Plussa vai ei?

Mulla ei oo kokemusta kyseisestä testistä mutta jos tuo kuva on otettu ihan testiajalla niin kylläpä siinä jotain näkyy mistä ite ainakin innostuisin.. Ootko aiemmin testaillu tuolla testillä?

Kyllä täällä tänään vuodetaan kuin niagara, joten raskaana en ole, ja tiesinkin sen, enkä siis edes viitsinyt innostua. Lähinnä ärsyttää. Ekaa kertaa tilasin tuolta Mammaksi.fi ja kyllä myös vikaa :sad001
 
Tän testin kanssa ei onneksi tarvitse arpoa :) dpo11 tänään ja pikku hiljaa alkaa uskoa tähän..
 

Liitteet

  • AC186A37-4055-4C4D-B548-57E3BA1CBE0E.jpeg
    AC186A37-4055-4C4D-B548-57E3BA1CBE0E.jpeg
    453.2 KB · Katsottu: 276
Kyllä täällä tänään vuodetaan kuin niagara, joten raskaana en ole, ja tiesinkin sen, enkä siis edes viitsinyt innostua. Lähinnä ärsyttää. Ekaa kertaa tilasin tuolta Mammaksi.fi ja kyllä myös vikaa :sad001

Mä itse olin kans niin hölmö, että tilasin netistä noita superherkkiä testejä ja ne alkoi näyttämään vain viivanpaikkaa. Kyllä ne vähän tummui, mutta en minä niihin mitään kunnon viivoja saanut missään vaiheessa ja tilasin aina vaan lisää. Halvemmalla olisin päässyt, kun olisin mennyt ihan tavan kauppaan hakemaan sen halpis pregcheck-testin, siihen tuli heti selkeä viiva eikä tarvinnut enää valoja vasten testejä zoomailla :D En enää koskaan ikinä tilaa netistä yhden yhtä testiä!
 
Kyllä se nyt ihan negaa näyttää.. liekö sitten kemiallinen tai jotain. Tai sitten nuo rfsu:t on vaan niin huonoja. :sad001

Ootko tänään testannu eri testillä? Toivottavasti olis niin alussa vielä ettei eilen vielä näkyny testissä. Tsemppiä & myötätuulta!
 
Ajatus oli että testaan seuraavan kerran vasta ylihuomenna kun Raskauskeijun tilaus saapuu, mutta en voi tälle mun tikkujentiiraus-syndroomalle mitään, pakko oli kipasta marketista hakeen PC:n testipaketti :p

Viikonloppuna tuli hailura haamu herkkään (12 IU) testiin ja nyt päivällä tein pregcheckin (25 IU). Nyt on kp 33 ja dpo13 (?) ja tämmönen tuli. Onko kyseessä viivanpaikka?

816D14F7-800F-4BDF-B20C-C211300E9927.jpeg
 
Ajatus oli että testaan seuraavan kerran vasta ylihuomenna kun Raskauskeijun tilaus saapuu, mutta en voi tälle mun tikkujentiiraus-syndroomalle mitään, pakko oli kipasta marketista hakeen PC:n testipaketti :p

Viikonloppuna tuli hailura haamu herkkään (12 IU) testiin ja nyt päivällä tein pregcheckin (25 IU). Nyt on kp 33 ja dpo13 (?) ja tämmönen tuli. Onko kyseessä viivanpaikka?

View attachment 66807

Kyllä siinä ihan väriä on!

Mutta on melkoisen haalea vielä.. mulla se meinasi valitettavasti kemiallista noilla päivillä, mutta sehän on yksilöllistä!
miten pitkä luteaali sulla on? Milloin olisi menkat odotettavissa?
Seuraa pari päivää saman merkkisillä testeillä, että vahveneeko viiva! Sormet ja varpaat ristissä puolestasi:Heartred :)
 
Ajatus oli että testaan seuraavan kerran vasta ylihuomenna kun Raskauskeijun tilaus saapuu, mutta en voi tälle mun tikkujentiiraus-syndroomalle mitään, pakko oli kipasta marketista hakeen PC:n testipaketti :p

Viikonloppuna tuli hailura haamu herkkään (12 IU) testiin ja nyt päivällä tein pregcheckin (25 IU). Nyt on kp 33 ja dpo13 (?) ja tämmönen tuli. Onko kyseessä viivanpaikka?

View attachment 66807

No nyt on sellainen haamu, jonka minäkin näen! Tosi monet kehuu pc:tä luotettavaksi, eli ei pitäisi antaa turhia viivanpaikkoja. Aika haalee oletettuun dpo:n nähden, mutta vahvistuminen on tosi yksilöllistä. Peukut pystyssä ja sormet ristissä toivon parasta:)
 
Kiitos kommenteista ja tsempeistä! Tuo testi ei oo aamun ekasta eikä tokasta tehty - toivottavasti se selittää viivan haaleutta mutta viivan minäkin näen. Sunnuntaina tein pc:n ja se oli täysin blanco - siinä ei näkynyt edes toivoviivaa. Eli jotain kehitystä on tapahtunut. Dpo ei ole 100% varma mutta oletan että dpo 13 on tänään ja kp33 on menossa. Kuopus roikkuu vielä iltasin tissillä eli kierto ei oo ihan päivän tarkka vielä.

