Plussa vai ei?

Oooooou mitä uutisia täällä!!
Kirppu:happy::Heartpinkihanaa, ihanaa, ihanaa!!!

Ruusunlehdelle myös onnea!

Ja Unicorn:love7 mulla ihan itku meinasi tulla, kun sun plussan näin!(syytän näitä raskaushormoneja)
Olisi niiiiin teidän aika nyt saada pieni syliin:Heartpink
 
Muokattu viimeksi:
Mira83: Oltiin luovalla tauolla hoidoista kun meillä raskaus on mahdollinen luomusti"jätetään syksyyn asti kohtalolle mahdollisuus ennen uutta ivf hoitoa" Kierrosta josta en pitänyt edes mahdollisena tulikin plussa. :Heartpink
Entä sinulle?
 
Mira83: Oltiin luovalla tauolla hoidoista kun meillä raskaus on mahdollinen luomusti"jätetään syksyyn asti kohtalolle mahdollisuus ennen uutta ivf hoitoa" Kierrosta josta en pitänyt edes mahdollisena tulikin plussa. :Heartpink
Entä sinulle?
Olitteko IVF hoidoissa ja tämä plussa on luomu plussa?Muistan sinut tuolta muista ryhmistä :)
 
Mira83: Oltiin luovalla tauolla hoidoista kun meillä raskaus on mahdollinen luomusti"jätetään syksyyn asti kohtalolle mahdollisuus ennen uutta ivf hoitoa" Kierrosta josta en pitänyt edes mahdollisena tulikin plussa. :Heartpink
Entä sinulle?
Meillä kolmosta kuumeillaan/ tjottaillaan töissä oon ollu jo jonkun aikaa. Tää kierto meni hukkaan kaameen flunssan takia.

Onnea raskaudesta! Kuinka pitkällä oot? Jarrusukkia pienelle! Teillä ihan liian nonta km ollu!
 
Öö miks sulla lukee helmikuun äidit, mulla tammikesäkuummammat ja joillakin pelkkä esim. Elokuu vaihteleeko tää vuosittain???
 
Öö miks sulla lukee helmikuun äidit, mulla tammikesäkuummammat ja joillakin pelkkä esim. Elokuu vaihteleeko tää vuosittain???

Ne vaihtelee sen mukaan missä salaisis ryhmis on sisällä, lasketunajan ryhmät siis.
 
Dpo11.
Pregnylin olen pistänyt viimeviikon maanantaina eli 11.6 illalla ja inseminaatio oli 12.6ti
luotettava jo nyt? Tämmöisen sain tänä aamuna.
 

Liitteet

  • 1529745189291.jpg
    1529745189291.jpg
    36.1 KB · Katsottu: 516
Dpo11.
Pregnylin olen pistänyt viimeviikon maanantaina eli 11.6 illalla ja inseminaatio oli 12.6ti
luotettava jo nyt? Tämmöisen sain tänä aamuna.
Ainakin siinä toisessa irrotuspiikissä siis ovitrellessa sanotaan että voi näkyä jopa 14pvää.Pregnylistä en osaa sanoa.
 
Takaisin
Top