitetaan niitä selkeitä vahvoja viivoja mitä näkee esim. jenkkileffoissa kun joku on raskaana. Harvemmin siellä mitään haaleita haamuja tihrustellaan. :grin
 
Takaisin
Top