Jännätään aamulla uudestaan! :)
 
M-M, musta tuo on viiva! Itse kans luotan tuohon sulla käytössä olleessen testiin.

Olin tauolla tästä hulluudesta vähän aikaa mutta nyt kun mies lähti työreissuun niin päästin hullun tikkuunpissijänaisen irti! Tänään siis dpo 14 ja jotain tuossa näkyy, mutta pitäis kai jo olla vahvempi? Edellisessä keskenmenneessä oli samalla testillä tässä vaiheessa jo ihan ärhäkkä viiva.
 

Liitteet

  • DF3493D4-2DAE-4A95-B475-D4623E1C3B0A.jpeg
    DF3493D4-2DAE-4A95-B475-D4623E1C3B0A.jpeg
    514.3 KB · Katsottu: 305
Embo kyllä siellä jotain kurkkii! Viiva ei tuu jos ei hcg:tä oo kropassa. Joillekin ei tuu jostain syystä leffaviivoja ja jokainen raskaus on erilainen. Toiset saa + dpo9 ja toiset dpo17. Niin kauan ku menkat on pois ja testissä näkyy viiva värin kera = raskaana. Tsemppiä!
 
Kyllä siinä ihan väriä on!

Mutta on melkoisen haalea vielä.. mulla se meinasi valitettavasti kemiallista noilla päivillä, mutta sehän on yksilöllistä!
miten pitkä luteaali sulla on? Milloin olisi menkat odotettavissa?
Seuraa pari päivää saman merkkisillä testeillä, että vahveneeko viiva! Sormet ja varpaat ristissä puolestasi:Heartred :)

Unohin eilen vastata :) Eilen ois pitäny menkat alkaa jos kierto ois yhtä pitkä kuin edellinen. Kuopus vielä välillä tissittelee niin kierto ei oo ihan säännöllinen. Kiitti tsempeistä! :)
 
46F4E16E-CB00-4552-B03C-E4CB70509172.jpeg

Dpo 10 ja ns. roskishaamu Apteq-testillä. Kävi siis niin, että heräsin, testasin, totesin negan, puin päälle ja lähdin ulkoiluttamaan koiraa. Testi jäi lavuaarin reunalle. Noin tunnin kuluttua testin tekemisestä tulin vessaan ja vilkaisin vielä testiä ja yllätykseksi näinkin haamun. Mä en koskaan aikaisemmin ole saanut tähän mitään haamua.
 
View attachment 66828
Dpo 10 ja ns. roskishaamu Apteq-testillä. Kävi siis niin, että heräsin, testasin, totesin negan, puin päälle ja lähdin ulkoiluttamaan koiraa. Testi jäi lavuaarin reunalle. Noin tunnin kuluttua testin tekemisestä tulin vessaan ja vilkaisin vielä testiä ja yllätykseksi näinkin haamun. Mä en koskaan aikaisemmin ole saanut tähän mitään haamua.

Mie nään kummassakin kuvassa haamut. Toivottavasti lähtee vahvistumaan! :-)
 
View attachment 66828
Dpo 10 ja ns. roskishaamu Apteq-testillä. Kävi siis niin, että heräsin, testasin, totesin negan, puin päälle ja lähdin ulkoiluttamaan koiraa. Testi jäi lavuaarin reunalle. Noin tunnin kuluttua testin tekemisestä tulin vessaan ja vilkaisin vielä testiä ja yllätykseksi näinkin haamun. Mä en koskaan aikaisemmin ole saanut tähän mitään haamua.
:nailbiting::nailbiting::woot: Käääk!
 
Embo kyllä siellä jotain kurkkii! Viiva ei tuu jos ei hcg:tä oo kropassa. Joillekin ei tuu jostain syystä leffaviivoja ja jokainen raskaus on erilainen. Toiset saa + dpo9 ja toiset dpo17. Niin kauan ku menkat on pois ja testissä näkyy viiva värin kera = raskaana. Tsemppiä!

Mä itseasiassa sain tossa joulun aikaan plussat first response testeihin, selkeät pinkit viivat enkä ollut edes ovuloinut silloin vielä kuten myöhemmin paljastui :/ tutkiskelun jälkeen selvisi että olivat viallisia ja en ollut ainut, näinkin voi käydä :)
 
Mä itseasiassa sain tossa joulun aikaan plussat first response testeihin, selkeät pinkit viivat enkä ollut edes ovuloinut silloin vielä kuten myöhemmin paljastui :/ tutkiskelun jälkeen selvisi että olivat viallisia ja en ollut ainut, näinkin voi käydä :)

Siis oikeesti! Voi kuinka tympeetä! Teitkö valitusta Firstresponselle? Kauhee pettymys varmasti.. Ompa ihanaa että nyt oot plussannu, paljon onnea odotukseen!
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top