Plussa!

Irppa90

Oman äänensä löytänyt
Tänne uskaltaa pikkuhiljaa varmaankin alkaa keskustelemaan. :anyone

Sain itse plussan viimeviikon keskiviikkona. Laskettu aika oisi ihan tammikuun lopussa joten mielummin liityn tänne helmikuisiin kun entuudestaan tietää että yli menee todennäköisesti niin että rytisee eli helmikuun puoleenväliin siis :taunt014
 
Täällä sama tilanne. LA olis 28.1. mutta kaks yliaikaista raskautta läpikäyneenä tiedän että helmikuun puolelle menee. Joten tänne siis :D
 
Heippa! Kiva kun ketjussa pari jo paikalla! :)

Itse sain tänään plussan Clearbluen testiin, keskiviikkona oli samalla testillä hyvin haamulainen. Lasketusta ajasta ei oo varmuutta, kierto on epäsäännöllinen ja nyt tainnu tapahtua myöhäinen ovulaatio. Mutta jonnekkin helmikuun alkupuolelle menee. Veikkaisin et 4+0 ei oo vielä rikki.

Toivottavasti ketju pian kasvaa! :)
 
Eilen tuli laimealla pissalla tällainen! Vuosi yritystä takana, esikoinen 2/15 ja enkelipoika (rv23) 4/16. Olo hämmentynyt, pelokas mutta todella onnellinen! Jospa tämä pieni tulisi elävänä syliin asti❤
 

Liitteet

  • IMG_20170526_191150.jpg
    IMG_20170526_191150.jpg
    655.5 KB · Katsottu: 159
Heips täälä mennään sen mukaan että nyt on rv 4+0 kaksi tyttöä löytyy ja kaksi kkm 10/16 & 4/17
Kävin perjantaina verikokeessa hcg arvot ottamassa ja korkeiden arvojen takia tutkittavaksi onko materiaali jäänyt mutta onneksemme sinne joku pieni oli jo tarrannut. Toki niin pieni ettei mitään saatu selvitettyä eli myöhemmin varmistuu LA :)
 
Moikka täältäkin! Ensimmäistä lasta kenties odotellaan täällä. Yritystä (tai "yritystä") takana vasta kaksi kiertoa, joista tämä viimeinen tosissaan. Torstai-iltana täytyi juosta vessassa käymään jatkuvasti, vaikka normaalisti rakko kestää vaikka miten kauan. Oli silti aika yllätys, kun eilen testasin kahdella eri testillä ja selkeät viivat molemmissa. Kuukautisten pitäisi alkaa vasta huomenna, ja Clearbluen testiä säästelen maanantaihin. Sitten toivottavasti soitto neuvolaan. Aika epäuskoinen olo. Ja samalla pelokas. Toivottavasti kaikki menee hyvin!
 
Heippa! Mä hyvin varovaisesti kurkistelen tälle puolelle, kun sain vahvemman haaleen haamulaisen kun mitä on ikinä tullut (takana 1km ja muutama kemiallinen). Yritystä takana 2v 4kk, ja esikoinen olis erittäin toivottu :Heartred

IMG_20170528_115241~2.jpg

Varsinaisesti liityn joukkoon vasta kun viiva on hivenen vahvempi :p

LA olis menkkojen mukaan 6.2.
 
Deb, olen seurannut sun testailuja "plussa vai ei"-ryhmässä ja kyllä teille jo toivoisi pientä saapuvaksi! Ihan oikea haamuhan tuossa näyttää olevan:)
 
Pelottaa kyllä vaan, kun mulla on veristä vuotoo :sad001 tosin joka neljännellä naisella on alkuraskauden vuotoo eli "valemenkat". Huomenna näkee onko viiva vahvistunu tosta :) päivä kerrallaan ja toivon että tää kauan toivottu papu pysyis mukana syliin asti :Heartred
 
Onnea kaikille muillekki plussanneille !

Depille tsemppiä ja vuodothan aika monella juu kuuluu alkuraskauteen:)
 
Toivottavasti on Deb siellä kaikki hyvin! Ja muillakin. :)

Tätä näytti testi tänään. Edelleen hyvin epäuskoinen olo.

Milloin sinne neuvolaan kannattaisi soitella? En ole kotikaupungissani viikoilla 9-10, ottavatkohan he ennen sitä vastaanotolle?
 

Liitteet

  • IMG_20170529_064419_01.jpg
    IMG_20170529_064419_01.jpg
    792.5 KB · Katsottu: 104
Hilja soittele vaikka heti :) kyllä ne sieltä sopivan ajan löytää :) ainakin itse olen kaikista käynyt ennen noita viikkoja
 
Moikka, liityin foorumille tänään, muutaman päivän venähtäneestä kierrosta tein aamulla kaksi selkeää positiivista testiä. Vielä on todella sekavat tunteet, toivottua tämä tosiaan on, mutta tapahtuikin tosi nopeasti, jo toisesta kierrosta. Vielä opettelen myös tän foorumin käyttöliittymää, katsotaan miltä viesti valmiina näyttää :rolleyes:
ddf64df26342fa8b894288cedb0ed982
 
Labratulokset kertoivat tänään, vk 3+6, että S-hcg arvo on 9. Siis niillä paikkeilla kun pitääkin :Heartred

Ja testikin näytti tältä:

IMG_20170529_123823~2.jpg

Teen seuraavan testin ylihuomenna, ja sit uskaltaudun mukaan jos edelleen on tuosta sillon vahvistunu :)
 
Kyllä tuo deb jo siltä näyttää että saat liittyä mukaan :) sen verran omaan silmään näkyy väriä :wink
 
Takaisin
Top