Plussa vai ei?

Ovulaatio tapahtui viikon sitten .. pieni mahakipu siksi ovulaatiotesti tein..
 

Liitteet

  • IMG_20240327_101344.jpg
    IMG_20240327_101344.jpg
    195.7 KB · Katsottu: 132
Raskaus ja ovulaatiotestit mittaavat täysin eri hormoneja: raskaustesti HCG-arvoa, ovulaatio lutenisoivaa LH arvoa. En tiedä onko markkinoilla sekä että testejä. Itse en ainakaan ristikkäin testattua tuloksiin luottaisi!
Ovulaatiotesti reagoi myös raskaushormoniin, joka muistuttaa rakenteeltaan LH-hormonia.
Itselläni on tullut hymynaamaa ja erittäin vahvaa positiivista ovistestiä niillä kerroilla, kun olen ollut raskaana.

Nuo haamuviivat ovat kuitenkin negatiivisia ja meistä jokainen voi saada ovistestiin viivaa kierron loppuvaiheessa.
 
Ovulaatiotesti reagoi myös raskaushormoniin, joka muistuttaa rakenteeltaan LH-hormonia.
Itselläni on tullut hymynaamaa ja erittäin vahvaa positiivista ovistestiä niillä kerroilla, kun olen ollut raskaana.

Nuo haamuviivat ovat kuitenkin negatiivisia ja meistä jokainen voi saada ovistestiin viivaa kierron loppuvaiheessa.
Missä vaiheessa sinulle se plussa ovistestiin raskaudessa tullu?
 
Dpo 6 ja 7 ei edes vielä näkyisi raskauden aiheuttamaa viivaa, koska vasta alkio kiinnittyy viikko oviksesta ja siitäkin menee hetki ennenkuin testit reagoi.
 
Tässä mun edellisen raskauden dpo 15 testisuora, kun tein kaappiin jääneitä ylimääräisiä ovistestejä myös pois.😬 PC:n ovistesti hyvin vahva positiivinen, Onestepissa ei oikein mitään.

Tosiaan ovistesti voi reagoida myös raskaushormoniin, mutta kaikki ei reagoi. Ja siitäkin voi päätellä raskautta vasta siinä vaiheessa, kun raskaustestitkin alkaa näyttää plussaa. Ja pitäisi olla ihan selvä plus. Haaleista ovistesteistä ei oikein voi valitettavasti päätellä mitään. Monilla tulee just loppukierrosta haaleaa viivaa.
 

Liitteet

  • IMG_9251.jpeg
    IMG_9251.jpeg
    1.9 MB · Katsottu: 115
Tässä mun edellisen raskauden dpo 15 testisuora, kun tein kaappiin jääneitä ylimääräisiä ovistestejä myös pois.😬 PC:n ovistesti hyvin vahva positiivinen, Onestepissa ei oikein mitään.

Tosiaan ovistesti voi reagoida myös raskaushormoniin, mutta kaikki ei reagoi. Ja siitäkin voi päätellä raskautta vasta siinä vaiheessa, kun raskaustestitkin alkaa näyttää plussaa. Ja pitäisi olla ihan selvä plus. Haaleista ovistesteistä ei oikein voi valitettavasti päätellä mitään. Monilla tulee just loppukierrosta haaleaa viivaa.

Mulla on ollut myös juuri noin kun olen joskus huvikseen kokeillut, että Onestepin ovulaatiotestiin ei tule toista viivaa lähes ollenkaan, vaikka raskaustesti olisi jo ihan selkeä. Pc:n ja Rfsu:n ovistestit on taas olleet hyvin vahvoja plussia (kun raskaustestikin jo selvä plussa), kuten tuossa sun kuvassa.
 
Maanantaina siirretty 5-päiväinen blasto.
Tässä tämän aamun testi, jos haluatte tihrustaa.😁 Ensimmäinen kuva testiajan jälkeen ja toinen testiajalla. ☺️
 

Liitteet

  • IMG_20240330_062539.jpg
    IMG_20240330_062539.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 94
  • IMG_20240330_060456.jpg
    IMG_20240330_060456.jpg
    595.5 KB · Katsottu: 94
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top