Plussa vai ei?

Mannika jos tota testiä kattoo kauempaa niin siin ehkä näkyy jotain mut jos alkaa läheltä tihrustaa niin sit se viiva katoo :D :)
 
Tällanen pärähti tänä aamuna testiin. :) saa nähdä kuinka käy, näillä näkymin näyttää siltä että täti kurvaa paikalle.
 

Liitteet

  • 1435721121653.jpg
    1435721121653.jpg
    70.2 KB · Katsottu: 785
Voi plääh Ninni :shifty: mutta jos kuitenkin olis liian aikaista digille :rolleyes:

Tässä tulis näitä mun uittoja ensin eilen iltanen kuivana o- + 2 r-testiä :wink sit ois tän aamuset
o- ja r- testit testiajalla ja jälkeen... :cool:

DSC_0002 (2).JPG DSC_0005 (2).JPG DSC_0001 (2).JPG
 
Tänään taas aamulla vieläkin haaleampi viiva kun eilen:sad001 näkyy tuskin mitään! huoh.. jotenkin ajattelin että aamusta olis antanut edes yhtä vahvaa kun eilen mutta ei näköjään..:s
 
Ellu höh :sad001 mutta jos jotain edes vähän näkyy niin sen pitäis olla plussa!

Äiti viiden, mä nään noissa kaikissa testeissä jotain! :)

Ärsyttävää ku ei plussaa meinaa tulla. Siis ainahan saa uuden mahiksen, mutta stressi tasot nousee joka kerta pikkusen ;/
 
Joo tiedän tunteen Ninni kun yrityskertoja tulee vaan lisää niin tosiaan stressi nousee :sour:

joo noi mun testit halppis testejä niin en kyllä vielä noihin luota yhtään... toi ovistesti
on kyllä vahvistunut mutta ei sekään vielä kerro mitään...
 
Ellu josko siellä ois kuitenkin ollut yritystä kiinnitymisestä mutta ei sitten kuitenkaan
ole jaksanut pysyä kyydissä mukana :oops:
odottele vielä kun ei kerran menkatkaan ole alkaneet :)
 
Joo se voi olla! mä muistan että muutama päivä oviksesta tuli pari tippaa verta enkä noteerannut sitä mitenkään mut olis voinut olla kiinnittymisestä kai? mutta juu täytyy odotella vielä kuinka käy :)
 
Äiti viiden, minäkin nään noissa testeissä jotain!

Ninni, höh. Kai testaat viel? :p

Ellu myös testiä vaan :D

Aamun testiä.. Eka testiajalla, toka ei. Ihankun oisin jotain nähny siin testiajalla, mut en tosiaan tiiä. Katotaa miltä näyttää kuivana. Ja ovistesin teen joskus iltapäivällä..
 

Liitteet

  • 1435732496257.jpg
    1435732496257.jpg
    23.4 KB · Katsottu: 604
  • 1435732511507.jpg
    1435732511507.jpg
    12.4 KB · Katsottu: 568
Lukasin ja tiirailin noita teidän testejä... ellu lla kyllä näky ihan selvä haamu. Onko tuo apteekin oma testi? Se ei oo kyllä turhia haamuja antanut.

One step testeihin itse en luota ollenkaan koska täällä porukka tehnyt testiä myös vedellä ja kunnon haamu viiva tullut silti :0

Pc testit antaa yleensä aina jonku haamun ja niin lukee nettisivuilla että näkyy viivan paikka.
Apteekin oma on omasta mielestä ainakin luotettavin.

Oon myös kärsinyt itse myös tuosta testailu vimmatusti mutta Alko käymään mielen päälle ainaiset negat joten nyt oon pystynyt testaamaan dpo 14 tai päivää aikaisemmin sen yhden testin. :)

Kiva näitä on katella
 
Mannika, meinaan tietenki testata xD

Lucky87, mulla pc ei oo koskaa antanu turhia haamuja :O

Ellu mikä dpo sulla on menossa jos tiedät? :)
 
Noni, tuo tikku kuivana + one steppi kuivana..
 

Liitteet

  • 1435737236302.jpg
    1435737236302.jpg
    20.6 KB · Katsottu: 590
  • 1435737254828.jpg
    1435737254828.jpg
    13.6 KB · Katsottu: 573
Mistä tuo one step on ostettu? Mä olen sekaisin testimerkkien kanssa:) Mulla on ollu niitä raskauskeijun liuskoja, onkohan ne davideja.
Minäkään en ole ikinä saanu apteekin omaan mitään turhia viivanpaikkoja,nega aina ollut vitivalkoinen. Ellun apteekin testin haamu näyttää siis hyvältä minunkin mielestä, harmillista ettet toiseen saanutkaan mitään.

Mä testasin eilen vielä hyvin pidätellystä päiväpissasta raskauskeijun liuskalla (ei herkkä, vaan se 25mlU) ja sain kuin sainkin testiajan sisällä jonkun toiveita herättävän viirun - ja sitten alkuillasta alkoi vuoto. Elättelin toiveita kuitenkin koska vuoto alkoi illalla, yleensä aina aamulla, ja se alkoi vähäisempänä ja kivuttomampana kuin normimenkat. Kuitenkin tänä aamuna oli jo normaali kuukautismeininki.Plaah. On kyllä aika paha mieli ja taas astetta syvempi epätoivo, mutta onhan se uusi kierto myös uusi mahdollisuus.:)

Plussatuulia!! :)
 
Oletteko muuten törmänneet sellaiseen, että negatestiin piirtyy vierekkäin KAKSI viivanpaikkaa?! Kontrolliviiva siis normaali. Mulla tässä menneessä kierrossa sekä yks ovistesti että yks r-testi näyttäneet sellaista kummallisuutta.
 
Pauliina höh kp1 :sad001 mut ens kierrossa sit.. Miun one stepit on osa raskauskeijulta tilattu ja osa saksasta.

Tässä vielä tän päiväset ovistestit, melkein on plussa! Huomenna varmaan onkin ja sit on hyvä alkaa jännittää et onko r-testissäkin plussa vai ei :oops::rolleyes::D tuossa mis on kaks tikkuu on molemmat tän päiväsii ja tos mis paaljon tikkui ni alimmat on ne tän päiväset..
 

Liitteet

  • 1435745969851.jpg
    1435745969851.jpg
    37.9 KB · Katsottu: 372
  • 1435745978361.jpg
    1435745978361.jpg
    85.8 KB · Katsottu: 399
Pauliina pahoittelut menkoista :sad001 mutta se tarkoittaa aina uutta yritystä :) en ole törmännyt tuommoisiin testeihin :O
 
Takaisin
Top