Plussa vai ei?

Tänään olisi ilmeisesti taas se aika..
 

Liitteet

  • IMG_20190115_114923__01.jpg
    IMG_20190115_114923__01.jpg
    788.9 KB · Katsottu: 273
Ei muuta kun tuumasta toimeen siis:))
Eilen oli jalkapalloerätauon hempeilyt :hilarious: tänään ehkä sitten vähän romattisempaa :wacky:!! Meillä ei ole ollut ongelma päästä puuhaamaan, vaan ilmeisesti tuuri ei ole meidän puolella. Tai sitten mussa on jokin ongelma... Ensi kesänä tai syksynä meen tutkittavaksi jos ei onnistu tässä ennen sitä. :pompus:
 
Äsken tein nämä testit, kun kotiin pääsin:love7
Nyt siirryn syyskuisiin toivon mukaan paremmalla onnella. Sain omien laskujen mukaan 6+6 viikoille varhaisultran julkiselle, kun neuvolaan soitin. Sinne kun pääsisi.

Tsemppiä koitoksiin!
 

Liitteet

  • IMG_20190115_131221.jpg
    IMG_20190115_131221.jpg
    622.9 KB · Katsottu: 446
20190115_134537.jpg
Onnea kanelikeksi! Mä oon hätähousuna jo katsonut että LA olisi 17.9. jos tämä haalea plussa mukana pysyy. Jotenkin on vain sellainen olo että kaikki ei välttämättä ole ok, kun raskaustestiin on tullut tosiaan vain haaleita viivoja ja nyt olis siis 5+0. Oireita ei juurikaan ole eikä tuntemuksia mihinkään suuntaan. Soitin neuvolaan ja sieltä vain todettiin että haaleakin plussa lasketaan ja varattiin ensikäynnille aika. Voi kun sinne pääsisi, mutta jotenkin nyt vaan epäilyttää. View attachment 75303
 
Onnittelut Kanelikeksi! Ihania uutisia :love7

Varovaiset onnittelut myös Puff, tarrasukkia! :happy:
 
ImageUploadedByVau Foorumi1547563234.570379.jpg


:D mulla ei oo mitään itsehillintää!!! Ja kykenen näköjään näkemään kaikista testeistä sen viivan paikan.

Ajattelen joskus et me ei kyl päästetä niitä testien valmistajia kovinkaan helpolla!! :D
 
Mrs.Smith, Minäkään en näe valitettavasti nyt mitään, vaikka melkoiset viivalasit omaankin :sad001 Mutta, kuviinhan on vaikea saada alkuun.
 
Eilen oli jalkapalloerätauon hempeilyt :hilarious: tänään ehkä sitten vähän romattisempaa :wacky:!! Meillä ei ole ollut ongelma päästä puuhaamaan, vaan ilmeisesti tuuri ei ole meidän puolella. Tai sitten mussa on jokin ongelma... Ensi kesänä tai syksynä meen tutkittavaksi jos ei onnistu tässä ennen sitä. :pompus:

Joskus nää hommat vaan kestää hävyttömän kauan, vaik ei mitään ihmeellisempää olisikaan, been there:/ mut hyvähän se on käydä tsekkaamassa, jos ei ala tapahtumaan. Monet sitä paitsi raskautuu, just ennen kun ehtii hoidot aloittaan:) tsemppiä, toivottavasti sun vuoro on jo pian:wink
 
Mulla täällä kp 40 jotaki ties mikä. Kaamee hellyydenkaipuu ja sellainen outo selittämätön olo ja vain negaa pukkaa, en siis tiedä mistä on kyse. Inhottava aihe mut pari pv sitten tuli sellaista oikeen paksua tahmeaa ns tököttii alapäästä (hajutonta ei mitään kutinoita) ja sitten muutenkin on ollut oikeinkin hehkuvan seksikäs olo ja on tullu touhuttua paljonkin...
Noh, mun rinnoista tosiaan valuu nestettä, ne ei ole edes yhtään kipeät, kunhan vaan ova todella löllöt, yleensä kiinteät ja sellaiset täyteläiset. Nyt pikkutissi on roikkutissi. No ei siinä kaikki, kuukautisia ei kuulu, kipuja hitusen sellaista repïsymäistä. Huomenna teen vielä yhden testin ja jos sekin on nega niin soitan lekuriin et mikä helvetti vaivaa. Flunssakaan ei lähde pois ja naama kukkii eli missä ne hiivatin menkat viipyilee??
Haluttaa jo aloittaa se yk 3 ku ei tässä kierrossa kyllä oo tärppi tullu ja jos onki niin sitten oon ihan ihmeissäni. En ymmärrä...
Voiko kuukautiset tulla ilman verta? Tai siis se limakalvo jotenkin ohentua ilman vuotoa? Ei olis eka kerta ku ihmettelen ku kerran kävin gynel ja oli limis 9mm ja sitte seukki kerralla olikin 5mm eikä ollu mitään vuotoo ollu välissä.
Mietin josko popsisi sen terokuurin ihan vain jotta tulis ne menkat ..... mitä muut on mieltä? Ei tässä toivoa kyllä enää ole. Lämmöt on koko ajan korkealla, se johtunee tästä tehoflunssasta joka ei poistu vaan on kestänyt jo joulunajasta ...
Miten muilla kierrot ?
 
Joskus nää hommat vaan kestää hävyttömän kauan, vaik ei mitään ihmeellisempää olisikaan, been there:/ mut hyvähän se on käydä tsekkaamassa, jos ei ala tapahtumaan. Monet sitä paitsi raskautuu, just ennen kun ehtii hoidot aloittaan:) tsemppiä, toivottavasti sun vuoro on jo pian:wink
No siihen on aikaa vielä, pääsen varmaan lokakuussa vasta julkisella puolella koska tuo km lasketaan "onnistuneeksi" kai. Mutta mieheni on jotenkin niin positiivinen kokoajan, mä se negatiivinen ja pessimisti olen. Mutta jos ei tämän vuoden aikana onnistu niin pakkohan se on tutkia mikä mättää. Eilen kuitenkin testi näytti kaksi vahvaa punaista viivaa ja illalla oli hyvät hempeilyt, joten jos ei nyt onnistu niin ei ole yrityksen puutteesta kyse ainakaan. Tänään vielä varmuuden vuoksi illalla yritystä! :)
 
Stellamomille tsempit peiton heilutteluihin! Ei tosiaan ainenkaan yrityksestä jää kiinni. :wink
Minä taas ajattelisin että ottaisivat km huomioon!
 
Mitäs mieltä näistä predictor early testeistä. Tämä tältä aamulta. Tänään dpo 9, kierto noin 28pv ja nyt kp23/28. Onko nuo testit kuin luotettavia? :nailbiting:
Joitain oireita on joten uskalsin epäillä :)

Himpun tummempi tuo viiva on tällai ilman kameraa katsottuna.
 

Liitteet

  • Resizer_15476998573360.jpg
    Resizer_15476998573360.jpg
    432 KB · Katsottu: 423
Takaisin
Top